Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

    Korting op 420shop
    http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...-in-coffeeshop

    #2
    Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

    Gelijk voor eeuwig sluiten dat soort shops! Het kan aan mij liggen maar in alle shops waar ik kom (ben geweest) vroegen ze toch echt altijd om een legitimatie bij zon bijna helemaal volwassen gast. En een twaalfjarige in een shop.......Stemmingmakerij of grootspraak van een stelletje onbenullen!?

    Comment


      #3
      Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

      hier staan ze ook regelmatig voor de deur te vragen of je wilt halen voor ze
      en dan gepikeerd zijn als ik dat weiger
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment


        #4
        Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

        Shit happens, mensen moet controleren, dus mensen maken fouten, want mensen zijn mensen.
        Beter controleren op controleren.

        Comment


          #5
          Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

          Ik kreeg ook bijna altijd wat mee. En als dat niet lukte ging ik naar een dealer. Het is als overheid kiezen wat je het liefste hebt denk ik..
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

            Toen ik (ruim 10 jaar geleden) net 1 week 18 jaar oud was, vroeg de man achter de balie om mijn legitimatie.
            Ik kwam daar echter al ruim 2 jaar ... De man stond even raar te kijken toen, en woog me wietje af
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment


              #7
              Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

              zo'n "dealer" was m'n pleegpa, en al lang voor er officiele coffeeshops bestonden. Zit nu op de universiteit (op sterk water). In de shops hiero werd nooit naar mijn leeftijd gevraagd als ik er uberhaupt al kwam. Want ze kochten allemaal van die ouwe

              Nu is het anders, ik flash die pas wel uit mezelf, daar hoeven ze niet om te vragen. Een wietpas komt er niet in, hooguit wat verruiming in mn medicijnenpaspoort
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

                ik haal al in de shop sinds me 16e.... had gewoon de gbdatum van me bus abonement veranderd 9/10 keer werkte het en kreeg ik gewoon mee...
                Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                :alienstoned:​← klik hier


                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

                  Ooo wat erg

                  Comment


                    #10
                    Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop

                    dat het vroegere jaren lukte geloof ik best, maar nu de laatste tijd echt niet meer
                    nu ja anders zijds hangt het ook af waar en denk zoals groot steden als amsterdam dat ze daar idd al eens wat door de vingers durven zien
                    nu ja beter je kinderen in de coffeeshop dan bij dealertjes die niet altijd even veillig zijn en al hellemaal niet betrouwbaar

                    Comment

                    Bezig...
                    X