‘Ze zien eruit als gewone gummies’: waarom experts zich zorgen maken over THC-snoepjes
Collapse
X
-
‘Ze zien eruit als gewone gummies’: waarom experts zich zorgen maken over THC-snoepjes
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
?420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."Tags: Geen -
Tsja, als je expertise is om te waarschuwen voor drugs.. Dan snap ik wel dat je over drugs waarschuwingen uitdeelt.
In ander nieuws, gras wat geen water krijgt wordt steeds bruiner. Gras-experts waarschuwen dat de zadenverkoop zal stijgen als de droogte doorzet.
In weer ander nieuws, de vereniging voor benzine-motor automonteurs maakt zich zorgen over de opkomst van de elektrische auto. Ze zijn bang dat veel monteurs geen elektricien willen worden en derhalve hun baan kunnen verliezen als de markt blijft inzetten op elektrisch.
Maar effe eerlijk; er zijn maar een paar producten die ik in mijn lijf stop zonder dat ik 100% zeker weet wat er in zit. Daarnaast: ik ken weinig liefhebbers van drugs die het zomaar op tafel bewaren en het makkelijk uitdelen. Als je jezelf in de kringen beweegt die wel zomaar van alles uitdelen.. Dan weet je dat vaak.

Als de bank er zo bij zit wanneer je binnenkomt, dan zou ik niet zomaar uit de snoeptrommel gaan zitten snaaien.
Elke generatie kent wel iemand die te veel tot zich genomen heeft, hulp nodig had, en achteraf zei dat 'ie gedrogeerd was. Sterker nog, ik ken er 4 die ik moedwillig een pil heb zien nemen en die later in het ziekenhuis zeiden dat iemand "iets in hun drankje gedaan" had.
Wat is de boodschap? Niet zomaar dingen eten?
Goh. Misschien moeten we bijsluiters bij grindpaden gaan leggen want die steentjes lijken verdacht veel op Venco's zwart-witjes en nu vraag ik me af of ze ook zo smaken!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014. -
Kheb geen enkel probleem met yummies!!!
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Hiribo macht Kinder froh, und Erwachsen ebenso
De Hiribo expert heeft gesproken
Ik ben eigenlijk niet eens meer verbaasd"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment

Comment