Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderzoek mening cannabisbeleid en Cannabis Social Clubs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onderzoek mening cannabisbeleid en Cannabis Social Clubs

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal

    Ik ben Astrid Loots, masterstudente Criminologie aan UGent. In het kader van mijn masterproef ben ik op zoek naar
    meerderjarige mannen en vrouwen uit Vlaanderen die de afgelopen 30 dagen cannabis gebruikt hebben.

    De idee: ik wil JULLIE horen over het cannabisbeleid, legalisering en het Cannabis Social Club-model. Ook mensen
    die dit model niet kennen, kunnen deelnemen!

    De enquete is volledig anoniem en zal ongeveer 20min van jullie tijd in beslag nemen.
    KLIK op volgende link, zodat ook jouw mening telt!

    http://lawsurv.ugent.be/limesurvey/i...677583?lang=nl

    Bedankt!

    #2
    20 min van onze tijd is over t algemeen kostbaar. We moeten meten, afzuren, voeden, oogsten, knippen, drogen, verpakken, junkies van de straat plukken om de handel aan kwijt te raken en dat allemaal gecombieerd met hoesten en testen..

    Ik heb trouwens nooit een diploma gezien voor mn masterstudie cannabismisbruik..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment


        #4
        Ik doe nie meer ben geen Crimineel
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Volledig anoniem..
          Ik heb de survey gestart, en opnieuw geladen. Ik was bij vraag 3 en de survey sloeg vraag 1 en 2 over. Dat betekent dat er gegevens worden opgeslagen die met mijn apparaat verbonden zijn. Deze gegevens zijn te gebruiken om mensen te herleiden. Dat u dat niet doet, betekent niet dat limesurvey dat ook niet doet.
          Ik doe niet meer mee.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Het verbieden van cannabis , das pas crimineel.
            got brainwater in my boots

            Comment


              #7
              got brainwater in my boots

              Comment


                #8
                Aanvulling;
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #9
                  Dag allemaal!

                  Neen, ik benader jullie niet als criminelen. In tegendeel het is een studie om die wil naar legalisering te meten bij cannabisgebruikers via verschillende modellen. Het model dat ik bestudeer is het Cannabis Social Club model (beschreven in Spanje). Mijn interesse is om te weten te komen hoe jullie daar tegenover staan. Sorry als ik de verkeerde indruk gaf.

                  Over de anonimiteit inderdaad LimeSurvey slaat je niet volledig ingevulde enquetes op. Dat is een optie die ik aangeklikt heb, maar ik heb hierbij ook de optie anonimiteit aangeklikt. Ik kan dus nooit teruggaan tot het IP-adres van uw computer. Sorry als u zich aangevallen of bedrogen voelde. Dat was zeker niet de bedoeling.

                  met vriendelijke groet,

                  Astrid Loots

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Ik doe nie meer ben geen Crimineel
                    Criminologie bestudeert criminaliteit, de aanpak ervan en de processen die leiden tot (de)criminalisering. Criminaliteit is breder dan de klassieke misdaad, het gaat over allerlei vormen van grensoverschrijdend en schadeberokkenend gedrag.
                    Promotor Tom Decorte. Zoek dan maar is op wie dat is en besef dan hoe kortzichtig uw uitspraak was. En dan moet je je als student nog gaan verdedigen tegen zo'n uitspraken ook.

                    Comment


                    • belladonna
                      belladonna commented
                      Editing a comment
                      En toch doe ik niet mee solly

                    • toerist123
                      toerist123 commented
                      Editing a comment
                      Het verbod op cannabis en de manier waarop men dit verbod oplegt is inderdaad grensoverschrijdend en schadeberokkenend gedrag.

                    #11
                    0 punten
                    got brainwater in my boots

                    Comment


                      #12
                      weer zo'n iemand met zijn/haar onderzoekjes.
                      Als ik onderzocht wil worden bezoek ik wel een dokter.
                      Loop anders een keer met uwen blije bakkes een koffieshop binnen en vraag hun of ze willen meedoen.
                      Wel leuk elke keer van die zogenaamde onderzoekjes in te vullen, maar nooit eens een terugkoppeling van hoe of wat.

                      Van mij een dikke middelvinger en de ballen.
                      sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                      Comment

                      Bezig...
                      X