Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strijd tegen hennep opnieuw speerpunt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Strijd tegen hennep opnieuw speerpunt

    Korting op 420shop
    woensdag 09 februari 2011 | 06:10

    APELDOORN - Het aantal hennepkwekerijen dat door de politie wordt ontmanteld blijft stijgen. Vorig jaar werden er in het district Apeldoorn 43 aangetroffen; terwijl dat er in 2009 nog 31 waren.
    In 2008 werden er 23 ontmanteld.

    Volgens korpschef Annelore Roelofs van het korps Noord- en Oost-Gelderland is er het afgelopen jaar 'stevig ingezet' op het ontmantelen van kwekerijen. De politie gaat daar dit jaar mee door. Ze wil in 2011 een slinger geven aan het 'kaalplukken' van wietkwekers: geld dat zij daarmee hebben verdiend moet hen zo mogelijk worden ontnomen. De politie heeft dat streven al langer, maar dat is in het vorig jaar nog onvoldoende uitgevoerd, erkent Roelofs.

    ,,Het mag gewoon niet lonen'', motiveert ze. De korpschef constateert dat de hennepteelt in deze regio, net als elders, verhardt. ,,Ik wil niet spreken van Helmondse toestanden, maar ik herken de landelijke trend.'' In de regio Eindhoven/ Helmond wordt de hennepteelt gelinkt aan zwaar geweld en ernstige bedreigingen.

    In de regio Noord- en Oost-Gelderland werden vorig jaar ruim 64.000 planten geruimd.

    http://www.destentor.nl/regio/apeldo...-speerpunt.ece

    #2
    Re: Strijd tegen hennep opnieuw speerpunt

    Bah..
    Wat moet ik nog meer zeggen ..
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #3
      Re: Strijd tegen hennep opnieuw speerpunt

      fachisme viert weer hoogtij, de donkere macht van het monster justitie
      denk dat het tijd word dat de drugsgebruikers van zich laten horen om voor eens en voor altijd
      end the war on drugs

      Comment


        #4
        Re: Strijd tegen hennep opnieuw speerpunt

        Het gevolg van bootlegging is maffia.

        Ik ben van beide geen vriend.

        Vrijgeven die hap.

        Grtz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        Bezig...
        X