Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Petitie: Haal cannabis uit het strafrecht -uit sympathie voor Hans Kamperman

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Petitie: Haal cannabis uit het strafrecht -uit sympathie voor Hans Kamperman

    Korting op 420shop
    Heb ook maar de petitie getekend, uit sympathie voor Hans en respect waar hij voor staat.. Ik keur zijn daad wat hem bijna het leefde kostte dan ook niet goed !

    Drastic Times Call For Drastic Measures -i guess.

    Anyway,

    Teken hier: https://petities.nl/petitions/haal-c...rzame-toekomst
    Last edited by ganjagast; 22 March 2018, 22:22.
    Ad usum proprium!

    #2
    Helaas, dat gaat niet lukken hier, ik heb geen respect voor mensen die zelfmoord (proberen te) plegen.

    Klein stukje van de privacyverklaring van petities.nl :

    Uw persoonsgegevens
    Zoals de wet voorschrijft worden uw persoonsgegevens alleen gebruikt waarvoor u ze heeft uitgeleend:
    de ontvanger van een petitie krijgt inzage in de lijst ondertekenaars om de petitie te controleren of om een beeld te krijgen van de achterban.
    Bij een gewone petitie gaat het om uw naam, woonplaats en functie.
    (btw. de ontvanger in deze is 'de tweede kamer')


    Maar iedereen moet dat helemaal zelf weten natuurlijk.
    Al meer dan 8500x getekend.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Maar als het goed vink je zelf aan of ze jou gegevens mogen gebruiken toch? En daarnaast krijgt de tweede kamer een lijst met digitale handtekeningen binnen.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Nee, standaard komen die gegevens niet op de website, behalve als je toestemming geeft.
      Ze gaan wel altijd naar de ontvanger van de petitie.

      Leuke site trouwens om eens door te bladeren, je ziet de meest maffe petities

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Stop The Passion in Nunspeet
      Staan idd van die maffe petities tussen. Er zijn nu ook partijen in de gemeente raad anti scooter partij en nog een paar vd die maffe partijen, hoe zijn die in godsnaam aan de handtekeningen gekomen.

    #3
    Hans is gepakt en veroordeeld, zonder straf.
    Hij geeft de staat de schuld voor misleiding, en springt vervolgens tijdens een politiek overleg van een hoogte naar beneden.

    Zulke mensen moeten niet blowen.. Zulke mensen zijn een gevaar voor zichzelf en verdienen geen enkele steun - behalve goede hulp - in mijn ogen. Respect?! Al helemaal niet.
    Prima dat je een punt wilt maken, ga de politiek in, schrijf een brief! Door jezelf en anderen te beschadigen om een doel te bereiken en een mening af te dwingen, doe je precies het verkeerde. Is fascisme het juiste woord?
    Wederom een poging tot liquidatie in het drugs-veld. Van zichzelf dan wel..

    Alle mensen die strijden voor vrijstelling van cannabis hebben nu gratis het predikaat 'gestoorde met zelfmoordneigingen' voor de gemiddelde Nederlander. Als hij iets bereikt heeft, dan is het dat het de discussie bemoeilijkt heeft. De community duikt er dan bovenop om respect te geven, voor wat?! Voor het beschadigen van kamerleden en elke cannabiswarrior die hetzelfde doel nastreeft? Nou, ontzettend veel respect hoor!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #4
      Ad usum proprium!

      Comment


        #5
        Ach ja past in het plaatje Doede de jong, toen hij zijn rechtzaak had in Leeuwarden stonden er allemaal van die hippies te blowen op straat met het idee dat dat de rechter wel tot bezinnen zou brengen lol gvd,
        Toen ik daar commentaar op had omdat ik vind dat een moeder met haar koters op straat lopend niet die rook in hoefde te ademen kreeg ik te horen dat ze dan ook maar de diesel auto,s af moesten schaffen.
        Toen was ik uitgepraat.
        het gelul dat hij zelf niet rookt ga ik niet in mee.

        Comment


          #6
          Tis inderdaad gewoon echt een verkeerd signaal dat die kerel geeft... Op die manier duw je de goede bedoelingen van al diegene die pleiten voor debat en structurele verandering weer in een marginale hoek.

          Probeer nu nog maar eens te beweren dat je van die cannabis niet knettergek wordt!
          Want zo gaat Jan Modaal dat nu interpreteren...

          Comment


            #7
            Hopelijk heeft hij dus niet de discussie bemoeilijkt, dat zou wat zijn, na 30 jaar haalt een "blower" zo een actie uit en dan gaan we het weer voor 30 jaar voorbij ons laten gaan.. En sommige van jullie zijn net als die gasten in de politiek.. Na een incidentje meteen doen alsof de hel losgebarsten is..

            Oja, zelfs nu is er nog geen dode gevallen door cannabis
            Last edited by ganjagast; 25 March 2018, 13:26.
            Ad usum proprium!

            Comment


              #8
              Ik sta toch niet te springen () voor medische cannabis hoor.
              Misschien dat dit er in Nederland anders aan toegaat. Ik zou mij als medigebruiker als een vis in het water voelen in Nederland ik zie het probleem niet? Misschien romantiseer ik?

              Hier is dat van die olie die je in Nederland in het kruidvat kan kopen. Of van die spray die je oraal moet toedienen met korte werking. The real stuff is duur om te maken. Wie is daar dan allemaal uiteindelijk goed mee? De patient? Sorry, maar ik heb liever de mogelijkheid dat allemaal zelf te fabriceren. En dat het daarbij dan nog eens recreatief is? So fucking what?

              Ik snap de overheid ook niet altijd, maar ik snap acties als dit ook niet en dan moet ik LR2 toch bijtreden.
              Hopelijk krijgt de man psychische bijstand.

              Comment

              Bezig...
              X