Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabiskoekjes helpen dieren tegen vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabiskoekjes helpen dieren tegen vuurwerk

    Korting op 420shop
    Uit het Laatste Nieuws van 23 december 2022
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    Ik denk niet omdat een dier niet in staat is om angst uit te drukken dat hij geen stress voelt van vuurwerk.

    Comment


      #3
      Als jij een jointje rookt of drugs neemt dan weetje wat er aan komt. Het diertje niet.

      Veronderstel je bent verdoofd en kan niet bewegen maar wel bij bewustzijn ogen open terwijl je organen worden gestolen.
      Ga jij in die situatie stress hebben al kan je niet bewegen?

      Is wiet roken nog leuk als je een gasmasker aan hebt en zelf niet kan bepalen wanneer je stopt?

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Je bent aan het verwarren met special K denkk

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Mja ik heb het mss wat zwaar uitvergroot voor mijn punt te maken. Al roken we graag een jointje, ik denk voor een huisdier gwn not done😊

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Mientje was anders wel chill na de castratie met ketamine fix

      #4
      THC is uit den boze voor honden. CBD schijnt minder vervelend te zijn, maar gaat echt niet helpen als hond niet tegen harde geluiden kan. Hier gaan ze 31 december van 10-17h met carbid schieten zorg dat ik dan ergens anders ben.

      Comment


        #5
        Alles doen om centjes te kunnen verdienen...onze dieren zullen veilig binnen zitten, het goedkoopste en veiligste.
        Jammer voor bv paarden...

        Comment


          #6
          M'n hond was nooit bang voor een knalletje. Totdat we van de zomer blikseminslag hadden in de tuin. Moet zeggen was ook wel het meest indrukwekkende en engste dat ik ooit heb meegemaakt, voor een kort moment. Maar goed, sindsdien is het helemaal mis, zelfs een kofferbak die beetje hard wordt dichtgeslagen is het al trillen en hijgen, en het lijkt erger te worden. Schijnt weinig aan te doen te zijn ook.

          Comment


          • Pietjewietje
            Pietjewietje commented
            Editing a comment
            Oei da suckt, dus daar moet je dus altijd rekening mee houden. Hopelijk valt het vuurwerk hier en overal mee. Niks tegen vuurwerk want ik vind dat sjiek maar lieve mensen hou rekening met de buren en de huis- en hoevedieren.
            All the best, prettige feesten en hou het veilig.

          #7
          Doordat ze in Nederland vuurwerk categorie F3 hebben verboden sinds 2020 krijg je veel meer illegale rommel en wanneer het afgestoken wordt doet ook niet meer ter zake. Het knalvuurwerk verbieden is het domste wat ze konden doen, want nu steken de liefhebbers geen astronauten meer af maar dynamietstaven. Hier wordt al een tijdje flink geknald helaas. En nog geloven mensen in verbieden, hoe jammer!
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #8
            Verbieden hoeft niet, want mensen steken toch wel hun vuurwerk af. Zelf's vorige week nog en dan heb ik een pup van een paar maanden.
            Mensen maken zich druk om vuurwerk en als je bij je hond blijft met oud en nieuw is de ervaring ook heel anders.

            Maar daar blijft het niet bij. Net toevallig weer een rotje gehoord. Pup schrikt op en komt bij mij.
            Vuurwerk afsteken ok maar alleen op nieuwsjaardag tussen 23 en 3 ofzo..
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment


              #9
              M’n hond heeft een keer de halve space cake van tafel gestolen.. die had een hele rustige avond kan ik je vertellen😂 had een nitraat langs hem kunnen leggen had die niks van mee gekregen😂😂

              Comment


              • Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                Als jij hem zag liggen genieten vond je hem niet zielig😂 lag met een lach op z’n gezicht te pitten. Maar hij was sowieso een legend is 18 en half jaar geworden helaas in november moeten laten inslapen. 😔 de hond die op een of andere manier m’n snoep la wist open te krijgen en daar 2 zakken met party mix van Snickers,mars, twix ect had opgegeten😂

              • Snuitje
                Snuitje commented
                Editing a comment
                Dat is pas kort geleden gecondoleerd man. Zeker een legend💖

              • Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                🙏🏽🙏🏽🙏🏽

              #10
              Waarom zijn mensen zo ongelofelijk erg tegen thc altijd. Is niet mis mee als je het gematigd toepast. My god altijd zo een gezeur daarover. Ze stereotyperen bepaalde stellingen constant en als iemand het probeert zijn de verwachtingen van negatieveling bijna self forfiling prophecy. Jouw negatieve ervaringen met THC zijn wishfull thinkings van negatieve mensen.

              Wat een klucht soms.

              Comment


                #11
                Ik heb pas een kat zo'n koekje gegeven maar nadat die nitraat ontplofte miste ze wel een pootje. Ik denk dat de titel niet helemaal correct is.
                Het heeft niet echt geholpen tegen vuurwerk.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                • Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Was de kat rustig?

                  Dan heeft het geholpen.

                • LR2
                  LR2 commented
                  Editing a comment
                  Na de vijfde nitraat was ze heerlijk rustig. Kon d'r niet eens meer horen spinnen van dichtbij.

                #12
                Als je nu een nieuwe hond neemt, zet dan effe wat filmpjes met keihard vuurwerk op laat je hond zien dat je je eigen er geen reet van aantrekt en klaar ben je, zo heb ik het gedaan en moet nu oppassen dat hij er niet op afgaat, het is ook geen flikker hond natuurlijk.

                Comment


                • NewNoobie
                  NewNoobie commented
                  Editing a comment
                  Dat zal niet altijd helpen. Je zal maar een saarloos wolfhond bezitten die de schuwheid van de wolf geerfd heeft in zijn dna…

                • Urban
                  Urban commented
                  Editing a comment
                  Bij mijn hond hielp het wel.

                #13
                Heb mijn kat met oud & nieuw ook een snoepje gegeven met een klein druppeltje (licht gedoseerde) wietolie, daar heeft ze heerlijk op liggen chillen die avond!
                Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

                Comment

                Bezig...
                X