Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steeds meer doden door cannabis in Nederland!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Steeds meer doden door cannabis in Nederland!

    Korting op 420shop
    Ja, U leest het goed, er vallen de laatste jaren steeds meer doden door cannabis, niet omdat ze sterven door het inhaleren van het vrolijke kruidje, maar omdat ze worden doodgeschoten of opgeblazen door iemand die ruzie met de slachtoffers had over de verdeling of verdwijning van hun gezamenlijke, illegale wiet kweek.
    Voor alle duidelijkheid: Door het gebruik van cannabis is nog nooit iemand overleden, dan zou 1 persoon 14 kilo wiet moeten opeten, binnen een kwartier! Dat is niet alleen qua volume onmogelijk, na het eten van 20 gram wiet zou diegene, die met 14 kilo wiet zelfmoord zou willen plegen, in een diepe slaap geraken en na anderhalve dag weer wakker worden, zonder blijvende schade.
    De dood zit niet in de wiet, maar in de illegaliteit van het in Nederland vrijelijk verkrijgbare kruid. De illegaliteit, geboren uit een verbintenis tussen prohibitie en justitie, is een dodelijk verschijnsel, want illegaliteit sluit het illegaal verklaarde niet uit, het maakt het illegale aantrekkelijk voor hen die winst maken op verboden waren, de criminelen.

    Ook in ons land met geregistreerde, belasting afdragende cannabis bedrijfjes, zo op het eerste gezicht een legale bedrijfstak, vallen nu aan de lopende band slachtoffers omdat wiet illegaal is, en de belangen steeds groter worden. Door de jacht op thuiskwekers en kleinschalige kwekers voor coffeeshops zijn de bescheiden kwekers gestopt, want niemand wil zijn huis uitgezet worden en in de gevangenis terecht komen vanwege een plantje dat verboden is verklaard.



    Niet alleen is dit niet opgemerkt door de Nederlands politiek en Justitie, zij gingen enkele jaren geleden onvervaard ten strijde tegen de kleine kweker die de coffeeshops bevoorraadde, en, dat heeft gewerkt. De afgelopen jaren zijn er zijn er tallozen gepakt, en vele anderen zijn er, door de intimidatie van Max Daniel en Ivo Opstelten, direct mee gestopt.

    Door al deze ontwikkelingen vallen er in Nederland steeds vaker dodelijke slachtoffers in en door het illegale wietkweek milieu, en dat zal door de steeds groter wordende ‘Nederwiet’ transporten uit de ons omringende landen steeds vaker gaan voorkomen, want hoe groter de belangen, des te groter de gewapende bendes.
    Niet alleen kijkt Justitie toe hoe wietboeven elkaar afslachten, ze werken door hun ingrijpen zelfs liquidaties in de hand. Aran de Jong werd vermoord door zijn ‘zakenpartners’ nadat Justitie een busje met 75 kilo wiet van hem had weggenomen.
    Ik wijt al deze doden aan het starre volharden in het verbieden van de legale kweek en aanvoer voor coffeeshops. Onze huidige en vorige regeringen vorderen wel de belastingpenningen over de vele via de coffeeshops verkochte kilo’s hasj en wiet, maar nemen totaal geen verantwoording bij de aanvoer naar de gedoogde coffeeshops. De Nederlandse regering weet exact hoeveel kilo wiet en hasj er door de 650 Nederlandse coffeeshops wordt verkocht, aan de hand van de belasting afdrachten en administraties van de coffeeshops.
    Ondanks deze wetenschap willen onze regering de kweek en aanvoer van deze bekende en belaste kilo’s nederwiet niet toestaan, en houden dus willens en wetens de criminaliteit rond nederwiet in stand.
    De doden die vallen en nog gaan vallen door dat de kweek en aanvoer van wiet naar coffeeshops verboden en onbespreekbaar blijft kunnen dan ook op het conto van de Nederlandse overheden worden bijgeschreven. Het kabinet Rutte II, met de schijnheilige Samsom, die het PvdA “wietwinkel plan” volledig heeft ‘vergeten’, zal nog veel meer doden veroorzaken, en de criminaliteit rond de aanvoer van cannabis uit het buitenland zal enorm toenemen.
    De doden die vielen door brand in kweekruimtes en geknoei met illegale stroomaansluitingen zijn ook het gevolg van de illegaliteit, ook zij werden slachtoffer van onze bizarre wetgeving.
    Minister Opstelten heeft met zijn plannen om coffeeshops uit te schakelen enorm aan bijgedragen dat er nu ook door de voordeur van coffeeshops criminaliteit is ontstaan, door deze gesloten te houden voor buitenlanders in Limburg, Noord-Brabant en Zeeland. Ook daar wordt nu op straat met wapens gezwaaid door (jeugd) bendes die de buitenlandse cannabisten van wiet en wat al niet meer voorzien. Al deze verschijnselen zijn het gevolg van een gebrek aan inzicht en een ongekende arrogantie van onze bestuurders, zij maken Nederland crimineel, niet de coffeeshops en een geestverruimend plantje!
    We hebben een moord regering, letterlijk, want zij laten het moorden in de wietkweek en aanvoer onbelemmerd doorgaan, en door hun ondoordachte maatregelen zal het aantal doden door cannabis toenemen. Oh oh, Den Haag, wat heb je toch gedaan?
    Nol van Schaik.

    Bron:nolvanschaik.nl
    Last edited by cannamarie; 6 March 2013, 23:06.

    #2
    Re: Steeds meer doden door cannabis in Nederland!

    Dat met Aran heb ik ook gelezen, absurd gewoon dat de politie een liquidatie in de hand speelt.
    Maar ze zullen er geen nacht minder om slapen (het zijn toch maar wietcriminelen)

    Ik ga mijzelf voorzien en heb niemand of niks meer nodig.
    Zet mij in een hutje op de hei en laat mij zelf mijn eten en specerijen verzorgen.
    Al die bemoeienis van die gladgeschoren, narcistische *****koppen heb ik niet nodig.

    LEGALIZE!

    Comment


      #3
      Re: Steeds meer doden door cannabis in Nederland!

      Ik zou me als minister eerder afvragen hoe die mensen aan wapens komen.. Want zeg nou eerlijk; zonder pistolen, is pistolen pietje ook maar gewoon pietje. Het is niet het beleid, niet het geld, niet de mensen, maar de wapens. Als ze daar eens een oplossing voor vinden lossen ze heel het probleem op..
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Steeds meer doden door cannabis in Nederland!

        LR2 denk je dat echt? Je snapt toch dat het net als wiet niet volledig uit te sluiten is?

        We leven in een land met open grenzen (gelukkig maar) maar ieder voordeel heeft ook zijn nadeel.
        En juist doordat de wietsfeer illegaal is volgens de wet, kom je ook makkelijker in aanraking met louche handelaren. (met dit soort producten)
        Juist door het te legaliseren is het voor de grote jongens niet meer interessant en zal je er ook niet mee in aanraking komen.
        Dan kan de politie zich ook meer inzetten om de wapens die toch binnen komen zoveel mogelijk te onderscheppen en zich op andere criminaliteit focussen. (straatroof/inbraak/moord en mishandelingen etc)

        Comment

        Bezig...
        X