Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke vraag heb jij teveel gehoord?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

    Nou 99% dat mag je hopen. Ik mag toch 5 plantjes hebben? Wat rook je nu op...de blaadjes?

    verstuurd mee mn Sonix Ksperia

    Comment


      #32
      Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

      Nee, bijna toppen

      image.jpg
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #33
        Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

        Maak je niet zo druk, rook een beetje. Ben zelf nieuw toevallig weet wel al een hoop maar ben juist de site terecht gekomen om af
        En toe ff wat te delen en zo nu en dan wat terugkoppeling te krijgen. Stel ook zat vragen ga echt niet zitten kijken of dat niet toevallig erges 10 jaar geleden al gevraagd is. En dan nog... Heb je heel dat oude topic doorgelezen hoeft het in jouw geval niet direct het antwoord te zijn toch? Als het zo zou moeten dan had ik persoonlijk gedacht de tiefus log wel uit en loop langs de growshop... Niet dan?


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          #34
          Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

          Stel je eens voor dat dit een school is, hier heb je een analogie op de meeste vragen waaraan mensen zich storen.
          Ik zie het al voor me:

          Persoon: Hey leraar, ik snap er geen kut van. Fix eens!
          Ik heb al drie hele pagina's gelezen, het gaat wel over winkelhaken, maar niet over de winkelhaak van merk ATAG.

          Leraar: Nee, je hebt een boek, daar staat alles in. Als je dat eens verder zou lezen, is je probleem zo opgelost. Er is zelfs een website genaamd google, je hoeft slechts 'winkelhaak' en 'stoel' en 'ATAG' te typen en wat door de antwoorden te bladeren.

          Persoon: Nee, ik schrijf me uit van school, en ik loop wel naar de Ikea! Doei!

          Leraar: Maar je wilt toch meubelmaker worden?

          Persoon: krijg de tyfus.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #35
            Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

            Stel je eens voor dat dit een school is, hier heb je een analogie op de meeste vragen waaraan mensen zich storen.
            Ik zie het al voor me:

            Persoon: Hey leraar, ik snap er geen kut van. Fix eens!
            Ik heb al drie hele pagina's gelezen, het gaat wel over winkelhaken, maar niet over de winkelhaak van merk ATAG.

            Leraar: Nee, je hebt een boek, daar staat alles in. Als je dat eens verder zou lezen, is je probleem zo opgelost. Er is zelfs een website genaamd google, je hoeft slechts 'winkelhaak' en 'stoel' en 'ATAG' te typen en wat door de antwoorden te bladeren.

            Persoon: Nee, ik schrijf me uit van school, en ik loop wel naar de Ikea! Doei!

            Leraar: Maar je wilt toch meubelmaker worden?

            Persoon: krijg de tyfus.
            Ik wil dat mensen een beetje voor zichzelf leren denken, of googlen. Dan kom je ergens.
            Als je moeder steeds je bordje met eten kookt en je kijkt niet mee en je probeert het niet, dan leer je het ook nooit zelf. Niet dan?

            Dit vereist een bepaald denknivau, 18+

            Comment


              #36
              Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #37
                Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                De negatieve en lompe antwoorden op een vraag. Je bent immers niet verplicht om een vraag te beantwoorden. Ik zelf stelde ooits ook deze ""beginners"vragen en was maar wat blij met de hulp. Iriteer je je aan vragen die al 100 x gesteld zijn , sla ze dan gewoon over de titel zegt het meestal wel al. Om daar dan zo negatief op gaan zitten antwoorden draagt niks bij aan de zaak. Of geef duidelijk antwoord of verwijzing waar het al uitgelegd is of reageeer niet.
                https://www.youtube.com/watch?v=UDgYk3692Vk

                De lullige hypocriete antwoorden zijn inderdaad een veel groter probleem dan de vragen.
                Een ander probleem is dat dit forum een doolhof is, waar je als je nieuw bent de weg niet kunt vinden.

                Comment


                  #38
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #39
                    Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?
                    Wat ik helemaal met je eens ben is dat nieuwe posters a.h.w. opgevoed dienen te worden.
                    Maar dat zou wel met iets meer begrip en vriendelijkheid kunnen; ze zouden geaccepteerd moeten worden door de vaste kliek.

                    In veel gevallen geldt hoe meer je kunt vinden op Google hoe minder je er kunt vinden.

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                        Hmmmm dus veel vragen komen voort uit de gebrekkige zoekmachine? Dat was mij ook al opgevallen, de zoekmachine is niet veel soeps. Als dat nu verbeterd scheelt dat 5002 beginnersvragen en 50 nieuwe topics per maand. Iedereen blij, dus JD werk aan de winkel.😄

                        verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                        Comment


                          #42
                          Baas in eigen brein.

                          Comment


                            #43
                            Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                            Zoekfunctie werkt. Evenals google met site:jointjedraaien.nl achter. Je moet de moeite doen. Ik kan elke keer een link posten met info der al in.

                            Comment


                              #44
                              Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                              Vooral dan ja.

                              Comment


                                #45
                                Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                                De zoekfunctie werkt perfect, als ik een paar trefwoorden ingeef vind ik altijd wat ik zoek, het licht gewoon aan de gebruikers.
                                Last edited by De Witte; 28 March 2015, 06:13. Reden: Licht
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...
                                X