Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #17
      Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

      In veel van die kampen is het dagelijks gang-bang, geen enkele vrouw alleen op doortocht is er veilig, zal wel meespelen voor die maatregel zeker.
      Maf ook hoe al die stammen ginder in het thuisland mekaar het licht in de ogen niet gunnen, en dan gaan die hier met ons in harmonie leven en werk zoeken en bijdragen aan de maatschappij, volgens velen die pro vluchtelingen zijn.
      Ze zouden de poorten helemaal open zetten en er miljoenen opvangen als je sommigen hun zin zou geven, over de demografische ramp en culturele holocaust, het volledig kapot gaan van de sociale zekerheid enz enz, daar denkt men blijkbaar niet aan. Wat baten kaars en bril als de gehersenspoelden niet zien een willen.

      Toevoeging link: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...380#post547380 , hier een volledig artikel erover.
      Last edited by Ganjax; 28 September 2015, 18:05.

      Comment


        #18
        Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

        Fuck man, bijna alweer vergeten wat ik gister avond op TV zag... paar vluchtelingen uitnodigen bij Paul de Leeuw, die staan zogenaamd representatief voor allemaal.

        Zo werden alle vooroordelen even een voor een uit de wereld gewerkt...



        Tuurlijk de groep die verkracht etc is ook niet representatief voor de hele meuk, maar ze lopen er wel (in grote getale), en daarvoor moet je gewoon oppassen.

        Om ook even te face-palmen en/of jezelf op te vreten:

        http://www.npo.nl/kun-je-het-al-zien...VARA_101376835

        Comment


          #19
          Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

          En dan geven ze die sukkelaars nog van die goedkope plastic tuinstoelen,ijzeren waren beter geweest.... .

          http://www.dumpert.nl/mediabase/6672...ingenkamp.html
          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

          Comment


            #20
            Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

            Ook in NL beginnen ze er al over om vluchtelingen te scheiden op geloof.

            http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...-religie.dhtml



            Is de multi-culti droom aan het uiteenspatten?

            Of zou het in de samenleving verder geen problemen opleveren?

            Comment


              #21
              Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

              Comment


                #22
                Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

                Comment


                  #23
                  Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

                  Ik vind het een lastige materie. We moeten wel waken dat we met zijn allen niet afglijden tot rassenhaat en discriminatie. Onder de 'oorspronkelijke' nederlanders vind je jammer genoeg ook ratten, smeerlappen en kinderverkrachters.

                  Er lijkt nu veel fout te gaan door ondoordachte opvang.
                  Hier in de gemeente komt ook een noodopvang in tenten in een stadspark voor 500 mensen. Terwijl er ook genoeg plek is op een vrijwel leegstaand industriegebied.
                  Hoe menslievend ik ook ben, vind ik het belachelijk dat men alvorens de IND zijn werk heeft kunnen doen de vluchtelingen gewoon vrij in en uit de opvang kunnen gaan. De evt. kwaadwillenden zullen snel in de illigaliteit verdwijnen, die zijn binnen 10 min. met de trein in Amsterdam. Daarnaast zal een deel zwaar getraumatiseerd zijn maar allen zullen stijf staan van de adrenaline, dat is vragen om problemen.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #24
                    Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

                    Die rassenhaat en discriminatie is eerder iets dat ik van hun kant zie, bovendien komt 75 procent niet eens uit oorlogsgebied dus zijn het eerder economische vluchtelingen.
                    Om je leven veilig te stellen hoef je niet helemaal naar west-Europa af te zakken...
                    De laatste jaren besparen we ons krom op alles en nog wat, we hebben echt geen miljarden die de hele vluchtelingencrisis ons uiteindelijk zal kosten, we steken ons gewoon dieper in de schulden en dit voor de komende generaties.
                    Heel veel mensen kijken zeer kritisch tegen dit alles aan en slikken niet zomaar de verbloemde waarheid die politiekers ons willen doen slikken, dat de mensen daarbij weggezet worden als rascist, xenofoob vind ik maar al te gemakkelijk.

                    Dit stuk wil ik ook nog even toevoegen, zulks lees je niet, dat censureren ze gewoon weg uit de reguliere media:



                    http://de-bron.org/content/laaiende-...ingendemagogie

                    Comment


                      #25
                      Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

                      Ik verfoei de rassenhaat en discriminatie van elke kant, Djax.

                      Ik voorzie ook grote problemen door de vluchtelingenstroom, alles wordt uiteindelijk betaald door de burgers. Onze gemeente ontvangt 40 euro per vluchteling per nacht, zullen dus minstens 6 ton opstrijken. Een buurtbewoner vroeg of de gemeente iets terug kon doen voor de buurt, nou nee dus. Een andere buurtbewoner vroeg om extra verlichting op donkere plekken in het park, nou dat vond de burgemeester wel een goede suggestie. Belachelijk dat ze dat zelf niet bedenken. Alle ongerustheid werd weggewuifd of gebagatelliseerd door de mevr. van het COA en onze burgemeester met hun 'gesprekstechnieken' De wachttijd voor woonruimte is al 9 jaar, dit zal verder stijgen omdat wij onder groot Amsterdam vallen. Amsterdam zal als grootste gemeente de meeste vluchtelingen toegewezen krijgen. Mensen die anti-kraak wonen worden opgebeld en hun huis uitgezet omdat de gemeente het huis vordert voor vluchtelingen, waar die mensen dan naar toe moeten ?? Natuurlijk zie ik de sociale en economische problemen op korte maar zeker ook op lange termijn.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #26
                        Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

                        In Duitsland zijn ze ook bezig mensen uit hun huis te zetten...

                        Tweede Duitse vrouw uit huurhuis gezet om plaats te maken voor vluchtelingen

                        Comment


                          #27
                          Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

                          Ik denk dat we alle integratie problemen niet zozeer aan onze buitenlanders danken. Denk dat "wij" het grotendeels zelf veroorzaakt hebben, door veel te tolerant te zijn, en veel te veel te accepteren en faciliteren.

                          Als ik in Afrika zou wonen en ik kon daar in het dagelijkse leven mijn eigen taal spreken, er worden indien nodig tolken voor mij geregeld, overheidsformulieren worden in mijn eigen taal aangeboden.. en iedereen in het land krijgt genoeg geld om rond te kunnen komen.... waarom zou ik nog mijn best doen, om zo'n moeilijke taal te leren, en daarmee verder te integreren?

                          En als ik dan ook nog NL enclave in Afrika woon, heb ik helemaal geen reden meer om te integreren.

                          Dus ik verwacht dat het integratie probleem dus nog veel groter probleem gaat worden. Hoe meer mensen van je "eigen soort" er wonen, des te minder de drang om te hoeven integreren. Kun je hun niet kwalijk nemen...

                          Gooi er ook nog een hardcore-geloof bij, wat oorlogs-trauma's en een volk dat het steeds zatter/intolleranter wordt .. en je hebt een tikkende tijdbom.

                          Helemaal om dat het ook nog een wisselwerking op elkaar heeft: NL-ers die buitenlanders voor rotte vis uitmaken, en die op hun beurt daardoor minder zin hebben om te integreren met die vuile racisten, wat de NL-ers weer "bewijs" geeft dat ze niet willen, etc etc.


                          Dus ik leg de schuld grotendeels bij onze overheden neer... en als ze ook nog asielzoekers als een kip zonder kop binnen te halen, en zelfs voorrang te geven op woonhuizen.... WTF!?

                          Ach, laten we het vrolijk afsluiten:

                          Comment


                            #28
                            Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

                            Feynman is weer ns scherp.


                            http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...et_ergste.html
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #29
                              Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

                              Mensen uitzetten uit hun huurwoningen om het aan de vluchtelingen te geven + leefloon + werk zoeken voor die vluchtelingen ect = rassen haat creeeren

                              Als er mensen zijn die bekend zijn met de AGENDA 21 : dan zouden jullie het eigenlijk moeten begrijpen , wat ze van plan zijn met de vluchtelingenstroom.

                              De elite willen zo veel mogelijk conficten creeren dat niet meer handelbaar is: economische crisis, stijging werkloos, derde wereld oorlog + rassen haat...= wereld caos.....en msshien voeg ze er nog een UFO invasie bij....

                              nu momenteel:
                              Midden-oosten; zijn ze plat aan het bombarderen in Noord-Amerika ze lynchen de zwarte bevolking: rassen haat creeren) + (om de paar maanden een massa shooting: om zo een nieuwe wet te creeren tegen wapen bezit) ( Europa: econmosiche crisis + vluchtelingen stroom : onstaat er een civil war ) + Azie conlifcten laten escaleren tussen de buurlanden bv China en Japan of Noord-korea en zuid korea.....van waar komen al die conflicten zo GESYNCRONIZEERD in 1 keer naar boven?

                              ......wereldbevolking zal snel de nieuwe wereld orde aanvaarden als ze zien dat er wereldwijd een caos is die niet handelbaar is zo simpel is het. Wereld orde is plaats aan het nemen...
                              Last edited by Faraon; 4 October 2015, 11:03.

                              Comment


                                #30
                                Re: The Syrian Refugee Crisis: What's the Cause?

                                Ik heb jaren in het buitenland gewoond en kon bij terugkomst verekken. Nederlandse man, altijd belasting betaald, geen strafblad, nooit werkloos. Ministerie zelfs gebeld.. "Moet ik dan op Schiphol slapen?" -"Dat zijn uw woorden meneer" Geen urgentie niks.. Urgentie kreeg je als je aan 5 punten voldeed waarvan 1 een levensbedreigende situatie betrof. Illegaal onderhuur kunnen regelen met mazzel.. Een Groot drama was het.. in feite dakloos. Ik kon geen inkomen aanvragen omdat ik de verhuurder dan verlinkte want voor WW/uitkering heb je een woonadres nodig.

                                Het is sowieso belachelijk wachten op een woning. 8-9 jaar wachten op een woning in Adam, of waar dan ook.. wat moet je er in godsnaam mee over 8-9 jaar. Is dit vrijheid?
                                Als er een markt voor is moet men bouwen, heel simpel. In dit geval, bouw noodwoningen oid.
                                Woningnood is beleid, geen symptoom.
                                Last edited by Eclecticon; 4 October 2015, 12:35.
                                Baas in eigen brein.

                                Comment

                                Bezig...
                                X