Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie dolt wietkwekers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie dolt wietkwekers

    Korting op 420shop
    Heeft toch wel humor

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...kwekers__.html

    #2
    Prachtige actie!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Tja, als je op zo een manier aan "guerilla" kweken gaat doen, dan vraag je om betrapt te worden. Een serre in het wild...je kan ze evengoed in het stadspark gaan zetten.
      Maar ik had toch ergens een cameraatje gehangen in de omgeving. Gewoon om de reactie te zien

      Comment


        #4
        Ni slim neen. Maar als bv je buur de flikken belt omdat je 5 planten hebt staan en ze komen ze op die manier halen, zou het dan nog een prachtige actie zijn? Er stoort mij daar 1 zin geweldig en dat is dat de eigenaar geen geld zal verdienen met de dennenbomen. Ik denk ni dat geld verdienen hier het opzet was, met 5 plantjes onder een plastic in een bos. En daar worden we weer met zen allen over dezelfde kam geschoren.

        Comment


          #5
          idd beo , zware witwas praktijken van die persoon met zen 5 mini plantjes , moesten het nu bomen zijn , dan hadden ze mss nog iets waar iet of wat van waarheid in zit , maar dit , als plantjes droog zijn , komt er 20 gr van af
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            Politiestaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              #7
              schandalig zomaar plantjes in het bos zetten
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment

              Bezig...
              X