Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snellere reactie door wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Snellere reactie door wiet

    @Moreweed:Wat jij omschrijft valt onder geen van beide, maar onder het kopje : "compulsieve handelingen" als ze door een zieleknijper omschreven zouden worden. "compulsief" is dan een dwangmatige handeling, al dan niet bewust. Ikzelf zou niet zover willen gaan (en ik ben geen zieleknijper) > je hebt eerder een fenomenaal geheugen of een wat teruggetrokken grens van je onderbewuste > iedereen krijgt namelijk dat soort info mee, alleen bij bijna iedereen gaat dat direct het zwarte gat in.

    In mijn leven heb ik vele psychologische tests ondergaan. Ooit vroeg een psycholoog uit Vlissingen hoeveel bomen ik had waargenomen bij mijn treinreis richting Utrecht. Aangezien ik in Bergen op Zoom was opgestapt mocht ik de bomen op het traject Vlissingen-Bergen op Zoom buiten beschouwing laten. Ik noemde dus een "dwarsstraat" van 11983 bomen. Hij kwam echter op 11976 bomen. De psycholoog bleek evenwel een trein later dan die van mij genomen te hebben. Dus onze conclusie luidde dat er tussentijds 7 bomen waren gerooid. Bij de lunch hebben we smakelijk gelachen: hij wilde namelijk weten hoe ik zou reageren op een vraag waar ik absoluut het antwoord niet op wist.

    Comment


      #17
      Re: Snellere reactie door wiet

      Hadden jullie dan niet beter in je woonplaats af kunnen spreken ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Snellere reactie door wiet

        hahaaa psychiatertje pesten daar ben ik ook dol op *(en dan vooral met een berg statistische nonsens, of het manipuleren van die testjes van ze, of dmv simpele gesprekstechniekjes een consult omvormen tot een sessie voor henzelf). M'n broer is daar trouwens een echte ster in, die krijgt ze allemaal aan het huilen als 'tie dr zin in heeft hihihihi
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Snellere reactie door wiet

          Ik heb alle artikelen van meneer Bhattacharyya gelezen, en de meest recente verwerkt in een review. Wat hier gezegd wordt is ronduit niet waar. Simple as that. Deze onderzoekers maakten een geheugentest en geen reactievermogen test. De resultaten spraken echter zijn vorige onderzoeken tegen, waar hij wel degelijk een verschil vond in geheugen. Dat de nucleus caudatus samenhangt met het dopaminesysteem is niet te ontkennen, maar in zijn onderzoek heeft hij het meer over hippocampale structuren (leren) en de temporaal en frontaalkwab die beinvloed worden.Bhattacharyya is erg actief op het gebied van cannabis en misschien wel een van de voornaamste wetenschappers in de psychologie op dit gebied. De relatie tussen schizofreniteit en cannabisgebruik heeft hij ook onder de loep genomen en kwam enkel (nogmaals) tot de conclusie dat CBD een goed middel zou kunnen zijn tegen deze aandoening. Wellicht in synthetische vorm.


          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X