Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat jij je vaccineren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #47
      Re: Laat jij je vaccineren?

      BE heeft al 12.6 miljoen vaccins besteld...
      Ik weet nog altijd niet of ik al dan niet mijn dochter laat vaccineren hoor... loopt er wat fout, je moet er mee leven he.

      Ik ga zowiezo bij een huisarts bezoek achter meer info vragen. Maar dat kan nog even duren...

      Comment


        #48
        Re: Laat jij je vaccineren?

        Novartis recalled its “swine flu” HIN1 vaccine in February of this year, two months before the outbreak of the allegedly new and unseeen “swine flu” H1N1 outbreak in Mexico City occurred in April.
        The timing of the recall of the H1N1 vaccine raises questions concerning how Novartis could have had a vaccine for the “swine flu” H1N1 virus on the market months before this allegedly new and dangerous “swine flu” virus appeared in Mexico in April.



        The appearance of the H1N1 virus was allegedly so new and so dangerous that WHO felt obliged to declare a pandemic emergency level 6 even though there’ve been hardly any deaths around the globe officially attributed to the so-called “swine flu”.
        As a result of this declaration of a pandemic level 6 emergency, WHO’s vaccine advisory group packed with executives from Baxter and Novartis recommended worldwide vaccination, a recommendation WHO translated into a guideline with legal force.


        Now, billions of people around the world face the prospect of a mandatory vaccination with unproven, toxic substances for a harmless virus that has been bioengineered to be lethal.
        Novartis is also planning to have MF 59 or squalene in its vaccine, a toxic adjuvant.


        Novartis “bird flu” vaccine, which killed at least 20 people in Poland last summer, has “adverse events reactions” listed as its “primary outcome measure” on the database of clinical trials.


        Novartis’ CEO Daniel Vassella was at the Bilderberg meeting in Athens this May together with Austrian Chancellor Werner Faymann. Were they discussing plans to coordinate the activities of the Austrian government, Baxter’s Austrian subsidiary and other vaccine companies such as Novartis to implement forced vaccination in the autumn in response to the media frenzy whipped up by the appearance of a virus in Mexico that Novartis had a vaccine for anyway months before?


        It was Baxter’s Austrian subsidiary that contaminated 72 pounds of vaccine material with live bird flu virus this February and sent it out to 16 labs in four countries, thereby nearly triggering a pandemic.

        Bron: http://birdflu666.wordpress.com/

        Zie ook: Belgium Health Minister passes law allowing use of police for forced mass vaccination

        En:
        US government gives Baxter, Novartis legal immunity in advance for any injury and death caused by H1N1 vaccine this autumn
        Last edited by Jointjedraaien; 19 July 2009, 23:05.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #49
          Re: Laat jij je vaccineren?

          Swine Flu made in USA

          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #50
            Re: Laat jij je vacineren?

            Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
            Ik heb sinds 3 jaar diabetes , toen kreeg ik ook zo'n gripprik.
            Heb nog nooit van me leven zo'n verschrikkelijke griep gekregen als na die gripprik.

            Dus voor mij een volmondig nee.

            Grtz.
            idem ditto, ooit 1 keer laten vaccineren en vreselijk ziek geweest. Kan toeval zijn, ik heb af en toe symptomen die op griep gelijken. 10 jaar geleden heb ik vernomen dat ik hepC had en datgene dat ik als griepaanvallen beschouwde in werkelijkheid van het hepC kwam.

            Hoe dan ook heb ik geen vertrouwen in die dingen. Jaar na jaar en griep na griep een gelegenheid voor de pharmasector een grote zak geld binnen te halen. Volgende week moet ik naar m'n dokter voor de 3-maandelijkse controle. 't Zal me benieuwen of hij mij probeert onder druk te zetten om toch te laten doen.

            Ik wil hem dan toch ook es vragen waarom vaccins altijd in een spuit worden aangeboden, kan toch niet onmogellijk zijn dat in een pilletje te krijgen ? De spuit lijkt mij slechts 2 voordelen te hebben : de dokters verdienen er ook aan en het beeld van de spuit moet de bevolking voldoende bang maken .
            Ben benieuwd naar 't antwoord.

            Comment


              #51
              Re: Laat jij je vaccineren?

              Interessante vraag simpelmind, het antwoord hierop ben ik ook benieuwd naar.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #52
                Re: Laat jij je vaccineren?

                en inmiddels lezen we dit in "De Morgen":



                Dierbaar eiland van gezond verstand te midden van de wild om zich heen grijpende varkensgriepgekte

                Luc Bonneux geeft influenzacommissaris Marc Van Ranst grootste onderscheiding voor de aanpak van de pandemie. Bonneux is expert volksgezondheid en medisch publicist. Hij werkt op het Nederlands Interdisciplinair Demografisch Instituut (NIDI) in Den Haag. Zijn instituut is niet verantwoordelijk voor zijn opinies.Doemscenario's

                Comment


                  #53
                  Re: Laat jij je vaccineren?

                  Er zijn meer mensen die zich met dit vraagstuk bezighouden :

                  http://www.verontrustemoeders.nl/


                  Deze moeders stuurden de volgende spambrief :

                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #54
                    Re: Laat jij je vaccineren?

                    Dit is vrolijk, een paar dolle Mina's op de zaak zorgt altijd voor sfeer in de keet

                    Comment


                      #55
                      Re: Laat jij je vaccineren?

                      Ik heb neen gestemd... Weer wat later, klein weekje na het stemmen begin ik toch hoe langer hoe meer stil te staan bij die griep.
                      Ok, laat ons stellen dat het een gewoon griepke is.

                      Ben er wel van verschoten dat het zo RAZENDSNEL de wereld rond ging.
                      Geheel anders dan dat vogelgriepke da mexicaans griepke. Er beginnen meer en meer te sterven en we zijn bijlange nog niet allemaal besmet.

                      Als die griepke uit een labo komt, laat ons dus niet direct denken dat een vaccin overroepen gaat zijn. Ik heb hier een meiske dat nog heel wat weerstand in haar immuunsysteem met opbouwen. En ik zou het in mijn leven niet vergeven als ze eraan sterft en ik het vaccin over ogen zag, puur voor my own beliefs in het complot.

                      Mezelf inenten zie ik dan maar weer niet zitten. Ik zie hier een vettigheid van conspiracy in a la NWO.

                      Dus mijn besluit is genomen.
                      Ik - neen geen vaccin
                      Vriendin - moet ze maar kiezen
                      Dochter - vaccin

                      Comment


                        #56
                        Re: Laat jij je vaccineren?

                        Vaccinaties zijn ook niet geheel zonder gevaar is veel discussie over mbr prik en zo. Maar snap je overweging wel.

                        Grtz

                        Comment


                          #57
                          Re: Laat jij je vaccineren?

                          Die vaccins ga ik toch eens goed onderzoeken en uiteraard met de arts overleggen. Hebben goede kinderarts en doet dat heel gedreven. Daarom ook daar eens info plukken en hier komen melden.

                          Vaccin met of zonder gevaar...
                          Het maakt mijn dochter hopelijk immuner.
                          Ze is bijlange nog niet immun, helemaal nog niet volgroeid.
                          Als de hedendaagse medische evolutie dat kan bekomen en op gang kan steken, waarom niet?

                          Zowiezo overleg ik dit eerst met een bekwaam arts.

                          Edit:
                          Kom tijdterwijl nog op dit artikel.

                          Last edited by organic; 2 August 2009, 09:33.

                          Comment


                            #58
                            Re: Laat jij je vaccineren?

                            Mogelijke bijwerkingen Mexicaanse griepvaccins niet onderzocht voor de start van het vaccinatieprogramma


                            zichzelf al ingedekt tegen gezichtsverlies (of eventuele schadeclaims) door te zeggen dat het niet duidelijk is in welke mate het vaccin bescherming zal bieden en wat de eventuele bijwerkingen van het vaccin zullen zijn. Desondanks begint de Nederlandse overheid in september met het H1N1 vaccinatieprogramma.

                            Nederland heeft de vaccins (34 miljoen: precies genoeg om alle burgers twee keer (verplicht?) te vaccineren) al besteld en de productie van het vaccin is wereldwijd in volle gang. Het RIVM bevestigt dat de eerste 4 miljoen doses van het vaccin tegen de nieuwe griep al in september beschikbaar komen. Dat is genoeg voor de vaccinatie van twee miljoen personen.

                            De Nederlandse regering is bang voor een lage opkomst, gezien de eerdere, lager dan verwachtte, opkomst voor het vaccin tegen baarmoederhalskanker: het HPV-vaccin. Die lage opkomst was volgens de gevestigde media te wijten aan de op internet circulerende 'indianenverhalen', daarmee hoogstwaarschijnlijk doelend op de hartverscheurende filmpjes van moeders die hun kerngezonde dochters zomaar ineens verloren.

                            Nu moet er volgens de Nederlandse overheid een landelijke campagne worden opgezet, compleet met discussiepanels op TV, om de mensen te overtuigen van het zogenaamde nut en belang van het vaccineren. Zoals verwacht heeft de WHO inmiddels de mexicaanse griep uitbraak tot pandemie uitgeroepen. Niets staat verplichte vaccinatie feitelijk in de weg . Art 21 van het verdrag van de constitutie van de WHO, stelt immers dat zij alle maatregelen kan afkondigen om de pandemie te bestrijden, waaronder verplichte vaccinatie.

                            Maar hoe is het mogelijk dat er al vaccins worden gefabriceerd van een vaccin waarvan de pandemie nog niet eens is vastgelegd, laat staan dat het vaccin goed getest is. Volgens het Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zou het vaccin ernstige bijwerkingen kunnen hebben en is het ook nog eens onbekend in welke mate het vaccin bescherming kan bieden. Sterker nog, in september begint men pas met een klinisch onderzoek onder volwassenen.

                            Baxter heeft de exclusieve rechten van het testen op de vaccins.De eerste uitkomsten van het onderzoek worden in december verwacht, wat veel te laat is voor veel landen, die net als Nederland al in het najaar starten met het vaccineren van de bevolking. Men wil dus gezonde mensen vaccineren tegen een virus, waarvan de exacte vorm nog niet duidelijk is en de misschien wel destrastreuze bijwerkingen niet eens onderzocht zijn. Inmiddels sturen zorgverzekeraars al hun medewerkers naar huis door te handelen volgens het protocol dat minister Ab Klink heeft uitgevaardigd om naar eigen zeggen de Mexicaanse griep te bestrijden. Zo heeft zorgverzekeraar Menzis al twee van haar medewerkers uit voorzorg naar huis gestuurd.

                            Bron: http://www.wacholland.org


                            In de vaccins zitten een aantal "hulp"stoffen, een daarvan is Formaldehyde (hieronder een stukje van wikipedia.

                            Zie hier het patent van Baxter op dit vaccin.


                            Formaldehyde is bewezen carcinogeen voor de mens (IARC, 2005). Het carcinogene effect werd reeds duidelijk aangetoond in studies met dieren maar de epidemiologische studies bij de mens maakten nog geen formele conclusies mogelijk. Het IARC rangschikte formaldehyde tot 2004 in groep IIa (waarschijnlijk carcinogeen) (WHO, 2000). In juni 2004 besloot een internationale werkgroep van experts om op basis van de bestaande epidemiologische studies formaldehyde in groep I te plaatsen, dus carcinogeen voor de mens (IARC, 2005).
                            Een van de waarschuwingen die op pakjes sigaretten, shag en andere tabakswaren wordt vermeld is dat tabaksrook onder andere formaldehyde bevat.
                            Formaldehyde kan de ogen, neus en keel gaan irriteren. Er kan ook hoofdpijn en huidirritatie optreden. Het is zelfs mogelijk om een beroepsastma op deze stof te ontwikkelen.
                            Bron: wiki
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #59
                              Re: Laat jij je vaccineren?

                              Zie hier een interessant artikel op mednet

                              De Global Alliance for Vaccination and Immunisation (GAVI) is een international orgaan dat gelden verzamelt om vaccins mee te kopen en te verstrekken aan zoveel mogelijk mensen (vooral kinderen) in de arme landen. Dit gaat om astronomische bedragen. Enkele voorbeelden (zie voor het volledige overzicht www.gavialliance.org/support/donors/index.php
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #60
                                Re: Laat jij je vaccineren?

                                Vriendin belt net vanuit het ziekenhuis (waar onze kinderarts gevestigd is),

                                Vele onder jullie weten inmiddels al dat mijn dochter te kampen had met diarree sinds gisteren.
                                Doordat ze niet wou drinken werden we toch ongerust en is mijn vriendin met mijn schoonpa naar de kinderarts getrokken.

                                De kinderarts zag geen link met mexicaanse griep, gelukkig. Maar als je kind schijt, schijt en nog eens schijt ga je zowiezo he. Dus vroeg ze maar gelijk informatie op.

                                De informatie voor een mexicaanse griep vaccinatie. We hebben daar eerst een goedkeurig voor nodig, ze gaat ze niet zomaar krijgen. We moeten daar eerst voor naar de volksgezondheid gaan.

                                Comment

                                Bezig...
                                X