Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Postbode in cel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Postbode in cel

    Korting op 420shop
    Niks tegen postbodes, maar daar gaat je post......



    http://www.telegraaf.nl/buitenland/8...nland#reacties

    #2
    Re: Postbode in cel

    Ik heb al problemen als hier de post door vakantie werkers verzorgd moet worden.
    Als straks alle bodes van dat alooi zijn wordt het helemaal huilen.

    Straks kan je alleen nog aangetekend versturen, maar dat vind die post maffia vast mooi.

    Grtz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: Postbode in cel

      tot nu toe is nog steeds alles netjes hier aangekomen.
      je hebt er net als bij alles uitschot tussen zitten hier en daar.
      die werken er vaak ook niet erg lang denk ik.
      ik zie hier de vrouwelijke postbode graag elke dag langslopen in ieder geval

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

        Comment


          #5
          Re: Postbode in cel

          "Zonder het mij te vragen heeft hij het bij buren (net die waar ik al lang niet goed mee opschiet) afgeleverd"

          Dit gebeurt bijna altijd. Weet je waarom? Omdat je anders je pakketje op het dichtbezijnste postkantoor moet ophalen tijdens kantooruren. Dit is voor de ontvanger met een full time job erg vervelend (mag alleen iemand ophalen met precies dezelfde naam) en ook voor de postbezorgers, die meestal een grote mond te horen krijgen..

          Hier in mijn buurt ken ik ook een aantal mensen die niet willen dat pakketjes bij de buren worden afgeleverd (vanwege burenruzies e.d.), deze hebben echter allemaal een briefje op de deur geplakt zitten als ze een pakketje verwachten
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Last edited by pedro; 21 December 2010, 20:35. Reden: aanvulling
            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

            Comment


              #7
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                Comment


                  #9
                  Re: Postbode in cel

                  Op ons buurtje wordt gelukkig alles bij de buren afgeleverd. Vind ik prima.

                  @Angel Mijn postbode is helaas een lelijke vent Hij doet echter wel goed z'n werk. Het is alleen een ramp als hij vrij is.

                  Grtz. HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10
                    Re: Postbode in cel

                    in zo'n dorp als hier gebeurt weinig
                    ons kent ons dus als er iets gebeurt weet het hele dorp het 'n dag later

                    hier word wel vaker iets bij de buren afgegeven als ik ff weg ben
                    ik heb ook niet de hele dag de tijd om op de postbode te wachten
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: Postbode in cel

                      Bij veel online shops kun je vaak nog opmerkingen of mededelingen plaatsen tijdens bestellen.
                      Daar schrijf ik altijd "Niet bij de buren afleveren", en het is ook nog nooit gebeurd.
                      No problemo.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Postbode in cel

                        Als ze zelf in hun voorwaarden zetten dat het pakje enkel door de bestemmeling mag afgetekend worden en dat ze ENKEL aan huis afleveren en niet bij buren dan hoef je dat er niet bij te zetten, en tuurlijk loopt het meestal zoals het hoort, ik had gewoon de pech dat een niet-zo-correcte leverancier van TNT mijn pakje had. Greetiez -
                        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                        Comment


                          #13
                          Re: Postbode in cel

                          Toevallig ken ik iemand die werkt bij de belgische post. Je wilt niet weten hoe daar met post/pakket wordt omgegaan, vele malen erger dan hier in holland. Zijn advies en dat mis ik hier is om altijd vanuit nederland de post of pakket Aangetekend te versturen en ja dan moet je wel thuis zijn! Maar dan heb je ook wat, niets gaat vanzelf.

                          Als ik iets bestel moet je wel verder denken en weten wanneer het komt. Een goed contact met de bezorger helpt ook veel.) Twee weken geleden een probleem met een bestelling gehad en dus werd de hele factuur geblokkeerd. Een week geleden gebeld en wat bleek mijn fout de bestelling was bij hun niet binnen gekomen, maar het geld wel. Na intensief contact met de eigenaar is alles opgelost en ontvangen. Plus wat extra's..
                          Veel gestelde vragen over het forum
                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL
                          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                          Comment


                            #14
                            Re: Postbode in cel

                            Ik begin mijzelf eraan te ergeren dat ze dit iedere keer naar voren halen. Zijn er nou echt concrete bewijzen dat veel mensen die wiet roken overstappen naar heroine :X ik kan dat niet geloven.
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment


                              #15
                              Last edited by Dissi; 22 December 2010, 15:37.
                              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                              Comment

                              Bezig...
                              X