Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoge ambtenaar Justitie opgepakt vanwege thuiskwekerij

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoge ambtenaar Justitie opgepakt vanwege thuiskwekerij

    Korting op 420shop
    De man Was onder meer plaatsvervangend gevangenisdirecteur

    BN De Stemhttp://politiek.tpo.nl/2017/04/14/ho...thuiskwekerij/

    #2
    stel deze man is mediwiet patient waar moet ie dan anoniem schone wiet aankopen?iets thuis zelf thuis op een schone en veilige manier verbouwen wat ongekeurd in de winkel ligt mag niet?de tering voor de schijnheiligheid eigenkweek ruleerd
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Maffiapraktijken.
      Hoe kwam deze man door de screening?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Die screening kijkt alleen of je ooit gepakt bent met een misdrijf. Dat zagt dus eigenlijk niets over of je een crimineel bent.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          schande dat deze medekweker hier zo belastert word
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Het waren 114 planten.
            Das niet voor eigen gebruik, gewoon een broodkweker.


            !(◎_◎)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Zelfs ambtenaren zijn net mensen.....
              Al jaren zie ik de grote diversiteit van mensen in alle lagen van de bevolking in mijn klantenkring. Dat is het leuke ervan.
              No Mercy Supply - No Mercy Shop

              Comment


                #8
                ..en benieuwd of de persoon in kwestie ook zijn huis uitgedonderd wordt? Gelden dezelfde regels ook voor dit soort figuren met hun connecties..
                Maar dan nog vind ik het onnodig ook al was dit absoluut geen hobbykweek of voor medicinaal gebruik das wel duidelijk.
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
                  ..en benieuwd of de persoon in kwestie ook zijn huis uitgedonderd wordt? Gelden dezelfde regels ook voor dit soort figuren met hun connecties..
                  Maar dan nog vind ik het onnodig ook al was dit absoluut geen hobbykweek of voor medicinaal gebruik das wel duidelijk.
                  Waarschijnlijk is het onderzoek wel iets grondiger verlopen voordat ze zich toegang hebben verschaft tot de woning .
                  Het zou natuurlijk wel een enorme fout zijn van justitie als de man onschuldig zou zijn . ze moesten er echt wel zeker van zijn .

                  Comment


                  • ganjagast
                    ganjagast commented
                    Editing a comment
                    Hij zou ook nog verraden kunnen zijn? Ze zijn vooralsnog behoorlijk vaag voor de rest, ze laten weinig los hierover. Ze hebben ook een blauwtje gelopen natuurlijk

                  #10
                  kan best dat de helft van de 114 stekken zijn die ie alvast voorgroeid,en dat ie maar een keer per jaar kweekt
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #11
                    Ach kom... Ge zijt u in bochten aan het wringen. Dit is puur geldgewin van iemand die mij al genoeg lijkt te verdienen. Iemand in zo'n functie is ni afhankelijk van medicinale wiet, maar denkt dat hij zijn positie kan gebruiken om ermee weg te komen.

                    Comment


                      #12
                      dus als je goede baan heb ,heb je geen recht op schone misdaadvrije wiet?schande!
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment


                        #13
                        Als je met gedetineerden werkt, moet je zelf geen strafbare feiten plegen, en zelf ook niet chantabel kunnen zijn.
                        Anders had ik al lang een job in de bajes of TBS. Verdient goed, leuke extra's en niet altijd zwaar werk - afhankelijk van de afdeling.
                        Maar ik ken mezelf; ik houd van een jointje, en soms doe ik domme dingen. Daar wordt ik ook voor gestraft, net als ieder ander.

                        @wietefras: ik doelde op de screening die bijvoorbeeld bij agenten plaatsvindt; de AIVD mag bij elke agent zonder toestemming binnentreden voor een controle. Ik ging er vanuit dat elke overheidsfunctionaris in dat gebied diezelfde regels ondervond.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #14
                          Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                          dus als je goede baan heb ,heb je geen recht op schone misdaadvrije wiet?schande!
                          Ja, dat is wat ik wil zeggen Jorem. Dat mensen met een goede baan geen recht hebben op schone wiet. Zucht. In bochten aan het wringen en gewoon het punt niet willen zien. Iemand met zo'n functie kan niet afhankelijk zijn van cannabis als medicijn. Die 144 planten zijn puur voor de verkoop, ni meer of ni minder.
                          Als hij net als ik en zoveel anderen hier op het forum wiet kweekt op kleine schaal voor recreatief gebruik dan wordt die ook niet gepakt, zo simpel is het. Ik ga zo'n praktijken ni lopen verdedigen, dat zijn de mannen die beestjes ontdekken en nog rap wat vertimec spuiten in de bloei.

                          Comment

                          Bezig...
                          X