Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat jij je vaccineren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Laat jij je vaccineren?

    Wat zit er in de vaccins en welke zijn beschikbaar voor nederland?Pandemrix
    brochruse van Focetria

    Pandemrix:
    Hulpstoffen: het vaccin bevat 5 microgram thiomersal
    Thiomersal (approximately 49% mercury by weight)

    Waarom is Focetria goedgekeurd?Focetria is goedgekeurd onder ‘uitzonderlijke omstandigheden’. Dit betekent dat het nog niet mogelijk was volledige informatie over het pandemievaccin te krijgen. Het Europees Geneesmiddelenbureau zal jaarlijks eventuele nieuw beschikbare informatie beoordelen en deze samenvatting zo nodig laten bijwerken.

    Welke voordelen bleek Focetria tijdens de studies te hebben?
    Het modelvaccin bleek bij ten minste 70% van de mensen bij wie het is getest een concentratie antilichamen te vormen die bescherming biedt. Volgens de criteria van het CHMP werd hiermee aangetoond dat het vaccin voor een voldoende mate van bescherming zorgt.
    Het CHMP was ook tevreden over het feit dat de stamwijziging geen invloed had op de kenmerken van het vaccin.

    Welke risico’s houdt het gebruik van Focetria in?Welke maatregelen worden er genomen om een veilig gebruik van Focetria te waarborgen?
    De fabrikant van Focetria zal informatie over de veiligheid van het vaccin verzamelen terwijl het wordt gebruikt.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #92
      Re: Laat jij je vaccineren?

      Na het zien van de effecten op het americaanse meisje desiree had ik me bedenkingen over deze inentingen. Dus toen de huisdokter zie van de week zal jullie inenten tegen de griep zie ik hell no. Als bobo dat overleeft doe ik dat ook maar ik vertrouw niets dat ze je inspuiten zonder uitleg. Dus dikke vette nee. of het virus nu is gemaakt door mensen of god of de natuur als het er niet vanzelf inkomt zal ik het er ook nie in spuiten hoor haat naalden. Alle alleen voor een tatoe heb ik geen schrik maar al de rest met naalden komt er bij mij niet in.

      Comment


        #93
        Re: Laat jij je vaccineren?

        Na de vaccinatie van de eerste mexicaanse griepspuit, besloten mezelf en mijn kinderen nooit meer te laten vaccineren met wat dan ook.

        Ze duwen het maar in hun eigen lichaam.

        Ben er al meer dan vier weken ziek van en dat is meer dan genoeg.
        Enjoy life, it is to short.

        Comment


          #94
          Re: Laat jij je vaccineren?

          Swine flu, Bird flu 'never happened' Probe into H1N1 'false pandemic'



          Blij dat ik die rommel niet heb laten inspuiten, ben benieuwd waar ze de vaccins laten die ze over hebben.. door de gootsteen gooien mag niet
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #95
            Re: Laat jij je vaccineren?

            Er gaan geruchten dat de vaccins die niet gebruikt zijn als medische hulpgoederen aangeboden gaan worden aan een aantal afrikaanse staten. Wat wel wat apart zou zijn, want als ik me het verspreidingskaartje herrinner kwam dat varkensgripeje nauwelijks voor aldaar.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #96
              Re: Laat jij je vaccineren?

              nooit van me lang zal ze leven.
              ze blazen alles op en puntje bij paaltje valt het allemaal wel weer mee
              en als je ziet hoe ziek sommige mensen er van zijn geweest dat ze zich hebben laten vaccineren
              ​fuck you, you fucking fuck

              Comment


                #97
                Re: Laat jij je vaccineren?

                Ik heb me laten vaccinere, beter voorkomen dan genezen, heb er geen last van gehad.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #98
                  Re: Laat jij je vaccineren?

                  Gelukkig
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #99
                    Re: Laat jij je vaccineren?

                    Vaccins doen meer kwaad dan goed dezer dagen (de shit dat ze er in vinden man man man... kijk naar Baxter bvb, pharmagigant en partner van vele regeringen). Het produceren van vaccins en het toedienen ervan is niet meer gebaseerd op de noodtoestand ervan, maar bijna puur op economisch belang van de pharma-producent en zijn of haar partners. Op 'disclose tv' is er zelfs 'n filmpje te zien waarin onzen Bill Gates hedendaagse vaccins als oplossing ziet voor de overpopulatie van onze planeet. Zijn vaccins goed, NEEEEEEEN, kan ik hier uit afleiden, weeral. Open your eyes, vaccins can fuck you properly!

                    Comment


                      Re: Laat jij je vaccineren?

                      Nee, je mag zelf weten en ik heb niet gedaan, ik ben nog steeds niet ziek

                      Comment


                        Re: Laat jij je vaccineren?

                        Heb het ook niet gedaan. Vind dat enkel nodig voor baby's, zwangere vrouwen, zieke mensen en bejaarden (en die laatste hebben het meestal niet nodig want het virus is verwant aan de Spaanse griep die begin vorige eeuw de wereldbevolking een beetje inperkte, waardoor de bejaarden van nu meestal imuun zijn). Denk ook dat je lichaam sterker wordt als je zo'n griep (die ik niet gehad heb) gewoon doormaakt.
                        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                        Comment

                        Bezig...
                        X