Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

    Korting op 420shop
    Vanmiddag op de radio een grappig item over de porsche koplampen, deze zouden vaak gestolen worden door dieven omdat deze te gebruiken zijn voor de wietteelt,
    vond het wel grappig om met jullie te delen maar wat denken jullie hiervan, het heeft ook in de Telegraaf gestaan;

    linkje hiervan:

    http://www.telegraaf.nl/autovisie/au..._dieven__.html

    Gr JH



    hier trouwens de specificaties van een Porsche koplamp

    Sunbright Halogeenlampen Saphir Blue


    Produktinformatie / technische details:
    * Tot 40 % meer licht dan normale halogeenlampen
    * Kleur: Saphir Blue (vergelijkbaar met 4.300/6.000K Xenon)
    * Autentisch blauw licht
    * Plug and run
    * Lange levensduur
    * Speciale mix van Xenon-gas
    * Diverse fittingen: H1, H3, H4 Bi-Xenon, H7 en HB4 / 9006
    Last edited by JohnnyHaze; 31 October 2012, 18:11.

    #2
    Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

    Ik hoorde het zojuist op de radio. Het moet niet gekker worden haha, ben blij dat ik geen Porsche heb (in dat opzicht).
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

      Haha ja, het moet idd niet gekker worden inderdaad, iemands autolampen jatten om boven je wiet te hangen..

      Comment


        #4
        Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

        Die "xenon"lampen zijn in feite metal-halide lampen: Perfecte groeilampen dus. Op de weg vind ik het asociale ondingen, dus ik ben blij dat er nu een betere toepassing is. Straks nog even een porsche zoeken in de buurt.

        Die lampen hebben trouwens wel een VSA nodig. Moet je die onder de motorkap vandaan trekken, of wat?

        ---aanvulling: Filmpje bekeken, en je moet dus de hele lampekap meenemen. Daar zal alles dan wel inzitten. Handig!

        Comment


          #5
          Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

          Volgens mij een "broodje aap verhaal". Ik zal nog zo'n broodje toevoegen: ik neuk mijn vrouw onder de zonnehemel op een bed van jonge planten. Daarbij komt zo veel vocht vrij dat ik geen enkele voeding meer moet toevoegen tot aan het eind van de bloei: de pH en de Ec zijn perfect en de cola's hebben een middellijn van 50 centimeter en het thc-gehalte overstijgt de 50 %.

          Comment


            #6
            Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

            Hahahahahahaha

            Comment


              #7
              Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

              Grappig.
              Als ik zo een koplamp tegen kom ga ik het proberen.
              maar wat zal het worden als ik het boven op een pp plant zet.
              PPP

              Comment


                #8
                Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                ja maar zouden er dan niet veel meer automerken zijn waarbij de lampen goed genoeg zijn om wiet mee te laten groeien, want zoveel sterker zijn porsche lampen toch niet in vergelijking met andere merken?

                Comment


                  #9
                  Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                  Jammer dat zo'n Porsche niet in m'n kelder past
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                    Mss een 911 wel he QNQ

                    Comment


                      #11
                      Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                      @ Xtreme; oude dekhengst

                      @ JohnyHaze: ik denk dat er ook wel andere alternatieven te vinden zijn ja.. al zou ik het gewoon op een HPS setje van bijvoorbeeld Growshop Alien houden. Scheelt je wellicht een strafblad en je weet wat je in huis hebt ^^
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                        Ik zie er toch echt wel wat in. Een 50watt MH-lamp (of twee) lijkt me perfect voor een groeikastje. Als je die nou op de sloop kan krijgen... Natuurlijk moet je ze niet van andermans auto afslopen.

                        Ik neem wel aan dat autodealers en slopers dan onder de growshop-wet komen te vallen.

                        Pas wel op dat je de juiste lampen koopt: Het gaat dus niet om halogeenlampen maar om die smerig blauwe xenon-lampen.
                        http://donklipstein.com/d2.html
                        The automotive HID (high intensity discharge) headlight lamps are often referred to as xenon lamps but they are more of a specialized metal halide lamp than anything else.

                        Comment


                          #13
                          Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                          En het dan nog vreemd vinden dat mensen die niet blowen de teelt automatisch koppelen aan georganiseerde misdaad. Blijf lekker van andermans spullen af.

                          Comment


                            #14
                            Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                            Wat denk je dat ze daarvoor gaan vragen op een sloop Biani? Volgens mij kan je een mh setje kop daarmee in de shop, je moet de ganse koplamp hebben aangezien de vsa erin zit gebouwd maar die laten ze heus niet gaan voor een paar tientjes :p

                            Comment


                              #15
                              Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                              ja stond ergens op internet dat een porsche koplamp ook echt verschrikkelijk duur was, denk zelfs dat het slimmer is als je hem eenmaal gestolen hebt om hem dan eerst te verkopen, voor dat geld kun je een veel betere lamp halen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X