Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

    is gewoon hossele in het grooten de fed kan investeren in hek werken! is ook werk dat dan weer wel.

    Comment


      #17
      Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

      De bank investeert uw geld, krijgt er interest voor terug en verdeelt daar een deel van onder haar klanten. Wat is daar oplichting aan? Ge krijgt geld voor niks te doen. Toen de rente op lange termijn 18% of meer was en uw spaarboekske flink wat geld opbracht hoorde ge niemand klagen.

      Comment


        #18
        Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

        @eefenkevin: Wij hebben gewoon het gevoel dat zelfs ondanks onze moeite we niet verderkomen terwijl dat vroeger duidelijk wel kon (bewijs.. jou verhaal)

        Wij hebben een zoon van 27 jaar oud, die op zijn 25e een woonboerderij heeft gekocht met 25.000 m2 grond, echt een plaatje om te zien. En inderdaad, daartoe heeft hij het geld voor de aankoop van mij geleend tegen een marktconforme rente. Ik had hem het graag geschonken, maar het is wel mijn oudedagsvoorziening. Als zelfstandige ben ik niet aangesloten bij een pensioenfonds. Een bijkomend voordeel is, dat als ik dood ga voordat mijn pensioenpotje leeg is, hij de rente erft, die hij thans van de belasting kan aftrekken, die hij in de loop der jaren aan mij heeft betaald. Hij had dat bedrag ook van de bank kunnen lenen, maar de rente die je aan de bank betaalt ben je kwijt. Dus zo kansloos is de huidige generatie ook weer niet. Dat geldt zowel voor onze zoon en onze dochter.
        Last edited by Xtreme; 22 November 2011, 13:54.

        Comment


          #19
          Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

          Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
          en @ kweetzelfsniwie.. gaan we nu over schrijffoute kankeren? haha
          Neen, over het feit dat iemand die dopt en int zwart werkt komt klagen dat er een gat in de begroting is dat opgevuld moet worden.

          Comment


            #20
            te risicovol belegd en moesten de banken met overheidssteun overeind worden gehouden.
            Last edited by Xtreme; 22 November 2011, 13:55.

            Comment


              #21
              Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

              De cooperaties stelen onze grondstoffen, de bankiers on geld, en de overheid onze rechten.

              Zelf betaalde ik ook 52% belasting, heb hier tot mijn 24ste voor op school gezeten (en studie zelf betaald), toch eis ik een revolutie.

              Volgens mij betaald Bank of America geen belasting...

              Grtz.

              Comment


                #22
                Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

                Welke grondstoffen zijn er van jou? Ik heb er geen en dus kunnen ze van mij in ieder geval niet gestolen worden. En tevens ben ik door een bankier nog nooit bestolen: ik zou niet weten hoe die dat zou moeten verwezenlijken. De enige, waarbij ik een gevoel van diefstal krijg is de overheid.
                Waarom denk je dat buitenlandse deskundigen in Nederland over 30 % van hun inkomsten geen belasting moeten betalen? Als hun gehele inkomen hier belast zou worden komt er geen enkele deskundige hier meer werken. Internationaal lopen we qua tarieven hopeloos uit de pas. Maar ja, dat lopen we qua aantal uitkeringen en de hoogte daarvan eveneens. Daarin staan we echt op eenzame hoogte met een verbluffend grote voorsprong. Hoeveel mensen met een uitkering rijden er wel geen auto? Naar mijn oordeel volstrekt in lang niet alle gevallen een eerste levensbehoefte. Hoeveel mensen die huur- en zorgtoeslag ontvangen (overigens niets mis mee, want wonen en zorg zijn eerste levensbehoeften) rijden er toch nog auto? Maar je kunt je afvragen of de huur- en zorgtoeslag criteria niet wat ruim bemeten zijn, omdat daarnaast toch nog geld overblijft om auto te rijden.
                Last edited by Xtreme; 22 November 2011, 13:43.

                Comment


                  #23
                  Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

                  grondstoffen voor de mens zijn,schoon drinkwater;door de pil al bijna niet meer te doen,schone lucht,is moeilijk als je naast industrie woont.en hoogwaardig voedsel;beetje duur de laatste tijdals een hoop banken op omvallen stonden,waarom moet je dan toch hypotheek rente betalen,want met hun onderpand zit het dan toch niet zo goed,lijkt me.ze schijnen hun onderpand gewoon uit de lucht te mogen toveren.

                  Comment


                    #24
                    Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Poffertjesporem View Post
                    De cooperaties stelen onze grondstoffen, de bankiers on geld, en de overheid onze rechten.

                    Zelf betaalde ik ook 52% belasting, heb hier tot mijn 24ste voor op school gezeten (en studie zelf betaald), toch eis ik een revolutie.

                    Volgens mij betaald Bank of America geen belasting...

                    Grtz.

                    Comment


                      #25
                      Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

                      de shell maakt de lucht in nederland er niet echt schoner opde mensen in de buurt van de botlek zien dagelijks de luchtvervuiling neerslaan op hun tuin meubels,is gewoon zwarte roet.de overheid ontneemt mij het recht om wiet te verbouwen,thuis of op het land.en over banken wil ik het geeneens hebben,die belazeren wereldwijd heel de boel,als je dat nog niet doorheb,dan houd het op

                      Comment


                        #26
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #27
                          Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

                          @Poffertjesporum: toch eis ik een revolutie. In Nederland is meer dan voldoende schoon water. Het is zelfs schoner dan mineraalwater uit flessen, en we spoelen er onze poep en pies mee weg. De lucht is thans schoner dan 40 jaar geleden. Vervuilende motoren? Bij de meeste auto's in Londen is de uitgeblazen lucht schoner dan de aangezogen lucht. Zure regen: al onze bossen zouden doodgaan! Ze staan er kerngezond bij en we horen er nooit meer iets over. Thans is de hype immers CO2. En een revolutie eisen is iets anders dan een revolutie beginnen. Of moeten bij de revolutie anderen ook voor jou de kolen uit het vuur halen?
                          En Moreweed: natuurlijk ontneemt de overheid ons rechten. Maar deze overheid hebben we zelf gekozen. En zoals ik al eerder heb aangehaald: een democratie is niet meer of minder dan een dictatuur van de helft plus 1.
                          Maar welke rechten zijn gerechtvaardigd? Een pedofiel vindt ook dat hij recht heeft op seksueel verkeer met kinderen. Een gevaarlijke tbs-er vindt ook dat hij recht heeft op onbegeleid verlof. De meesten van ons zullen die rechten niet willen erkennen. En inderdaad: wij vinden dat we recht hebben op het ongestoord telen van wat wiet. Hoe zou het komen dat ons dat recht wordt onthouden? Moeten we ook niet de hand in eigen boezem steken? Dacht je nu echt dat ingeval het wietgebruik van elke gebruiker beperkt bleef tot 1 of 2 jointjes in de avond, dat er dan nog steeds zo'n maatschappelijke aversie tegen zou bestaan? Maar wat lees je soms hier: ik blow de hele dag, ik rook elk uur een joint, stoned rijdt ik beter auto dan clean, blowen is a way of life. Ik blow nu inmiddels ruim 45 jaar en meen op dit onderdeel vrij tolerant te zijn. Maar ik kan geen begrip opbrengen voor mensen die de hele dag door blowen en in voorkomende gevallen ook nog stoned achter het stuur kruipen. Het laatste vind ik -evenals rijden met drank op- misdadig. Wat mij betreft wordt een ieder die aanwijsbaar en bewezen stoned of onder invloed van alcohol achter het stuur kruipt levenslang het rijbewijs ontnomen.
                          Last edited by Xtreme; 22 November 2011, 14:39.

                          Comment


                            #28
                            Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

                            dat we in nederland heel schoon drinkwater hebben is zeker,maar er komen helaas steeds meer stoffen in voor die door de mens gemaakt zijn.co2 is zeg maar zuurstof voor planten,en bomen.die worden nu op grote schaal gekapt en kunnen de co2 niet meer vastleggen.een komende ijstijd zou hier wat aan kunnen doen

                            Comment


                              #29
                              Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

                              In een ideale wereld zou het beiden vrijwillig gebeuren. Nou ben ik zelf geen voorstander van het afschaffen van eigendoms-rechten zoals de zeitgheist movement opperd.
                              Iedereen moet zijn steentje bijdragen, maar het moet wel enigszins eerlijk verdeeld zijn en ongeveer gelijke kansen.
                              Feit is dat een groot deel van de wereld bevolking in armoede leeft en een heel klein deel van de mensheid zoveel geld en macht bezit waarmee de rest van de populatie uitgebuit word.
                              Ik ben niet voor het afnemen van de rijkdommen van de elite, al ben ik er wel voor om ze in ieder geval niet meer te geven!
                              Het koningshuis mag van mij vandaag nog afgeschaft worden, een beetje geen huur betalen voor de paleizen, stelletje krakers zijn het!

                              Waar ik naartoe zou willen is een kleinere overheid die in dienst staat van het volk.

                              Georgia Guidestones). Zou je belangrijke informatie van ze onthouden? Zou je ze vol stoppen met propaganda zodat ze het karwei voor je doen?

                              Als ik kijk naar de verdeeldheid onder mensen is het ze aardig gelukt.

                              Ordo ab Chao
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #30
                                Re: Occupy Amsterdam wie gaat er mee dan?

                                1)Wij Nederlanders betalen(of betaalde) meer voor het aardgas uit de noordzee dan de Italianen, en dan moet het ook nog daar na toe worden getransporteerd.

                                2)Als je bij de bank (Amerikaanse) een hypotheek neemt, hoeven zij maar 5% van het totaal bedrag te verantwoorden in de boekhouding. Ze verzinnen dus 95% van het geld, dus als iedereen zijn of haar schulden zou afbetalen, dan is het geld op voordat dit gebeurt is. Voor de mensen met een koophuis, wel is van een Bubble gehoord, als de hypoteekrente aftrek word beeindicht, stort de hele huizen markt in, dan zit je met een restschuld waar je U tegen zegt.

                                3) Mijn rechten worden ontnomen omdat de regering bepaald welke ziektes/letsel wel of niet worden erkent.


                                Grtz.

                                Comment

                                Bezig...
                                X