Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jointfabriek Waalwijk opgerold: 11 aanhoudingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jointfabriek Waalwijk opgerold: 11 aanhoudingen

    Korting op 420shop
    Grass CompanyMiddelbare leeftijd
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    die man loopt weg te rotten in een thaisecel omdat het gedoogbeleid daar niet valt uit te legen,de shop koopt zwart in en na verkoop is het geld wit.kan dus iedere shop eigenaar overkomen die met wit geld naar thailand verhuist,mits de honden van justietie ze tippen dat dan weer wel
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Tientallen kilo's, da's niet voor eigen gebruik.
      Huppekee, opruimen, klaar.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Tientallen kilo's om jointjes voor te draaien lijkt me ook wat overdreven

        Comment


          #5
          Zouden die Dames in Ploegen hebben gewerkt?? vroeg ik me gewoon effe af
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Nee, ze werkten in Laarhoven, niet in Ploegen

            Wel weer een idee: er is dus flink geld te verdienen met automatische joint-vul-machines. Dan kan er niemand opgepakt worden enzo..
            Nu baal ik dat m'n vakantie er bijna op zit, anders had ik er een ontworpen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7


              nu nog een robot ervoor die ze vult

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
                Tientallen kilo's om jointjes voor te draaien lijkt me ook wat overdreven
                De doosjes wiet die ze bij de verschillende vestigingen van grascompany verkopen moeten ook worden gevuld.
                Als je kijkt hoeveel mensen daar hun wiet, hasj en voorgedraaide joints komen halen valt het denk ik allemaal wel mee.

                Je wilt als coffeeshop toch ook gewoon een goede voorraad hebben zodat je aan de vraag van de consument kunt voldoen.
                500 gram voorraad is belachelijk, dan zou je naar minimaal 100 klanten al zijn uitverkocht.

                Het is niet de schuld van de coffeeshop eigenaar, de consument of de medewerkers. Het is het kromme beleid wat al jaren voor diverse problemen zorgt.

                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                Bezig...
                X