Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Lives Matter < All Lives Matter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Black Lives Matter

Als t een kleurkwestie is, en dat blijkt t ,Begrijp ik t wel en ook niet.
    Als kind hoorde ik over zendelingen die aan de arme zwarte kindertjes het geloof gingen brengen.
    Later las ik de hut van ome tom tot tranen. En ooit vroeg ik me af, zouden ze ooit wraak nemen?. Wraak om alles wat de stoute blanke boeman heeft gedaan. Gestolen uit hun thuisland.
    Toen vond ik dat zelfs vrij terecht.Martin Luther had een droom, Nelson kwam vrij op tv was in sesamstraat t negerkindje om de multicult kleur te geven. En dat waren uitverkoren zieltjes. Want de rest lag in de woestijn. Nu zijn we ver van die slavenshit. Denk toch wel generatie of 4.
    Dus wraak is geen motief. Zou een blinde discrimineren?
    Mss is het dat gezellige zuiders temperament. Of zou er lombroso factor kunnen meespelen. Uiteindelijk zijn schedels verschillend.
    Mss dat er een kwabje onontwikkeld is.
    Ik denk dat iedereen zich zorgen maakt om de BS die vandaag de dag gebeurt. Angst zal meer en meer gaan regeren. Back to the dark ages we go.
    Sorry voor mijn retirade, excuse me for i'm stoned.
    Laten we dr maar beste v maken.
    Dr is niks aan te veranderen.
    DAT nooit meer.......... toch?
    Last edited by batmeid; 11 July 2016, 20:40.
    sigpic it is just a flower

Comment

Er is zoveel aan te veranderen. Openlijk wapenbezit afschaffen is al een eerste stap. Je dwingt de politie om beslissingen over leven en dood te maken die niet altijd juist zijn. Dat er daar dan nog is van geprofiteerd wordt door enkelen om hun haat een plaats te geven is duidelijk. Langs beide kanten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post

Oja @ the admin doe wat je moet doen als je zelf een topic opent waarna het te heet onder je voeten word en je gaat wissen.

THE BLAIM IS ON YOU Master.

tot zo ver klaar anders krijgen we ruzie ! jullie weten ik ben van R'dam daar rennen we nooit weg voor geen een ras of mening of supporter.

SEE YA en een prettige avond vanuit hier zelfs voor de belgen
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Mafkezen blijven toch wel bewapend evenals de politie. Nu zie ik van die laatse groep met alle schaamte die ik in me heb wel het nut in maar voor die overige mafkezen geld dat ik er uit zelfbehoud toch wel graag legaal mn proppenschieter op leeg zou moeten mogen knallen mochten ze aan mij of aan mn eigendom komen..

Sad but true.

Guns don't kill people, bullets do.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Re: Black Lives Matter &lt; All Lives Matter

Guns don't kill people, bullets do.
            Moet dat niet zijn : Guns don't kill people, people do.

Comment

Allereerst
              ALL LIVES MATTER

Ik heb het eerste filmpje bekeken (en vroeg me af waarom hij dat in godsnaam vanaf de motor insprak) .
              Ondertussen zag ik wat reacties verschijnen waar mijn broek vanaf zakt. Jezus wat een agressieve reacties, waar is de relaxtheid waar Cannabis bijna synoniem aan is? Straks even het volgende filmpje kijken.

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Even wat info toevoegen...

Black Lives Matter: aanhoudende protesten tegen politiegeweld

In een aantal grote steden, in de VS en het Verenigd Koninkrijk, kwamen mensen op straat om het politiegeweld tegen zwarte Amerikanen aan te klagen. Ook in Brussel protesteert men tegen het politiegeweld op vrijdag 15 juli.

Dezelfde rechten voor iedereen blijkt een illusie te zijn. Het politiegeweld tegen zwarte Amerikanen is het onderwerp van protest. Zowel in Phoenix (Arizona), New York City, Washington, D.C., Indianapolis, San Francisco, Nashville, Baton Rouge, Minneapolis-St. Paul, Rochester (New York) als in Londen, Brixton en Bristol vonden afgelopen weekend (9-10 juli) protesten plaats, allemaal met dezelfde leuze: “Black lives matter!”.
                Deze protesten zijn het gevolg van de dodelijke schietpartijen, waarbij Alton Sterling en Philando Castile om het leven kwamen. Alton Sterling, een 37-jarige man, werd dinsdag 5 juli door een politieagent doodgeschoten in de Amerikaanse stad Baton Rouge (Louisiana). Philando Castile, een 32-jarige man, is in diezelfde week overleden toen een agent hem in de arm schoot bij een verkeerscontrole in St-Paul (Minnesota). Toch zijn Alton Sterling en Philando Castile niet de enige voorbeelden. Volgens de cijfers van mapping police violence werden er in de VS 346 Afro-Amerikanen gedood door de politie in 2015, waarvan er meer dan 100 ongewapend waren.
                In de VS vonden de protesten plaats in een sfeer van angst en spanning, nadat een schutter vijf politieagenten doodschoot op een demonstratie van Black Lives Matter in Dallas (Texas) op donderdag 7 juli.
                Massale arrestaties

De meeste protesten verliepen vredevol, toch werden heel wat mensen gearresteerd. Jamira Burley, de campagneleider voor wapengeweld en de hervorming van het strafrechtstelsel van Amnesty International, stelt zich vragen bij het groot aantal arrestaties en de onevenredige reactie op de vreedzame protesten.
                In Baton Rouge werd de prominente activist DeRay Mckesson gearresteerd terwijl hij de demonstratie aan het filmen was. In Rochester in de staat New York werden 74 mensen gearresteerd, waaronder twee journalisten. De lokale politie bood enkel zijn excuses aan voor de arrestatie van de twee reporters. In Minnesota werden 102 mensen opgepakt, nadat er volgens lokale media vuurwerk en stenen op de politie gegooid werd.
                Ook in het Verenigd Koninkrijk

vrijdag 15 juli in Brussel.
                Ricardo A. Sunga III, een mensenrechtenexpert die momenteel werkt voor de VN-Commissie 'Mensen van Afrikaanse Afkomst', stelt dat de dood van Alton Sterling en Philando Castile het hoge niveau van structurele en institutioneel racisme aantoont. Bestaande maatregelen om tegemoet te komen aan de door vooroordelen gemotiveerde racistische misdrijven zijn onvoldoende om het geweld te stoppen.
                Met deze protestacties vraagt men dan ook aandacht voor en maatregelen om deze problematiek aan te pakken. Dit moet een nationale prioriteit worden.
                Bron: http://www.dewereldmorgen.be/artikel...-politiegeweld

Bron: Demonstrations Against Police Violence Occupy Streets in US and UK

Comment

Ik voel me erg aangevallen door donkere mensen die mij de schuld van dingen geven waar ik me nooit schuldig aan heb gemaakt.
                  Ik word verantwoordelijk gehouden voor de daden van mijn mede-blanken en de daden van (misschien!) mijn voorouders. Ik word schuldig bevonden zonder mogelijk verweer.
                  Om de kleur van mijn huid, omdat ik blank geboren ben. All whites must die.
                  Als dat geen racisme is..
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.

Comment

4. Black and Hispanic police officers are more likely to fire a gun at blacks than white officers. This is according to a Department of Justice report in 2015 about the Philadelphia Police Department, and is further confirmed that by a study conducted University of Pennsylvania criminologist Greg Ridgeway in 2015 that determined black cops were 3.3 times more likely to fire a gun than other cops at a crime scene. 5. Blacks are more likely to kill cops than be killed by cops. This is according to FBI data, which also found that 40 percent of cop killers are black. According to MacDonald, the police officer is 18.5 times more likely to be killed by a black than a cop killing an unarmed black person.Despite the facts, the anti-police rhetoric of Black Lives Matter and their leftist sympathizers have resulted in what MacDonald calls the "Ferguson Effect," as murders have spiked by 17 percent among the 50 biggest cities in the U.S. as a result of cops being more reluctant to police neighborhoods out of fear of being labeled as racists. Additionally, there have been over twice as many cops victimized by fatal shootings in the first three months of 2016.

Achtergrondartikel naar aanleiding van deze infographic:
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja maar die zijn ook blank volgens donkere zielen.
                          Of wou je nou weer onderscheid gaan maken?
                          Je bent toch geen racist zekers?

Persoonlijk zie ik alleen maar een uniform en dat zijn per definitie klootzakken op brandweer en ambulancebroeders na dus daar zit t probleem eerder.

Hier hoor je dan weer niks over.. Vrij haatdragend als je t mij vraagt..

Comment

ze willen gewoon terug. neen jd ik bedoel niet u ermee.

Comment

Zowel de motorrijder als Diamond en Silk hebben het over een 'asian officer'?

Er is al een hoop gezegd maar ik ken gewoon te weinig feiten over de amerikaanse samenleving om precies te kunnen zeggen waar en wat er is mis gegaan. De Amerikaanse politie is triggerhappy, maar in een land waar vrij wapenbezit normaal is kan ik mij dat enigzins voorstellen.
                              De motorrijder benadrukt dat Alton Sterling al een uitgebreid strafblad heeft, maar dat is geen vrijbrief om iemand dan maar bij een verdachte situatie neer te knallen. En als er dan zo nodig geschoten moet worden, waarom niet in een schouder of arm zodat er geen wapen gepakt kan worden?
                              Diamond and Silk leggen de vinger op de zere plek, angst regeert en de media stigmatiseert enorm.

Maar waar is de verontwaardiging over de 5 neergeschoten agenten in Dallas, volgens mij waren die ook 'onschuldig'? Of nemen we dat voor
                              'granted' omdat het agenten zijn ?

Nogmaals, all live matters.
                              Of dat nu geel, groen, joods, vrouwelijk, chinees, eskimo, paars of zwart is..
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Stemma de scherpschutter. heb 3 keer mogen schieten in me leven, alles mis, ghehe

Comment

Bezig...
                                X