Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stelen van de energie maatschappij

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stelen van de energie maatschappij

wij, gewone burgers, worden dagelijks bestolen door de overheid/belastingdienst dus waar zitten ze weer kinderachtig over te doen
    we zijn in feite niks anders als melkkoeien van de belastingdienst en andere overheidsinstanties
    we hebben niet voor niks allemaal 'n nummer gekregen van de belastingdienst want meer zijn wij voor hun toch al niet meer
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

De NSB machine draait weer op volle toeren in dat huichelachtige gristenstaatje....

Buizerd, waarom ben je door het Christendom geobsedeerd? Je gebruikt immers woorden als "gristenstaatje" en "gristentaliban". In de vaderlandse politiek kunnen de Christelijke partijen echt de dienst niet meer uitmaken, omdat het aan een parlementaire meerderheid ontbreekt. En waarom gebruik je het woord gristentaliban? Orthodoxe christenen zijn echt niet de twin towers ingevlogen. In tegenstelling tot orthodoxe islamieten zijn (orthodoxe) christenen redelijk verdraagzaam tegen andersdenkenden. In ieder geval kun je ze niet beschuldigen van terroristische acties. Als je het niet eens bent met een geloofsovertuiging is dat je goed recht. Christenen hebben evenzeer het recht om aan hun levensbeschouwing invulling te geven. Naar mijn mening heeft een ieder het recht om al dan niet een geloof te belijden. Respect voor een overtuiging, ook al is het de jouwe niet, acht ik meer op zijn plaats.

Comment

gaat zo slecht met de cristenen dat de wallen gesloten worden en je op zondag niet meer mag winkelen.en als je oud en ziek ben moet je lijden,want er een eind aan maken mag ook niet.zoveel respect hebben ze voor mijn overtuiging

Comment

Bij mijn weten heeft Amsterdam sinds de 2e wereldoorlog een gemeentebestuur dat wordt gedomineerd door de P.v.d.A. De argumenten, het tegengaan van gedwongen prostitutie en vrouwenhandel, om prostitutie te weren van de wallen -of ze nu steekhoudend zijn of niet- komen dus uit de koker van een links (en geen Christelijk) plaatselijk bestuur. Dat de confessionele partijen deze opstelling steunden laat deze stelling onverlet.
          De winkelsluiting op zondag is door de landelijke politiek bepaald: confessionele partijen en linkse partijen vormden hierbij de meerderheid. Dus ook dit komt niet uitsluitend op het conto van de Christelijke partijen.
          Euthanasie (en abortus) worden partieel gesteund door de confessionele partijen: alleen de voorwaarden waaronder zijn naar mijn oordeel te beperkt.

Voor de goede orde tumble trimmert, ik ben niet gelovig, maar dat weerhoudt me niet om genuanceerd over andere overtuigingen te denken.
          Last edited by Xtreme; 10 November 2010, 15:19.

Comment

Je kan gelovigen toch niet indelen in politieke partijen? Die c -cda ist daar zeker- betekent immers niks meer, das een restant uit de jaren stillekes. Sinds die uitspraken van Léonard wil de KUL zelfs die K uit zen naam schrappen. Same thing. En omgekeerd kunnen er toch evengoed Christenen zitten in andere partijen? Sterker nog, hier in Belgie is zeg maar 95% gedoopt geweest. Zijn dus praktisch allemaal christelijk in feite.

Comment

Ik weet niet hoe het er in België aan toegaat, maar ik ben gedoopt toen ik een week of 6 oud was. Hierbij ben ik niet in de besluitvorming betrokken, waardoor de doop buiten mijn invloedssfeer lag. Door de doop ben je naar mijn oordeel als volwassene niet per definitie Christen. Een praktiserend Christen zal veelal kerkbezoeker zijn en leven volgens de regels van de Schrift. Buitendien, als je de rechtstreekse uitzending hebt gevolgd van het CDA met betrekking tot deelname aan een regering met gedoogsteun van Wilders, dan heb je kunnen zien dat er geappelleerd werd aan de Christelijke normen en waarden. Dat Christenen kerk en staat in voorkomende gevallen weten te scheiden is zonneklaar. Er zullen best Christenen zijn die VVD of GroenLinks stemmen. Anderzijds vind ik het niet voor de hand liggen dat niet-confessionele stemgerechtigden hun stem uit zullen brengen op een beginsel partij als het CDA. In die zin ben ik het met je eens dat er geen absolute indeling is te maken in de politiek op grond van een religieuze achtergrond. Maar ik denk toch wel dat in de partijkeuze een bepaalde weerspiegeling is terug te vinden van de sociaal culturele achtergrond van de kiesgerechtigden.

Comment

Tot je je laat ontdopen -wat hier in België nu meer en meer gebeurt, ben je idd lekker christelijk. Op je 12de bevestig je dat nog eens in het vormsel. Waar jij eigenlijk op die moment aan denkt is het feest en de kado's die ermee gepaard gaan. Ik moet mij tot op heden dan ook nog Christen noemen, maar ben dit allesbehalve.

Comment

In Ierland zijn de ook een verklik campagne gestart.

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                    WE HEBBEN SCHIJT AAN DE OVERHEID!!!! . kan het nog gekker, ja alles kan hier in het land, welkom dit is nog pas het begin mensen.
                    Ik weet niet wie je precies bedoelt met 'we', maar ik wil mij zeker distantiëren van de stelling die je hier neerlegt. Ik respecteer wel degelijk de overheid, ik heb alleen een andere mening over de rol die de overheid moet vervullen in deze maatschappij. Wat we zien in de ontwikkeling van de overheid en haar beleid is heel natuurlijk gedrag. Uit goede intenties (namelijk het land veiliger, stabieler, welvarender willen maken) komen meer rechten (het inbreuk maken op de privacy), geboden (verklik uw buren als u criminele activiteiten vermoed) en verboden (gij zult niet ...) naar voren. Voor de controle van die verboden hebben we vervolgens weer meer overheid nodig.

Waar ik wel moeite mee heb is de moeite die mensen hebben om de kerk (lees: geloofsovertuiging) en staat gescheiden te houden. Dus het feit dat de winkeltijdenwet wordt aangepast omdat een groep in Nederland de overtuiging heeft dat een bepaalde dag in de week voor hun God is bestemd, vind ik compleet van de zotte. In dat geval beperkt hun geloofsovertuiging mijn vrijheid (namelijk dat het leuk is om op die dag met het gezin te gaan winkelen). Ik heb er overigens geen moeite mee als een bepaalde dag wordt afgesproken waarop alle winkels dicht zijn, zodat de mensen die in de winkels werken ook bij hun familie kunnen zijn. En ik ben net zo min voorstander om de nationale feestdagen te koppelen aan specifieke evenementen uit één geloof. Of de (nee, dat zeg ik niet goed, HUN) 'normen en waarden' zoals die opeens boven aan de agenda kwamen te staan.

Inmiddels heeft een financiële crisis dit land aardig met de neus op de feiten gedrukt en zie en hoor ik sinds lange tijd opeens verstandige geluiden uit verschillende lagen van de overheid. Overheden waarbij de budgetten voor het eerst in jaren niet overschreden kon worden (en daardoor drastische maatregelen noodzakelijk waren). Versimpeling van de wetgeving, waardoor minder controlerende taken nodig zijn. Een kleinere, maar specifiekere rol voor de departementen. Keuzes maken en prioriteiten stellen. Verantwoording eisen over verkregen subsidies. Dus er is ook licht aan het eind van de tunnel...

Comment

Lees ik net dit weer in een artikel over het CIOT:

Geen controle
                      In de brieven schrijft KPN dat er geen sprake zal zijn van controle op de rechtmatigheid van de verzoeken tot raadpleging van de database. Juist rondom de rechtmatigheid van de verzoeken van opsporingsdiensten is de laatste tijd ophef ontstaan.
                      In juli dit jaar werd bekend dat Nederland top de top van Europa behoort wat betreft het afluisteren van telefoongesprekken en toen werd tevens duidelijk dat opsporingsdiensten privacyregels bij het opvragen van informatie uit het CIOT regelmatig negeren.
                      Donderdag kwam bovendien in de openbaarheid dat dezelfde opsporingsdiensten in vergelijking met hun Europese collega’s veel vaker bel-, sms- en e-mailgegevens van burgers opvragen. In 2009 werd dat zo’n drie miljoen keer gedaan.

Comment

Bezig...
                      X