Grammatica.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kwasimodo
    Grower
    Nieuw Lid
    • Jul 2014
    • 688

    #31
    Re: Grammatica.

    Bedoel je:

    Als je 't over grammatica hebt, dan denk ik aan een vriend van me, die altijd zei: "dat heb ik eens niet gedaan".

    Dat eens is inderdaad volstrekt overbodig.

    Maar in Mattheus 7-3-5 staat: "wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk(en) in het eigen oog.
    Last edited by Kwasimodo; 5 January 2015, 14:19.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment

    • WeedFan
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2014
      • 848

      #32
      Re: Grammatica.

      Kwasimodo. Kan je nog even antwoorden op mijn vorige vraag aan jouw gesteld?

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #33
        Re: Grammatica.

        Buh. Koop u in de slegte of kringloopwinkel een 2de hands exemplaar van de allegorie van de grot en besef na 2 pagina's dat je dat eigenlijk niet wilt lezen.

        Comment

        • grinderke
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 974

          #34
          Re: Grammatica.

          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
          Buh. Koop u in de slegte of kringloopwinkel een 2de hands exemplaar van de allegorie van de grot en besef na 2 pagina's dat je dat eigenlijk niet wilt lezen.
          minder blowen

          Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #35
            Re: Grammatica.

            Ik smoor nimeer mijn beste. Allegorie van de grot is zowat het bekendste boek van Plato. De slegte en de kringwinkel zijn 2de hands winkels (slegte puur boeken) waar ge dat kunt kopen en tis ni echt aangename literatuur.

            Comment

            • De Witte
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 2133

              #36
              Re: Grammatica.

              Inderdaad, na het lakse gebruik van onze Nederlandse taal kon het halfslachtig typen toch niet achterblijven.

              HIER met die balken en splinters....
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #37
                Re: Grammatica.

                Blijkbaar heeft verder niemand nuttige bijdragen dus topic gaat dicht.
                Als je verder wilt babbelen staat het je vrij om de chat te gebruiken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...