Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

    Standpunt :: Wietpas


    We hebben geen behoefte aan een wietpas. De wietpas leidt vooral tot meer overlast op straat en criminaliteit in de buurten. Ook vermindert de wietpas de mogelijkheden om te controleren op kwaliteit en voorlichting te geven, bijvoorbeeld over gezondheidsrisico’s. De verkoop en teelt van softdrugs voor de Nederlandse markt moet worden gelegaliseerd en gereguleerd.

    Aldus sp.nl

    Ze zijn voor legalisatie dmv regulering.
    Dat is iets waar je als thuiskweker niets aan hebt.
    Welke maatregelen zullen worden genomen om die regulering te handhaven ?
    Ik vermoed dat je nog meer zuur bent, straffen op thuiskweken en opsporingsmethoden zullen wellicht exorbitante vormen aannemen om het kweken in woonwijken tegen te gaan.
    Die 15% THC regel kan ik trouwens ook niets mee, nutteloos.
    In hoeverre de standpunten van de SP ten opzichte van wiet stand houden als het op de spits gedreven wordt is nog te bezien.
    Ik heb de laatste jaren maar heel weinig standvastige politiekers gezien.
    Als hobbykweker en recreatief gebruiker zie ik geen voordelen in een kabinet Roemer, maar ik kan me voorstellen dat je er als coffeeshophouder wel belang bij hebt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

      het is gesprekstof jongens en meiden.
      wietpas prima maakt mij niet uit.
      maar dan ook een drankpas eens kijken of het dan nog zo gezellig is in de kroeg.

      ik kom toch wel aan me groenten.
      en de groetjes van hak

      Comment


        #18
        Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

        Rutte of Roemer, welk poppetje er ook zit > we krijgen weer een hoop geblaat en weinig wol. In de tussentijd -en al een tijdje trouwens- is Nederland effectief onbestuurbaar, durft men geen echte knopen duurzaam door te hakken en gaat driekwart van hetgeen je ziet en hoort over onderbuikgevoelens. Maak daar trouwens maar 95% van btw. Het zou wat zijn als Pechtold MP zou worden straks..


        effe aanstippen hoor :
        Xtreme : Hoe lang je over een schooldiploma doet is geen maat voor intelligentie. En het soort diploma is ook irrelevant. Het kan wel een indicatie zijn natuurlijk

        Staff : Er zijn meer uitkeringtrekkers dan blowers, die kan je hun spreekrecht niet ontnemen. Naar goed maffiagebruik vind ik de manier hoe je je geld verdient irrelevant zolang het niet tegen mijn belang ingaat. Dat is ook altijd de houding geweest van Nederland in de koloniale tijd, het zit in de genen so to speak. En we zijn allemaal slaaf van hetzelfde systeem. ALs je ziet hoe dat in mekaar steekt zou je haast wensen dat iedereen altijd een uitkering had gehad in plaats van vrij ondernemerschap enzocetera. Wat een puinhoop zeg.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

          Volgens mij heb ik de lengte van de studieduur nooit aan de orde gesteld, terwijl het tevens zonneklaar is dat een behaald diploma niet per definitie congrueert met je intelligentie. Overigens lig ik niet wakker van het feit dat Stafford mij tot dwaas promoveert. Dat hij mij voor de voeten werpt dat ik wellicht een uitkering geniet komt ook op zijn conto. Het enige wat daar tegenover kan stellen dat ik als zelfstandig ondernemer nooit mijn hand heb moeten ophouden, dat ik me 7 slagen in de rondte werk, dat ik de afgelopen 15 jaar niet op vakantie ben geweest vanwege mijn werk en dat ik een wezenlijke bijdrage aan de schatkist lever in de vorm van vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting en omzetbelasting.

          Comment


            #20
            Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
            Roemer, SP dus, heeft er 8 jaar over gedaan om zijn havo-diploma te halen. Ik verdenk hem er dus echt niet van een redelijke intelligentie te bezitten. Iemand met zo'n bescheiden opleiding kan Nederland echt niet uit het economisch moeras helpen.
            Roemer is je eeuwig dankbaar voor je welliswaar niet volstrekt vrijwillige, edoch ruimhartige bijdrage aan het sociale welzijn van velen. Irrelevant maar toch : dat je dan je studie en werk hebt gericht op het zo nauwgezet en doordacht mogelijk naaien van diezelfde staat is in dat licht een verzetsdaad en moet als zodanig gehuldigd worden. Een greep in de ballenbak of een setje speciaal blanco verkiezingsondergoed ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

              Eigenlijk word ik zo moedeloos van dat politiek gezanikstraal. Zelf heb al 15 jaar geen aaneengesloten vakantie gehad van 14 dagen, omdat ik als eenmanszaak mijn toko niet onbeheerd kan laten. De afspraak met mijn klanten luidt: je kunt 7 dagen per week op de klep vallen, maar wel tussen 06.00 uur en 22.00 uur, maar wel even een belletje vooraf. En de politici nemen een zomerreces van 9 weken, terwijl ons land bankroet raakt en naar de verdommenis gaat.

              Comment


                #22
                Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

                alle politici voortaan een bijstandsuitkering !
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #23
                  Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

                  Of een verplichte mondspoeling met onverdund zoutzuur bij een leugen. Heel veel van die lieden zouden dan blaren op hun tong hebben.

                  Comment


                    #24
                    Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

                    Geef mij maar een ijsje met tomatensmaak van Roemer en een chocolademunt van Pechtold. Onze echte muntjes zitten in Zuid-Europa.

                    Comment


                      #25
                      Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                      Eigenlijk word ik zo moedeloos van dat politiek gezanikstraal. Zelf heb al 15 jaar geen aaneengesloten vakantie gehad van 14 dagen, omdat ik als eenmanszaak mijn toko niet onbeheerd kan laten. De afspraak met mijn klanten luidt: je kunt 7 dagen per week op de klep vallen, maar wel tussen 06.00 uur en 22.00 uur, maar wel even een belletje vooraf. En de politici nemen een zomerreces van 9 weken, terwijl ons land bankroet raakt en naar de verdommenis gaat.
                      En dan nog doorbetaald krijgen ook. Ik word politicus denk ik. Geld vangen, coke snuiven op het parlementstoilet, alle uitgaven met de MasterCard Gold van de zaak maken en declareren, geen degelijke opleiding hebben die aansluit bij je huidige ministerie (zusters beslissen over onderwijs, economen over zorg, etc.), alleen de makkelijke taken aannemen, luisteren naar het volk hoeft niet (want protesteren doet Nederland zoals nestzittende vogels om eten vragen), alles wat je zegt haalt het nieuws, wagen + fiets van de zaak, en een mooie bonus bij vertrek. En werken bestaat uit: plannen maken voor later en op de persoon aanvallen tijdens discussies, dus echte feiten hoef je niet te kennen.. Where do I sign up!?
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #26
                        Re: Front tegen wietpas: aftrap in Maastricht!!

                        mm, als ik dan toch mag kiezen wil ik later geen politicus, maar overheid worden ! Fijn belasting heffen op vanalles en nog wat, een leuk paramilitair politiekorpsje achter de hand, beetje oorlogstaal aar luxemburg en vaticaanstad spuien, handjes schudden met Chavez, Poetin enzo, en natuurlijk Angela Merkel een leuke duitse staander kado doen.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        Bezig...
                        X