Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Roosendaal Bergen op Zoom sluiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    gaat er toch niet doorkomen, er is maar en kleine groep mensen die er echt last van hebben, maar de grotere groep mensen heeft daar alleen maar profijt van,denk aan winkels,shops,overheid,gemeente,klanten,enz,enz die hebben er allemaal profijt van..

    ze zouden gek zijn als ze dat gaan veranderen

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door simplemind View Post
      Overal zie je wel Belgen of Fransen maar ze vallen niet meer op dan deze die komen voor Albert Heijn of goedkope pillen bij 't Kruidvat.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        Ja, behalve bier en benzine is alles duurder. Medicijnen mogen ook alleen in apotheken verkocht worden, en die hanteren allemaal dezelfde (hoge) prijs. Dagelijkse dingen zoals paracetamol, imodium en dat soort middeltjes kun je in Belgie handel mee drijven als je ze in nl bij Aldi gaat kopen.
        Vorige jaar was er een reportage op TV waarbij hele bussen oudjes naar nl. trokken als pillentoeristen en daar heel wat voordeel bij hadden.

        Comment


          #19
          Zucht, kan ik helemaal naar breda gaan rijden of inderdaad dan zal ik voortaan de straathandel in antwerpen maar gaan steunen.

          Dankje nederland.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
            Hopelijk gaan ze dan ook de growshops niet sluiten, want in dit geval zijn ook de growers bescheten.

            grtz
            je kan ook gewoon zorgen dat je steeds enkele topjes bevrucht van je plant of stekjes neemt voor je ze laat bloeien, dan kan je ook steeds verder he

            grtz

            Comment


              #21
              Geluk van de growshop is dat je de spulletjes ook voor bijv. tomatenplantjes kan gebruiken. En dat mag wel verkocht worden. Als ze de growshops gaan sluiten, ben ik ervan overtuigd dat de tuincentra kweekkastjes gaan verkopen. Is voor hun natuurlijk een gat in de markt.

              Uiteraard voor de tomatenkweek
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #22
                haha gaan we met zn allen tomaten kweken

                Comment


                  #23
                  Niks zo lekker als zelfgekweekte tomaten

                  Comment


                    #24
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      Ik weet nu niet of deze zogenaamde drugstoeristen zich wel of niet in de komende tijden zullen verplaatsten naar Breda.

                      Dat de straatcriminelen voornamelijk met een (*midden-oosterse uiterlijk) terug de straten aan het vullen zijn in Bergen op Zoom is wel een FEIT! 5 weken geleden als ik het goed voor heb was de Kinky Corner in BOZ net op slot toen ik daar voorbij passeerde. Ik deed het toertje van de kleine parking bij de shop EN wie stond daar op de loer? Wel ja zo'n typische vreemdeling die wiet en waarschijnlijk andere spul verkoopt op de straat.

                      Vaak verkopen ze ook helemaal niets of in het beste geval krijg je wat samengeperste sla of iets anders. In Roosendaal zit de stad al jaren vol van dergelijke straatverkopers. Ik kan dus wel begrijpen dat als de cannabisgebruikers dit boeltje stinkend moe zijn dat dit nog veel meer zal tegensteken voor de nietrokende Nederlanders die daar iedere dag in de buurt wonen.

                      PS * (midden-oosterse uitterlijk) Ik wil hiermee dus geen enkele vorm van verwijt uitmaken naar mensen met een andere huidkleur. Ik ben een vreedzame cannabisroker en ik aanvaard iedereen die mij aanvaard en respekteert en dit was al menigmaal zowel met mij als met andere vrienden van mij niet het geval met dergelijke straatverkopers die rond de coffeeshops hangen vanzodra ze dichtgaan en dit of het nu om bloedechte Nederlanders gaat met een bruine kleur of niet).

                      Comment


                        #26
                        Het is enorm dom wat de 2 burgemeesters doen want die runners gaan zich niet verplaatsen, in tegendeel ze gaan er met meer staan. Alle Fransen weten niet dat de shops dicht gaan gaan, en dus nu dat de shops dicht gaan gaan ze een monopolie krijgen in de soft drugs markt. Die dat wel weten dat ze dichtgaan gaan naar Zeeland, Randstad, Tilburg of Breda gaan. Oh, en de kans is groter dat cannabis gebruikende jeugd in BOZ en Roosendaal nu in de criminaliteit zal terechtkomen nu dat hun brilliante burgemeesters alle legale alternatieven sluiten. Ik ken namelijk ook mensen die alleen naar Roosendaal gaan voor binnenshuis dealers zodat ze zelf kunnen verkopen, dat de legale shops dichtgaan zal dus vele Belgen en Fransen een worst wezen. Nu wat de autoriteiten ook gaan proberen die adresjes zullen nooit verdwijnen, er is veel te veel vraag.

                        Conclusie : Breda en Tilburg zullen meer overlast krijgen, de grenzen naar die 2 steden zullen meer gecontroleerd worden en Roosendaal en BOZ zullen volledig door illegale dealers gedomineerd worden. Hun 'oplossing' is een verergering van het probleem. Geniaal idee dus.

                        Comment


                          #27
                          Het is nu bij spuiten en slikken, zometeen een update.

                          Een meneer van D66, ene Boris van der ham die bekend staat om zijn uitspraken omtrent drugs vind dat het telen van wiet ook gelegaliseerd moet worden.

                          Drugsrunner proberen Belgen, Fransen en Duitsers weg te lokken wat gevaarlijke situaties veroorzaakt.

                          Ons gedoogbeleid is heel streng, niet onder de 18 e.d. dat zijn strenge regels. Dit zou ook bij de teelt van wiet moeten gebeuren, omdat je alles dan meer in de hand heb. Het compleet verbieden van het Nederlandse gedoogbeleid omtrent wiet (en andere softdrugs) zou naar meer problemen leiden. Boris wijst naar Amerika; alles gebeurd illegaal, en meer jongeren gaan snel naar de harddrugs.



                          Boris vreest echter wel voor het Nederlandse gedoogbeleid, omdat Nederland het enigste land is die een soortgelijk gedoogbeleid omtrent wiet in europa. Boris hoopt dat andere landen een voorbeeld neemt aan nederland. Boris hoopt wel dat hij het gedoogbeleid kan verbeteren in nederland, dus ook de teelt gedogen.


                          Important; Boris over het 'reguleren' van de teelt van softdrugs:
                          De coffeeshops waarin softdrugs mogen worden verkocht hebben hun waarde bewezen. Nu is de tijd gekomen om ook de teelt van softdrugs te reguleren. Dit kan door middel van een vergunningenstelsel voor de teelt.
                          Hierdoor kan een deel van de criminaliteit en gevaarlijke thuisteelt worden tegengegaan, en kunnen volksgezondheidrisico's worden ingeperkt. Telers en handelaren die zich aan deze regels onttrekken dienen hard te worden aangepakt.
                          D66 wenst uiteindelijk een echte legalisering van softdrugs, waartoe de internationale verdragen dienen te worden gewijzigd. Nederland moet zich hier in het buitenland hard voor maken.
                          Last edited by Weedy; 2 November 2008, 23:00.
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Cannabisius View Post
                            Ik weet nu niet of deze zogenaamde drugstoeristen zich wel of niet in de komende tijden zullen verplaatsten naar Breda.

                            Dat de straatcriminelen voornamelijk met een (*midden-oosterse uiterlijk) terug de straten aan het vullen zijn in Bergen op Zoom is wel een FEIT! 5 weken geleden als ik het goed voor heb was de Kinky Corner in BOZ net op slot toen ik daar voorbij passeerde. Ik deed het toertje van de kleine parking bij de shop EN wie stond daar op de loer? Wel ja zo'n typische vreemdeling die wiet en waarschijnlijk andere spul verkoopt op de straat.

                            Vaak verkopen ze ook helemaal niets of in het beste geval krijg je wat samengeperste sla of iets anders. In Roosendaal zit de stad al jaren vol van dergelijke straatverkopers. Ik kan dus wel begrijpen dat als de cannabisgebruikers dit boeltje stinkend moe zijn dat dit nog veel meer zal tegensteken voor de nietrokende Nederlanders die daar iedere dag in de buurt wonen.

                            PS * (midden-oosterse uitterlijk) Ik wil hiermee dus geen enkele vorm van verwijt uitmaken naar mensen met een andere huidkleur. Ik ben een vreedzame cannabisroker en ik aanvaard iedereen die mij aanvaard en respekteert en dit was al menigmaal zowel met mij als met andere vrienden van mij niet het geval met dergelijke straatverkopers die rond de coffeeshops hangen vanzodra ze dichtgaan en dit of het nu om bloedechte Nederlanders gaat met een bruine kleur of niet).

                            Als ze een drugsvrije zone willen dan moeten ze ook bier en medicijnen verbieden!
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #29
                              ja maar het enigste waar ze nu dus mee opschieten als ze dat allemaal gaan verbieen is dat mensen het allemaal gaan zelf kweken , dat maakt alleen maar meer ellende

                              Comment


                                #30
                                ...niet als ze het op z'n jointjedraaien doen

                                Comment

                                Bezig...
                                X