Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat jij je vaccineren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Laat jij je vacineren?

    Ik wil niemand op andere gedachten brengen, zoals ik al zei ben ik geen wetenschapper. Voordat ik die ernstige feiten tegen kwam was ik al niet van plan te vaccineren, en nu nog steeds niet...

    Wat ik wel vind is dat als je zo'n vaccin neemt dat je het niet als kip zonder kop in laat spuiten.

    Dat je ergens vraagtekens bij zet vind ik niet meer dan normaal...

    Ik wens iedereen veel immuniteit

    (aanvullende info is welkom)
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #17
      Re: Laat jij je vacineren?

      Ik heb sinds 3 jaar diabetes , toen kreeg ik ook zo'n gripprik.
      Heb nog nooit van me leven zo'n verschrikkelijke griep gekregen als na die gripprik.

      Dus voor mij een volmondig nee.

      Grtz.

      Comment


        #18
        Re: Laat jij je vaccineren?

        High,

        Als er een vaccinatie was tegen de oogstkoorts liet ik me meteen vaccineren.

        Grtz Monty

        Comment


          #19
          Re: Laat jij je vacineren?

          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
          als kip zonder kop

          Moet ik mij hier aangesproken voelen ??

          Nee, ik weet het nog niet, vaccineren, of juist niet .....

          Maar eens wachten tot de hype over is, dan kijken we verder !!
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #20
            Re: Laat jij je vacineren?

            Nee flip, jij komt zelf met een artikel over Baxter dus je hebt al wat onderzoek verricht.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #21
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #22
                Re: Laat jij je vacineren?

                Hier heb ik weleens een documentaire over gezien. ik weet de naam van de gevluchte nazi niet meer, maar hij was niet blij met sommige vragen die de journalist stelde..

                Er zijn veel gekken op de wereld helaas...

                America is not blameless in all this, as the escaped Nazis who fled Europe after WWII, were given sanctuary and jobs, helped by Rockefeller and large multinational interests. Many being employed by the government on science projects. They changed their names to protect their origins. Many others escaped to Argentina, and most were helped by the Vatican rat runs. George W Bush’s government was not the only Nazi led government in America over the years, in part explaining America’s aggressive militaristic nature.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #23
                  Re: Laat jij je vacineren?

                  Homeless people die after bird flu vaccine trial in Poland




                  Het vaccin word niet geleverd aan bepaalde landen die het virus mogelijk kunnen gebruiken voor bio-warfare


                  Hier een onderzoek naar de vaccins
                  Last edited by Jointjedraaien; 6 July 2009, 12:12.
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #24
                    Re: Laat jij je vacineren?

                    Post-Vaccinaal Syndroomautisme)

                    Comment


                      #25
                      Re: Laat jij je vacineren?

                      Monty, als die cease therapie werkt, mogen ze hier wel even langskomen.

                      Overigens geloof ik zelf niet in homeopathische middeltjes. Hoe ging het ook alweer? Hoe meer je een geneesmiddel verdunt met water, hoe sterker het wordt? hmmnah, niks voor mij.

                      Comment


                        #26
                        Re: Laat jij je vacineren?

                        Nog een paar feitjes:

                        Tamiflu is an antiviral medication used to treat influenza. It will be the prime medication sold to protect citizens from swine flu as it was for avian flu. All healthcare workers, military and essential service workers will need a dose available and it will be bought with your tax dollars.Tamiflu is made and patented by Gilead Sciences and Donald Rumsfeld was the chairman of this company before he joined the Bush administration. When the Avian Flu scare flashed across the television sets of Americans, Gilead Sciences stock went through the roof. Rumsfeld refused to sell his stock when he joined the Bush administration and the increase in stock value made him the richest man in that administration.
                        Volledig artikel


                        De FDA dreigt alle fabrikanten te vervolgen die H1N1 varkensgriep op hun Natuurlijke Producten durven te vermelden.

                        In een inspanning om online teksten te censureren die consumenten over de capaciteit van natuurlijke producten zou kunnen informeren om zich tegen de H1N1 griep A te beschermen, stuurt FDA nu waarschuwingsbrieven en dreigt met “handhavingsactie… zoals beslaglegging of een gerechtelijk bevel voor schendingen van het FFDC Akte zonder nadere orde.

                        Firma's die er niet in slagen om correctie actie te voeren,“ waarschuwt de FDA “kunnen mogelijk ook naar het FDA Bureau voor criminele Onderzoek worden doorverwezen voor mogelijke vervolging voor het schenden van de FFDC- Akte en andere federale wetten.“

                        De boodschap is glashelder: Natuurlijke producten mogen niet beschreven worden als beschermend tegen of het verhinderen van H1N1besmettingen tenzij het door de FDA wordt goedgekeurd.

                        En welke producten heeft de FDA goedgekeurd? Tamiflu (de anti-viraleBig Pharmadoor belastingbetalers).

                        Dit vaccin, zal natuurlijk volkomen nutteloos zijn omdat H1N1 ongetwijfeld tussen nu en de tijd dat het vaccin klaar is verandert zal zijn, en het vaccin volkomen nutteloos maken.

                        Met andere woorden, volgens de tirannen bij FDA, zijn de enige producten die naast de term „H1N1″ op de markt mogen worden gebracht, producten die of niet werken of niet beschikbaar zijn voor de meeste mensen.

                        Volledige artikel
                        Last edited by Jointjedraaien; 6 July 2009, 18:36.
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #27
                          Re: Laat jij je vacineren?

                          Bah, nee, ik alvast niet, wie weet wat voor brol ze in je spuiten, jonge kinderen die gevacineerd worden krijgen gewoonweg zink ingespoten, dat zit standaard in het vacin, zoek het maar op, dat betekend ook dat ze meteen hersenschade oplopen, bij het vacineren moet er het eerste kwartier steeds een arts aanwezig zijn om in te grijpen in't geval dat het kind in shock gaat, zink word ook als oorzaak gezien dat steeds meer kinderen aan autisme en ADHD lijden.

                          Nee, ik vertrouw het alvast niet, als ik het krijg kan ik er dan wel iets aan doen, maar preventief ga ik mij alvast zeker niet latebn inenten, waarschijnlijk is dit virus gewoon weer door de mens in laboratoriums gekweekt, dus kunnen ze hier alvast weer een aardige duit aan verdienen, pfff, niet aan mij in ieder geval.
                          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                          Comment


                            #28
                            Re: Laat jij je vacineren?

                            JD,

                            Neen want dat zit vol met nanotechnologie van de nwo :p

                            Comment


                              #29
                              Re: Laat jij je vacineren?

                              Waarom vraag je dan niet direct een gewone virusprik aan???

                              Een intensive care arts vertelde mij laatst dat het mexicaanse griepvirus precies zo verloopt als het normale griepvirus.

                              Dus als je niet bang bent om dood te gaan van de huis-tuin-en-keukengriep zou ik me ook niet zoveel zorgen maken om die mexicaanse.


                              Uiteraard heb ik ook nog even gevraagd waar je nou eigenlijk aan dood gaat bij zo'n griep: Longontsteking die zich uitbreid waardoor je stikt.
                              Waarom in Mexico meer doden vallen dan in Nederland?: Omdat ze in Mexico te lang wachten met naar de dokter gaan en ze vaak al andere longziekten onder de leden hebben zoals Tuberculose.

                              groeten, (Medstud) Tosti

                              Comment


                                #30
                                Re: Laat jij je vacineren?

                                ik heb een goed afweersysteem. Laat de beestjes maar komen, ze maken geen schijn van kans. Die arme sloebers worden genadeloos afgeslacht. Voor mij geen prik dus!
                                "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                                Medigebruiker

                                Comment

                                Bezig...
                                X