Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hersenen aangetast door heel veel hasj en wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hersenen aangetast door heel veel hasj en wiet

    Korting op 420shop
    Hasj roken

    #2
    Re: Hersenen aangetast door heel veel hasj en wiet

    Cannabis roken

    Comment


      #3
      Re: Hersenen aangetast door heel veel hasj en wiet

      Verklaart misschien ook waarom vele gebruikers na een lange tijd intensief smoren last krijgen van depressieve buien...
      Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

      Comment


        #4
        Re: Hersenen aangetast door heel veel hasj en wiet

        in mijn opinie is smoren nog altijd beter dan drinken
        veel mensen onderschatten de kracht van drank maar als je teveel drinkt
        heb je pas echt hersenschade ( korsakov) en dat is veel ergere schade

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Hersenen aangetast door heel veel hasj en wiet

            ik zeg niet dat drinken slecht is , helemaal niet in tegendeel zelfs het is juist goed voor je mits
            je met mate drinkt
            en wat ik altijd zeg een tevreden roker is geen onrust stoker en
            voor de rest wilde ik nog zeggen verleid me niet in herbergen waar de jenever glaasjes klein zijn amen

            Comment


              #7
              Re: Hersenen aangetast door heel veel hasj en wiet

              Teveel van iets is nooit goed, kijk eens hoe een alcoholist er na 15 jaar uitziet?
              Iemand die 15 jaar 2 pakjes sigaretten per dag rookt?
              Of 3 liter koffie drinkt?
              Of 5 zakken suikergoed naar binnen werkt?

              Dit is enkel en wederom gristenpropaganda in hun heksenjacht tegen de wietplant, grow- en coffeeshop gaan het moeilijk krijgen met de regering der hypocrieten...

              Cannabis is voor mij een gift van God (geen gif) je moet het goed en met respect gebruiken.

              Dat geld voor alles....

              Comment


                #8
                Re: Hersenen aangetast door heel veel hasj en wiet

                precies

                Comment


                  #9
                  Juist, alles wat je teveel gebruikt is slecht voor je.
                  Zelfs te veel vitaminen zijn niet goed voor je!
                  Zo kan je alles wel verbieden.

                  Comment


                    #10
                    De gulden middenweg, zeg ik altijd

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      onlangs las ik in het laatste nieuws in de krant.

                      dat wiet en hash roken alzheimer voorkomt.

                      Greetz
                      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        De ene dag bewijzen ze dat het zwart is en de andere dag zweren ze bij wit. Het is altijd wel iets dat ze kunnen bewijzen. Het beste wat je kan doen is voor jezelf gaan uitzoeken of het goed is of niet, adhv een onderzoek dan wel degelijk. En dan zie je maar... Want wat kranten en zelfs tijdschriften zeggen relativeer ik heel dikwijls. Ook geloven veel mensen wat ze willen geloven. Wat Bobo hier probeert te zeggen is dat je maar eens de andere kant van de medaille moet gaan bekijken ipv te zeggen dat wiet sowieso goed is. Realistisch blijven en het boeltje neutraal bekijken dus. Maar zelfs als je dat doet geraak je er nog niet uit dus je doet maar .

                        Comment


                          #13
                          Wat is teveel?
                          Ik rook dagelijks 1 a 2 pure jointje, ik weet niet in hoeverre dat teveel is...

                          Wel raar dat de Amygdala krimpt van cannabis te roken, bij psychopaten is bv. vastgestelt dat hun Amygdala stukken kleiner is dan een normaal ontwikkeld brein.

                          Ik ben al heel vroeg begonnen met cannabis, dus al wat er kon aangetast worden aan mij hersenen zal ondertussen wel al aangetast zijn denk ik?
                          Ik heb toch niet het gevoel dat er zoveel ontbreekt aan mijn hersenen...

                          Ti's waar wat Jona zegt, de ene dag zeggen ze dat het slecht is, en een maand later beweren ze net het tegenovergestelde.

                          Ik ga niet beweren dat het niets doet met de hersenen, want ik ondervind we'l wat symptomen, maar ik kan er met leven , ik hoop alleen dat het op langere termijn geen problemen zal geven.
                          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                          Comment


                            #14
                            als ze nou eens hun energie steken in de geneeskracht van de cannabis dan zullen we over een tijdje misschien mensen met kanker kunnen helpen of reuma of andere erge ziektes maar nee al hun tijd stoppen om te bewijzen dat het slecht is

                            ik vind gewoon dat het legaal mag worden alcohol daarin tegen mag van mij verboden worden alcohol leverd veel meer problemen in de wereld
                            2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                            http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X