Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Roosendaal Bergen op Zoom sluiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
    ja maar het enigste waar ze nu dus mee opschieten als ze dat allemaal gaan verbieen is dat mensen het allemaal gaan zelf kweken , dat maakt alleen maar meer ellende

    Sorry hoor Darkiess, maar die post slaat werkelijk op niks. Het is net goed dat mensen zichzelf beginnen te voorzien in hun behoefte, want het is net die behoefte waar de grootschalige criminele organisaties zoveel waarde aan hechten. Als er weinig of geen vraag is, daalt het aanbod ook drastisch.

    Hoe kan er nu mogelijk "meer ellende" - als die er al is - voortkomen uit een paar mensen die thuis hun plantje hebben staan?

    Greetz

    Comment


      #32
      Ik leg de connectie ook niet echt
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #33
        En wat met degenen die een eigen kweek hebben, zoals ik dit jaar bijvoorbeeld en massas wiet op overschot hebben? Ik heb voor de allereerste keer zelf gekweekt (5 planten, kweekverslag op forum Buitenkweek), en ik zal uitkomen op zo ongeveer tussen 700 en 900 gram, gedroogd en rookklaar. Ik wil dat niet verkopen (om logische redenen), en doorgeven durf ik niet. Maar wat met die gigantische hoeveelheid?

        Gisteren ben ik al begonnen met voor de eerste keer twee joints achtereenvolgens te roken, samen met mijn vriendin. En we draaien 90% wiet en 10% tabak in de joints ipv 50/50 voorheen. Maar ik kan toch niet elke dag tien of twintig joints roken gewoon om alles tegen volgend jaar op te hebben?

        Comment


          #34
          ff of topic, hoe lang kan je cannabis bewaren?
          grtzzz


          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #35
            tot 3 jaar heb ik hier gisteren ergens gelezen van iemand die het kon weten

            Comment


              #36
              maak je niet zo druk. Komt allemaal wel goed
              brabantse nachten zijn lang

              Comment


                #37
                Ik woon dichtbij en je zou me onder de "Drugstoeristen" kunnen rekenen dus. Het probleem zal zich inderdaad alleen maar verplaatsen, als de shops effectief dichtgaan rijd ik -of rijd ik mee met iemand- door naar etten leur, of ergens anders naartoe.

                Het zal niet veel uitmaken, ik vind het maar frustreren hoe Nederland zijn beleid tegenwoordig is. Mushrooms binnenkort ook al niet meer en nu gaan ze wiet al aanvechten...

                Comment


                  #38
                  En niet te vergeten het rookverbod in de coffeeshops! Daar denkt niemand meer bij na, maar ze hebben dat ook al van ons afgepakt

                  Nu kunnen we het nog stoppen, Teken de petitie (lees verder)
                  De Vereniging Voor Cannabis Consumenten is momenteel handtekeningen aan het verzamelen die ze gaan overhandigen aan Ab Klink.

                  Als we het tij hebben gekeerd en er mogen weer ''normale'' joints gerookt worden in coffeeshop dan gaan ze zich ook inzetten voor andere belangen van ons De Consumenten
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #39
                    wat je doed met teveel aan weed?
                    in je eten draaien
                    grtz

                    Comment

                    Bezig...
                    X