Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowers melden zich voor uittreksel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blowers melden zich voor uittreksel

    Korting op 420shop
    TILBURG - Gemeenten in het zuiden van het land kunnen vanaf volgende week in totaal tienduizenden aanvragen verwachten voor uittreksels uit het bevolkingsregister. Softdruggebruikers hebben het actuele uittreksel nodig als ze vanaf 1 mei lid willen worden van een coffeeshop om hun wiet te kopen. De grote gemeenten gaan niet uit van een grote toeloop of extreme drukte of weten niet wat ze moeten verwachten, blijkt uit een kleine rondgang door het ANP.



    #2
    Re: Blowers melden zich voor uittreksel

    Breda wil een fysieke lijst op alfabetische volgorde kunnen inzien. Tilburg wil graag een digitaal systeem zoals in Maastricht.
    Daar heb je de controles al, zo'n lijst raakt natuurlijk gauw zoek. En beland op straat..
    Ik heb deze wet nauwelijks gevolgd, maar als er in jouw gemeente geen coffeeshop zit, mag je dus niets halen omdat je jezelf niet in kan schrijven? Begrijp ik dat goed?

    If yes, ben ik sowieso 'gedoemd' om zelf te telen. Leuk beleid is dat, de teelt aanmoedigen maar in willen dammen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Blowers melden zich voor uittreksel

      Iedereen die zich registreerd is per definitie zn vrijheid niet waard..

      ff paar informatieve sites;


      www.kopenisvoorkneuzen.nl

      www.ermoetgvdnogsteedsmeergekweektworden.nl

      www.watjevandaagnietkangaatmorgenalstukkenbeter.nl

      www.allebermenvolmetwiet.org

      Suc6 en Smookse

      Comment


        #4
        Re: Blowers melden zich voor uittreksel

        @Flier: Zijn die links een grapje? Er werkt er niet 1 van.

        @LR2: Ik heb het drugsdebat in de tweede kamer gevolgt. Jouw conclusies worden onderschreven door D66, PvdA, SP, GL en PvdD - oftewel: door ALLE partijen die niet in het kabinet zitten, afgezien van de SGP. Niet voor niets zei D66 dat Opstelten "bananen in zijn oren heeft", terwijl GL hem "kierewiet" verklaart. Ze hebben gelijk. Het beleid lost problemen op die niet bestaan en ontkent de problemen die het beleid oplevert. Het kabinet levert geen argumenten, het blijft gewoon zijin stellingen herhalen: "wiet is gewoon slecht" en "de politie heeft capaciteit genoeg". Beide stellingen zijn leugens, en dat zijn niet de enige leugens waarop het beleid "gebaseerd" is.

        Ja: Als jouw gemeente geen coffeeshop heeft, dan heb je pech gehad. Dan stop je maar met blowen, wat Opstelten betreft.
        Ja: Straathandel gaat weer aantrekken, de huisdealers komen terug, er gaat op grotere schaal thuis gekweekt worden. Dat weet iedereen, behalve Opstelten.
        Ik denk zelf dat de prijzen van wiet en hasj gaan dalen, want straat- en huisdealers betalen geen belasting.

        Comment


          #5
          Re: Blowers melden zich voor uittreksel

          Voor Van Opstelten geldt;
          "alleen mijn mening telt".

          Comment


            #6
            Re: Blowers melden zich voor uittreksel

            Gistert in Boz 1,2 gram voor een tientje op straat..
            -
            Niks mee opgeschoten met de sluiting van die shops, prijzen en aanbod blijven t zelfde alleen verdient de overheid er geen reet meer aan..

            Was wel willekeurige verkopert natuurlijk want met een beetje meer moeite is er natuurlijk her en der goeie shit voor de helft te regelen.

            Suc6 en Smookse

            Comment


              #7
              Re: Blowers melden zich voor uittreksel

              Bedankt voor de reactie, nu heb ik een excuus klaarliggen voor als de politie ooit komt.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Blowers melden zich voor uittreksel

                Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                Voor Van Opstelten geldt;
                "alleen mijn mening telt".
                Zo werkt de democratie in het rijke goede Westen.
                Er worden besluiten zoals deze genomen over zekere groepen, zonder dat deze groepen hier inspraak op hebben. Waarom geen referendum? We leven toch in een democratisch land?
                En uiteindelijk zijn het 'deze groepen' waar het om gaat, niet de politici.
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment


                  #9
                  Re: Blowers melden zich voor uittreksel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                  Voor Van Opstelten geldt;
                  "alleen mijn mening telt".

                  Wat dacht je van: "Alleen mijn mening bestaat"

                  Comment


                    #10
                    Re: Blowers melden zich voor uittreksel

                    Laat ze toch hun eigen graf graven; kop in het zand en onrust in het ganse land!

                    As de criminaliteit welig gaat tieren., de overlast toeneemt door straathandel, extra kosten welke weer opgehoest moeten worden, politie inbrekers/pedo's en andere zaken moet laten liggen vanwege het handhaven van het goedgekozen en wel overdachte drugsbeleid zal er vanzelf "een bevolking" wakker worden en ingrijpen zal nodig zijn door de politiek.
                    Misschien moet het eerst slechter worden voor het beter wordt..een kentering in het huidige drugsbeleid zal lieden tot een legale toekomst van cannabis????
                    Zou mooi zijn.

                    Comment


                      #11
                      Re: Blowers melden zich voor uittreksel

                      Ik voorzie een duistere toekomst vale, ik ben bang dat ze dan een totaalverbod uitroepen. "Want het is niet meer te bevechten, we hebben alles geprobeerd om het leefbaar te houden. Maar het past niet meer binnen deze tijd." Zal het excuus worden, als ik het verleden mag geloven.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Blowers melden zich voor uittreksel

                        "Miljoenen" blowers duperen zonder consequenties te aanvaarden en dan stellen dat het onleefbaar is?
                        Alle feiten opzij schuiven, onderzoeken corrumperen en/of gebruiken om onwaarheden te vertellen?
                        En een gedoogbeleid verwerpen omwille van een paar struisvogels ?
                        Kan me het niet voorstellen.....

                        Rest er maar een ding op te zeggen dan:


                        May we all rot in hell, we deserve it !!!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Blowers melden zich voor uittreksel

                          Van de site officielebekendmakingen.nl
                          Punt 3.2.2. (BI)AHOJG-criteria


                          I: geen lidmaatschap voor de coffeeshop voor anderen dan ingezetenen van Nederland van achttien jaar of ouder.

                          Deze criteria gelden per 1 januari 2013 in heel Nederland.
                          ---

                          Ik kan even niet vinden dat je alleen van een coffeeshop in je woonplaats lid mag worden.(Blani?)
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Blowers melden zich voor uittreksel

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                            Ik kan even niet vinden dat je alleen van een coffeeshop in je woonplaats lid mag worden.(Blani?)
                            Ik kan via google diverse vermeldingen vinden - maar geen enkele officiele. Officieel hoef je alleen inwoner van Nederland te zijn. Heeft iedereen "inwoner" verkeerd gelezen? Mogelijk...

                            Maar: Je mag je maar bij 1 coffeeshop inschrijven. Komt er een landelijke database, of een database per gemeente? In het laatste geval mag je vast alleen maar in je eigen gemeente lid worden, niet vanwege de wet maar "voor de bescherming van je privacy".

                            Comment


                              #15
                              Re: Blowers melden zich voor uittreksel

                              en wanneer worden cafe`s hierbij betrokken??
                              zuip je lam en rijd duizenden mensen dood maar er zal geen schande over je heen komen zolang je niet blowt!!!
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...
                              X