Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Woningoverval in Froombosch

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Woningoverval in Froombosch

    Korting op 420shop
    Hennepkwekerij
    Ook werd hennep meegenomen. De politie onderzoekt of dat de aanleiding kan zijn geweest voor de overval. In de woning werd namelijk een kleine hennepkwekerij aangetroffen.
    Kort na de melding werd in de omgeving een 26-jarige inwoner van Delfzijl gepakt. Een getuige zag vier mannen bij een auto staan en vertrouwde het niet. Gewaarschuwde agenten troffen de auto aan met de sleutel in het contactslot. In de omgeving kon even later de verdachte worden aangehouden. De man is aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de overval. Of hij iets met de woningoverval te maken heeft, is nog niet duidelijk.

    De politie heeft in Slochteren de gestolen auto met draaiende motor aangetroffen. De auto was tegen een verkeerspaal gereden. Van de verdachten ontbrak ieder spoor.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...and,buitenland

    #2
    Re: Woningoverval in Froombosch

    Geteisem
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: Woningoverval in Froombosch

      Ze zijn in staat je open te snijden voor paar plantjes..
      -
      Lang leve de dogs, Hektor en Wodan..

      Comment


        #4
        Re: Woningoverval in Froombosch

        Bij deze beloof ik eventuele overvallers dat ze NIET worden uitgeleverd aan de politie, op voorwaarde dat ze hun donorcodicil op zak hebben. Een alternatief oogstfeestje
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Woningoverval in Froombosch

          Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
          Een alternatief oogstfeestje
          Eet je ze op dan ?
          Een hond helpt vaak bij dit soort dingen , mijn honden komen uit het asiel , schatten voor mij en mijn vrouw maar als er iemand onbekend op het erf komt worden ze gek hehehe liefde noemen ze dat , en dat moet je beschermen


          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #6
            Re: Woningoverval in Froombosch

            Hebben jullie echt zulke vreselijke honden, of zeggen jullie dat alleen om het tuig af te schrikken? Ik zal me maar aansluiten.

            Ik heb een geimporteerde Ridgeback, uit Tanzania. Het beest is gefokt en getrained voor de leeuwenjacht. Daar is ze voor afgekeurd, omdat ze te fel was en weigerde haar prooi af te geven. Da's dus met leeuwen. Met andere honden of mensen is er niet eens een gevecht. Er wordt niet gegromd, geen lippen opgetrokken - het wordt gewoon vakkundig geslacht, in een tijd van seconden.
            Ik kan haar dus ook niet echt uitlaten. Ze woont in de kelder, bij mijn plantjes. Iedere avond om 19.00 uur gooi ik een stuk vlees-met-valium naar binnen. Een half uurtje later ligt ze dan op apegapen, zodat ik haar stront kan opruimen, mijn plantjes verzorgen en soms zelfs even de hond aanhalen. Wel voorzichtig blijven, want 1 snelle beweging, dan zijn 100 valiumpillen niet genoeg om je leven te redden.

            Schat van een hond verder, maar ja, ze heeft een beetje traumas volgens mij...

            Wie wil mijn plantjes water geven komend weekend?

            Comment


              #7
              Re: Woningoverval in Froombosch

              lol, alleen als mn poes meemag

              nee opscheppen over mn hond kan ik doen, tenminste niet op die manier. Super lief beessie, maar als er een inbreker voor z'n neus staat draait 'tie zn koppie bij om daar even gekrabbeld te worden. Baasje daarentegen (ik dus) zal een inbreker die me met een mes bedreigt keihard uitlachen en aansporen vooral zn vriendjes erbij te gaan halen.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Woningoverval in Froombosch

                Heb geen hond, wel n tazer(25.000.000Volt) welk ik nog niet heb uitgetest, zoek nog iemand die mijn plantjes wil proberen te stelen als ik thuis ben(maar dan niet vals spelen met een vuurwapen).

                Grtz.

                Comment


                  #9
                  Re: Woningoverval in Froombosch

                  Ik wil eigenlijk helemaal niet bekend staan als iemand met een pooierhond. Dat wil ik toch even terugtrekken.

                  Als je mijn huis binnenkomt dan zal ze je geinteresseerd besnuffelen: Je zou een eend of een egel onder je jas kunnen hebben. (Don't ask: Ik heb een vreemd huishouden.) Heb je niets onder je jas, dan gaat ze weer liggen en kun je rustig je gang gaan. Heb je WEL een beest, dan zal ze dat luidkeels melden, met een gehuil dat alleen een Brak kan afleveren: Alsof ze levend gefrituurd wordt. Zo'n soort hond is het namelijk: Een hond die niets vangt maar alleen maar luidkeels aanwijst, zodat ik het kan afschieten.
                  Ben je een blower, dan heb je een streepje voor. Dan wordt je wat uitgebreider besnuffeld, en je hoort het beest bijna vragen "Hee kerel, mag ik een trekje?"

                  Dus kom je mijn wiet stelen, vergiftig dan alsjeblieft NIET eerst mijn hond. Het is niet nodig.

                  Comment


                    #10
                    Re: Woningoverval in Froombosch



                    ---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:57 ----------

                    Sterke verhalen worden steeds beter...l
                    Gisteravond mn parkiet uitgerust met scheermesjes voor als de hond niet wakker wordt..

                    Comment


                      #11
                      Re: Woningoverval in Froombosch

                      Op mijn eiland Curacao hebben de meeste mensen ook tralies voor de ramen , honden als bewaking zijn heel normaal , soms liggen ze aan de ketting maar dat gaat mij te ver .
                      Als je de foto van dat huis bekijkt( eerste bericht ) zie je dat het een los staand huis is en een hond is daar heel makkelijk , al slaat hij maar aan als je aan het hek komt , model jackrussel , echte buite hond en blaft bij het minste geringste
                      Ik heb overigens een Koreaanse Ridgeback onder andere , zelfde soort als de afrikaanse alleen dikker en grijs/blauw van kleur , kunnen beter tegen de warmte op Curacao

                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment


                        #12
                        Re: Woningoverval in Froombosch

                        ik heb 2 poezen
                        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                        Comment


                          #13
                          Last edited by moreweed; 16 December 2011, 23:54.
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Woningoverval in Froombosch

                            Da's wel heel netjes opgelost, Moreweed! Compliment!

                            Comment


                              #15
                              Re: Woningoverval in Froombosch

                              dank je

                              onder het motto : "waarom zelf iets proberen uit te leggen tegen weerstand in als iemand anders dat veel beter en effectiever kan" . Het is natuurlijk wel wat anders als je serieus bedreigd wordt, je hele huis leeggehaald is terwijl je er niet bent, er in je koelkast is gescheten of de betreffende inbreker gebackupped wordt door de politie (onee dan heet 'tie opeens deurwaarder
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X