Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cbd wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #17
      Als het van zwitserland komt en daar de grens op 1% thc ligt dan zijn ze hier allemaal illegaal en dat is wat ik dacht. Heb ginds al sites gezien waar praktisch dezelfde soorten op staan, en die lemon haze cbd is daar bv van greenhouse. Zit op 1% thc. Bevestigt alleen maar mijn vermoeden dat het niet kon kloppen, geen enkele soort haalt dat hoog cbd % met minder dan 0,2 % thc.
      Dan zouden ze het hier ook beter optrekken naar 1%, kan ik zelf aan de slag

      Comment


        #18
        ik heb er hier gekocht van zo een shop om te weten wat het was naam was james bond 0.2% thc en 10% cbd voel je niets van
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #19
          1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

          Comment


            #20
            Ontdaan van thc, lijkt mij niet echt mogelijk afzonderlijk van de cbd en de wiet in het proces heel latend? Als het ontdaan is van thc, waarom zetten ze er dan geen 0% op ivp de bij gemakshalve net die 0,2 die de limiet is. Exact. Bij elke soort. Toeval?

            Comment


              #21
              Er zijn momenteel al meerdere plaatsen die verkopen en na navraag bij een persoon die medewerker is in 1 van de plaatsen is het dus wel degelijk uit Zwitserland en bewerkt met een behandeling tot de max toegelaten thc waarde, waarom niet nul, omdat het mag? En ook medicinale,rustgevende,spierontspannende,... eigenschappen heeft? Zal als ik in de buurt ben van een shop eens navragen
              1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

              Comment


                #22
                Ik zeg je, ik ken hennep en die buds die ze daar verkopen zijn zeker geen hennep...
                1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                Comment


                • wullox
                  wullox commented
                  Editing a comment

                #23
                In Zwitserland is 1% thc toegelaten en staan al die cbd soorten op 1%. Hier is het 0,2% en staan alle soorten op 0,2%. Als het eruit gehaald zou worden dan zouden die eigenaars van die farmerie het aan mij hebben kunnen uitleggen,maar ze kiezen er voor om niet op de vraag te antwoorden. I call bs en twijfel er aan of het ooit al getest is. En zelfs van 1% thc ga je niet high worden, zeker niet als je regelmatig gebruikt. Ik merk amper iets van de frisian duck en die zou 8% thc hebben.

                Ik beweer ook niet dat het hennep is. Mijn punt is dat ze allemaal legaal proberen cbd wiet te verkopen die een hoger % thc heeft dan die 0,2%. Je kan niet zomaar 0,8% thc halen uit een top, dat bestaat niet. Zonder de structuur er van aan te passen, zonder nog maar de trichomen te scheiden. Moest het olie zijn, dan zou ik twijfelen, maar buds? Maak je mij niet wijs zoiets.

                Comment


                  #24
                  De shops worden regelmatig aan een controle ondergaan....
                  1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                  Comment


                    #25
                    Zelfs nachtwinkels beginnen het nu te verkopen xp
                    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                    Comment


                      #26
                      Die farmerie zaak verkoopt charlotte's web. Thc% kleiner dan 0,2. Als ik kijk op zaden van charlotte's web kom ik op een site waar het thc% 0,5 is. Als ze dan toch gecontroleerd worden is die test ni sluitend. Bestaat niet dat zij alle soorten kunnen aanbieden met een % onder de 0,2, terwijl ze op een ander een hoger % hebben. Dit is gewoon fraude gelijk een ander. 8,5 tot 10 euro 50 de gram, voor iets wat geen 2 euro kost om te verbouwen.
                      Als je zegt dat ze regelmatig gecontroleerd worden, geloof ik zeker niet. LR2 heeft hier is gepost wat het kostte, 10 000 euro? 20 000 euro? Goedkoop was het niet.

                      Comment


                        #27
                        Heb het ook eens gevraagd in de shop hoe ze onder de 0.2% geraakten, en daar zeiden ze dat het door 'Selectie van zaden' kwam (pure BS dus).
                        Anderzijds, de overheid heeft de shops niet graag dus ze zullen wel onder de 0.2% zitten. Blijft een raadsel

                        Comment


                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          HENNEP
                          Dus ook de hennep buds.
                          Hennep maken ze touw van, en isolatiemateriaal, en dashboards voor auto's enz enz enz...
                          Het afvalproduct daarvan zijn die buds.
                          Die worden normaal weggegooid, maar sinds wietolie zo'n hype is worden die (bijna voor niks) opgekocht door bedrijven die er cbd olie van maken.
                          De CBD olie die je overal kunt kopen komt dus niet van cannabis maar van hennep.

                        • Burundanga
                          Burundanga commented
                          Editing a comment
                          Dat het hennep toppen zijn verklaart veel, maar ik begrijp niet hoe ze dan aan al hun strains raken? Ik kan me niet voorstellen dat hennepkwekerijen bv Cheese of Diesel selecteren om touw van te maken.

                        • Cleargreen
                          Cleargreen commented
                          Editing a comment
                          Gewoon marketing Burundanga, die geven het gewoon een leuke naam omdat het verkoopt. Strains zijn niet gepatenteerd oid dus ze kunnen doen en laten wat ze willen.

                        #28
                        Heb zelf toevallig de A22 Nemesis staan, dit zou een wietje met >10% CBD moeten zijn en <0.3% THC.
                        Ik heb deze als stek laten komen uit het buitenland, ben erg benieuwd!
                        Iemand ervaring met deze strain?
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment

                        Bezig...
                        X