Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

    Leuke berekening: nog moeilijker dan het THC-gehalte in je bloed te meten.

    Comment


      #47
      Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

      @Poffertjesporum: Ik zat je getallen door te spitten en vroeg me al af "Wat heeft dat met gezondheid te maken!?" Maar die vraag stelde je zelf ook al...

      Toen ikzelf weer werd goedgekeurd ben ik niet acuut gaan solliciteren. Ik ben wel acuut mijn euthenasie-kit in orde gaan maken. Liever dood dan weer de hel van het bedrijfsleven in. Echt.

      Gelukkig had ik wat financiele meevallers waarmee ik een leven bij elkaar kan schrapen, voor zolang het duurt. Daarna zien we verder...

      Tsja, zo gaat het rijk om met mensen, met feiten en met redelijkheid. Laten ze in godsnaam van mijn rijbewijs afblijven!

      Comment


        #48
        Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

        Oorspronkelijk geplaatst door Poffertjesporem View Post
        Best leuk die waardes, maar als ze dit in voeren, kun je niet eens meer stoned op het trottoir lopen. Dit is een deel vd weg, dus neem je deel aan het verkeer, en mogen ze je rijbewijs afpakken.
        Huh? das nieuw voor mij...
        Om te wandelen heb ik toch geen rijbewijs nodig? Want wat ga je dan doen met iemand die dronken over het voetpad zigzagt maar geen rijbewijs heeft?
        Zolang je geen voertuig bestuurt of aanstalten maakt om dat te doen (vb van dronken uit de kroeg komen met de autosleutels in de hand tot je roes uitslapen op de passagierszetel) kan men volgens mij je rijbewijs niet in beslag nemen. Een nachtje brommen voor openbare dronkenschap daarentegen...

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #49
          Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

          Laten ze in godsnaam van mijn rijbewijs afblijven!
          En van ons rokertje.......

          In NL is het wel zo, je mag simpelweg niet onder invloed deelnemen aan het verkeer, dat word dus in de graskant lopen met het risico op een nat pak(sloot). Maar in de praktijk word het met alcohol gedoogd, weet alleen niet hoe ze met cannabis zulen omgaan.

          Grtz.
          Last edited by Poffertjesporem; 31 August 2011, 16:26.

          Comment


            #50
            Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

            Ik vraag me af of je in de graskant mag lopen, stoned of nuchter. Ben je dan niet de natuur aan het verstoren ofzo?

            Het is zo simpel jongens. Als je stoned bent mag je gewoon niet bestaan. Hou je nou gewoon aan die regel dan is iedereen gelukkig. (Behalve wij, maar wij mogen toch niet bestaan, dus dat is geen probleem.)

            Comment


              #51
              Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

              Ach wat een drama, dat volwassen worden.

              En om op je ondertiteling te reageren; jou vrijheid houdt op, daar waar je een ander begint te storen.
              Die les heeft mijn opa me al geleerd.................
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #52
                Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

                Ik denk dat we wel zo'n beetje uitgepraat zijn over het originele onderwerp.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #53
                  Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

                  Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                  En om op je ondertiteling te reageren; jou vrijheid houdt op, daar waar je een ander begint te storen.
                  Zo zou dat zijn in een ideale samenleving.

                  Comment


                    #54
                    Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

                    Oorspronkelijk geplaatst door bernie View Post
                    Cannabis is niet iets dat je rookt om stoer te gaan doen, blowen is a way of life.
                    Jackpot!

                    Toch nog iemand die de ...spijker ...ehmm .. joint op zijn kop slaat
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment


                      #55
                      Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

                      in belgie durven ze je rijbewijs gewoon een nachtje in bewaring nemen wanneer je dronken over straat stompelt (omdat je dan niet meer kan rijden... alsof men auto men rijbewijs eerst scant)
                      En met de fiets dronken rijden heeft 2 opties, ofwel je rijbewijs nachtje in bewaring ofwel 2 weken kwijt (dronken deelnemen aan verkeer)
                      En om je roes uit te slapen in je wagen moet je dacht ik je sleutels in de kofferbak bewaren of zoiets achterlijks in die aard

                      En poffertje ... snij nog snel een stukje van je vingertopje af of verzwik je hand is serieus (daarna blijvende zenuwschade)
                      Ikzelf heb ook wel zo een paar dingen waarmee ik naar de keuring kan gaan (mismaking aan de maag en zenuwschade aan voet na arbeidsongeval) maar ik ga liever gewoon werke vo men euri's (al vind ik wel dak lang geen loon naar werken krijg maar soit)

                      Vrijheid zit bij mij in men gedachten

                      Comment


                        #56
                        Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

                        Ghehehe, nog meer, mis al 60% van mijn duim lol, maar daar kon ik gewoon mee werken, overgevoelige zenuw uiteinde in mij nek is andere koek, en nog een mogelijke hersenstam beschadiging (pijnapelklier). Heb te lang door gewerkt op pijnstillers waardoor ik 7 instabile rugen wervels kreeg, en gratis nog een verotte knie.
                        Ondertussen ben weer rustig voor de 3x bezig met revalidatie trainen (poging 2 strande met een slipping rib), zolang dit nog loopt kijk ik de kat uit de boom.....

                        Back on topic: Sleutel in je kofferbak bewaren?, dat kan alleen in Belgie lol


                        Grtz.

                        Comment


                          #57
                          Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

                          Doet me denken aan deze klassieker

                          Comment


                            #58
                            Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

                            HAHA zeverkeunen... 4 flikke en anderhalve combi later hebbe ze eindelijk 1 dronken man bij...
                            HAHA
                            Een echte vent wordt geen agent... :d

                            Comment


                              #59
                              Re: Belg vaakst onder invloed bij ongevallen

                              lol, van een joint ga je alleen maar trager rijden hoor , bier is wat anders..

                              Comment

                              Bezig...
                              X