Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alle coffeeshops moeten dicht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alle coffeeshops moeten dicht

    Korting op 420shop

    CDA: Wij vinden drugs gewoon troep

    Het CDA eist dat de uitspraak van de Raad van State wordt nageleefd en daarom moet het afgelopen zijn met het gedoogbeleid. Alle coffeeshops moeten dicht.Uitspraak Raad van Statehttp://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenla...en-dicht.dhtml
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Alle coffeeshops moeten dicht

    blijven maqar zeven over de drug om stemmer te krijgen denk ik dan

    Comment


      #3
      Re: Alle coffeeshops moeten dicht

      LOL, hiermee win je zeker de verkiezingen!
      >>> Loving The Green Herbs <<<

      Comment


        #4
        Re: Alle coffeeshops moeten dicht

        nou dan hadden ze het in de 70er jaren al moeten verbieden

        en zo cda piepo zal zeke rnooit geblowt hebben toen ie jong was
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment


          #5
          Re: Alle coffeeshops moeten dicht

          nee dat dnek ik ook niet hun zijn de heilige lieverds dan denk ik

          Comment


            #6
            Re: Alle coffeeshops moeten dicht

            Die zijn helemaal de weg kwijt, willen zeker weer terug naar de tijd van de brandstapels....
            Kunnen we mooi beginnen met de tegenstanders er op te stapelen!
            36_1_72.gif

            Comment


              #7
              Re: Alle coffeeshops moeten dicht

              http://www.grootsneek.nl/23797/pvda-...er-wietbeleid/

              Zijn die partijen van de pot gerukt? Zijn ze ooit poepende joint-rokers in hun portiek tegengekomen? Hebben ze 'last' van de geur in hun eigen straat?
              Wie stemt op die partijen? Blowend Nederland zou eens moeten staken en duidelijk maken dat een wietroker geen onruststoker is, totdat je hem gaat criminaliseren.

              Volgens mij was het ook de reden coffeeshops te openen om de straathandel tegen te gaan.
              Ook als het over drugsrunners gaat, dan is dat meestal harddrugs, die nemen hoge risico's, willen niet in de gevangenis belanden en zetten daar alles voor op het spel.
              Ik bedoel, als ik een joint rook, dan vind ik 45km/u al te snel op een weg waar je 80KM/u mag.

              Comment


                #8
                Re: Alle coffeeshops moeten dicht

                het zijn gewoon een stel mongooltjes [vind ik] heel nederland is zo krom met hun dom gelul

                Comment


                  #9
                  Re: Alle coffeeshops moeten dicht

                  Wanneer gaan we lynchen?

                  Mijn hooivork en fakkel liggen al klaar hoor.

                  Comment


                    #10
                    Re: Alle coffeeshops moeten dicht

                    Gingen alle blowers maar eens stemmen. Zoals het vrijwel altijd gaat, lullen blowers wel veel onder elkaar dat er dingen niet deugen, maar wanneer er dan gestemd mag worden, geven ze vaak niet thuis omdat het toch geen zin zou hebben, teveel moeite zou kosten of whatever reden dan ook.
                    En degenen die in sprookjes geloven gaan allemaal stemmen, want die krijgen dat door hun grote verteller opgedragen in hun kerk.
                    Dan krijg je dit soort dingen, ieder volk krijgt het kabinet dat ze verdienen in een democratie. Schijnbaar moet echt alles overboord voordat de blower in actie komt.

                    Comment


                      #11
                      Nog even en we krijgen allemaal een chip en krijg je een stroomstootje als je te veel water drinkt.

                      En ja er moet veel gebeuren wil ik van me reet af komen, je doet het goed of je doet het niet haha

                      Laters

                      Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: Alle coffeeshops moeten dicht

                        Tot de shops gesloten zijn en ze allen terug nuchter zijn... dan het paard op met de riek in de hand... maar wel pak te laat
                        Denk eens aan ons belgen... wij zouden allemaal naar den haag komen maar kunnen er nix komen doen :p
                        neih joh, je mag daar met het halve land staan... de macht zit daarbinnen hoor en op de bankafschriften..
                        Speel mee met euromillions dan kan je mss nog es iets verkondigen waar 5 man en een paardekop naar luisterd
                        We blijven het nog 30 jaar ondergaan en dan in de lente van 2040 de dampende revolutie in NL en vlaanderen

                        Comment


                          #13
                          Euromillions....waren die niet bij Basta?

                          Laters

                          Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Alle coffeeshops moeten dicht

                            "Wij vinden drugs gewoon troep. Het leidt tot gezondheidsklachten en criminaliteit"

                            Misschien moet die gast eens verder denken voordat hij zulke uitspraken doet.

                            Comment


                              #15
                              Re: Alle coffeeshops moeten dicht

                              nope eurmillions is nationale loterij:p

                              en slaag em is op zen gezicht en zeg em 'kijk coffeeshops sluiten leidt pas tot criminaliteit'?

                              Comment

                              Bezig...
                              X