Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een merkwaardig potje...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Een merkwaardig potje...

    Oorspronkelijk geplaatst door bleeken View Post
    hahaha straks gaan ze nog denken dat het een meel maler is van uit de jaren stillekes

    grtz
    Opgraving uit het ijzeren tijdperk!

    mobile message

    Comment


      #17
      Re: Een merkwaardig potje...

      Mooi! Ik moet zeggen dat, toen ik voor een antiekhandelaar werkte, ik ook veel dingen uit grootmoeders tijd niet kende. Zo'n grinder (zonder het zeefje) had er prima tussen gepast! Als knoflook/peper/specerijen/zout vermaler, of snuiftabakmolen, of katoenontpluizer ofzo. Overal werden machientjes voor gemaakt. Jammer dat ik nooit eerder in zag dat die grinder ook voor andere doeleinden gebruikt kan worden, had ik een aardige duit aan kunnen verdienen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Re: Een merkwaardig potje...

        Duh, en niemand op de redactie weet natuurlijk wat dit is. Ja,ja allemaal bang om als blower aangezien te worden.

        Comment


          #19
          Re: Een merkwaardig potje...

          had dit al gezien echt geweldig
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #20
            Re: Een merkwaardig potje...

            Het potje is zo merkwaardig, dat het geen merk heeft!

            http://420shop.nl/rollen/grinders/gr...ollinator.html

            Comment


              #21
              Re: Een merkwaardig potje...

              Heb zo hard zitten lachen om dit bericht. Het had zo van mijn moeder kunnen zijn, zei vroeg me ook waarvoor dat metalen potje was dat in mijn jaszak zat, nou moeder dat is dus een grinder.

              Comment

              Bezig...
              X