Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

    Korting op 420shop
    De invoering van de wietpas voor klanten van Nederlandse coffeeshops leidt in ons land tot heel wat ongenoegen. Om drugstoeristen te weren, moeten coffeeshops voortaan besloten clubs zijn waar alleen nog softdrugs worden verkocht aan geregistreerde Nederlanders. De wietpas geldt vanaf 1 mei in Limburg, Brabant en Zeeland, maar is vanaf 2013 vereist in heel Nederland.

    De wietpas werd ingevoerd om de overlast die wordt voorzaakt door drugstoerisme aan te pakken. Buitenlanders veroorzaken in ons land echter ook overlast door zich te bezatten met 'ons' bier, menen de oprichters van de Facebookgroep 'Voor de invoering van de bierpas'. Zoals de naam het al zegt, pleit de ludieke groep dus voor de invoering van een pas om Belgisch bier te mogen drinken.

    "Ben je het ook Beu! Al die zatte toeristen die voor overlast zorgen bij het drinken van ons vaderlands bier! Daarom zijn wij voor de invoering van de bierpas!", luidt het. Schol.

    BRON :
    http://www.hln.be/hln/nl/4125/Intern...rlanders.dhtml

    #2
    Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

    Dat is nou wel weer een klein beetje kinderachtig hoor, je moet juist met goede redenen komen, niet met dat soort flauwekul
    Ik ben het niet eens met de wietpas! Laat de alchool ook een pas krijgen!
    Wraak nemen op iets wat er helemaal niks mee te maken heeft, heeft helemaal geen zin
    Laat ze zich liever concentreren op goede argumenten tegen de wietpas

    Comment


      #3
      Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

      Moet je met een korrel zout nemen, het gaat em erom dat een bierpas al even
      belachelijk is als een wietpas.

      Comment


        #4
        Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

        Zo kan je het idd zien, maar ik zie het toch anders, dat stuk wat je schreef, laat de regering zich daar is op concentreren ^^

        Comment


          #5
          Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

          Het is echt niet bedoelt voor het aansporen tot een bierpas, Het is alleen bedoelt om aan te geven hoe absurd het is dat er een wietpas in nederland word ingevoerd.
          Denk je nou echt dat als Belgie een bierpas heeft dat ik daar geen bier meer zal drinken als ik zin heb in een biertje? laat ik toch een belg de supermarkt in lopen die wel een bierpas heeft? Ik word er alleen maar boos van dat ze de wietrokers alleen maar '' pesten'' met allerlei regeltjes die nergens op slaan.. Maarja we zullen wel zien hoe het gaat lopen.

          Groetjes LazyAssGrower

          Comment


            #6
            Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

            Oorspronkelijk geplaatst door LazyAssGrower View Post
            Ik word er alleen maar boos van dat ze de wietrokers alleen maar '' pesten'' met allerlei regeltjes die nergens op slaan..
            Ja? Wat moet ik me voorstellen bij deze pesterijen?

            Comment


              #7
              Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

              JEUJ? INVOEREN HOE SNELLER HOE BETER

              kan ik nu ook eindelijk terug rustig op men cafe een pintje drinken zonder dat hollands geblaas te moeten aanhoren , en kunnen ze zelf allemaal in hun coffeeshop gaan zitten zonder belgisch gezwam. leve de voorruit gang.

              het is allemaal te belachelijk voor woorden maar als de wietopas effectief overleefd mag deze voor mij ook wel echt ingevoerd worden.

              grtz

              Comment


                #8
                Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

                Mensen die dit geloven moeten eens 2 maal nadenken, dit is een ludieke oproep om de beslissingen van de nederlandse regering in vraag te stellen, nl het 'privatiseren' van een typisch product ;D
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                Comment


                  #9
                  Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

                  ik zeg FLAUWEKUL ALLEMAAL MET DIE PASSEN.
                  DE WIETPAS HOUD GEEN STAND
                  PURE DISCRIMINATIE VAN ONS LAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  ga zo door holland trots op jullie BESLISSINGEN

                  Comment


                    #10
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn View Post
                      Ja? Wat moet ik me voorstellen bij deze pesterijen?
                      Wat je je daar bij moet voorstellen?! Bijvoorbeeld :
                      - hasj zit te veel thc in dus moet verboden worden
                      - Boven de 15% thc is harddrugs
                      - De wietpas
                      - bijvoorbeeld in Eindhoven was er een coffeeshop die 4 jaar geleden een vergunning heeft aangevraagd en 1 maand voor dat die verlengd zou moeten worden hebben ze hem niet verlengd, En is de coffeeshop gesloten.

                      Ik bedoel ze '' pesten'' ons alleen terwijl iedereen gewoon weet dat een aantal politieke partijen de coffeeshops gewoon graag GESLOTEN wil zien hebben en meer niet.
                      Alsof ze ons op een bepaalde manier toch wel willen terug pakken omdat ze ook inzien dat ze de coffeeshop niet van de ene op de andere dag gesloten kan worden.

                      Comment


                        #12
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

                          Nou ff een pas op de plaats, om "in the spirit" te blijven..... jezelf schaduwen aan een regeringsbeleid d.m.v. nieuwe pasjes voor andere genotszaken?
                          Geen haar beter ben je dan in mijn ogen....bah, naai er dan ook direct een ster o.i.d. op.

                          Comment


                            #14
                            Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

                            Last edited by ceBep; 7 May 2012, 18:54. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd, lees de regels

                            Comment


                              #15
                              Re: Wietliefhebbers pleiten voor bierpas voor Nederlanders

                              Gast.......?

                              Comment

                              Bezig...
                              X