Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ivo: 'Drugshandel verplaatst zich naar buitenland'

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ivo: 'Drugshandel verplaatst zich naar buitenland'

    Korting op 420shop
    ...................
    Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 05:35.

    #2
    Re: Ivo: 'Drugshandel verplaatst zich naar buitenland'

    Fijn dat 'ie dat nog even toevoegt. Dat maakt weer duidelijk wat de agenda van Opstelten is, en dat is niet veiligheid, of gezondheid, of internationale druk. Zijn doel is wiet bestrijden. En nee hoor, dat is helemaal niet ideologisch.

    Comment


      #3
      Re: Ivo: 'Drugshandel verplaatst zich naar buitenland'

      Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
      In 2012 zijn rond de 650 criminele bendes aangepakt tegenover 400 in 2009, een stijging van 30 procent. In 2014 moet 40 procent van de groepen zijn aangepakt.
      Buiten z'n complete idioterie om : als ik tegen mn werkgever vertel dat ik over 'n jaar 40% van het werk gedaan heb en geen idee heb wat er eigenlijk precies allemaal aan werk ligt kan ik wieberen.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Ivo: 'Drugshandel verplaatst zich naar buitenland'

        Ik zit nu nog te wachten op het bericht dat de kredietcrisis zich verplaatst naar het buitenland. Of het Marokkanenprobleem, of het sociale akkoord. Straks wordt Willem alexander nog gehuldigd in Berlijn, omdat opsteltens onderzoek uitwijst dat hij toch een Pruisische Prins is.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Ivo: 'Drugshandel verplaatst zich naar buitenland'

          hou toch eens je kop ivo
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Ivo: 'Drugshandel verplaatst zich naar buitenland'

            Als dat hangbuikvarken zich eens naar het buitenland verplaatste.
            Weinigen die ayatollah Ivo zullen missen.

            Comment


              #7
              Re: Ivo: 'Drugshandel verplaatst zich naar buitenland'

              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              Bezig...
              X