Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOC roept alle kwekers op mee te doen aan WWW

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    VOC roept alle kwekers op mee te doen aan WWW

    Korting op 420shop
    De Vereniging Opheffing Cannabisverbod (VOC) plaatste een blogje op hun website met daarin de oproep aan alle kwekers om mee te doen aan het onderzoek.

    Doe mee nu het nog kan.

    Deelname is geheel anoniem!

    #2
    Re: VOC roept alle kwekers op mee te doen aan WWW

    Is dat niet hetzelfde als deze, en dus een dubbel topic ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: VOC roept alle kwekers op mee te doen aan WWW

      bij deze gedaan
      __________________________________________________ ______________

      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


      sigpic

      Comment


        #4
        Re: VOC roept alle kwekers op mee te doen aan WWW

        heb hier al eens aan meegedaan
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: VOC roept alle kwekers op mee te doen aan WWW

          @ QNQ: Dat is inderdaad hetzelfde onderzoek. Maar de nieuwswaarde is dat er nu een blogje is geschreven over het onderzoek door de VOC.

          @ HR83: Bedankt voor het meedoen!

          @ poepzak 200: Bedankt dat je al eens hebt meegedaan!

          Comment


            #6
            Re: VOC roept alle kwekers op mee te doen aan WWW

            Tja, je kunt zoveel topics over hetzelfde onderwerp starten als de mods toestaan, dus geluk ermee.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: VOC roept alle kwekers op mee te doen aan WWW

              Ik begrijp je punt QnQ. Het onderwerp is in principe hetzelfde.

              Maar we vonden de blog van de VOC wel een topic waard in het nieuws forum. Natuurlijk hopen we het onderzoek ook weer een keer onder de aandacht te brengen. We hopen dat dit andere kwekers ook over de streep zal trekken om mee te doen. Het is echt belangrijk, gezien de vaak negatieve stereotypen en aannames over cannabis en de mensen die de plant kweken.

              Maar als de moderators van mening zijn dat hier sprake is van dubbelposting, dan is het aan hun om het te verwijderen. Even goede vrienden.
              We respecteren de regels van JD.

              Comment


                #8
                Re: VOC roept alle kwekers op mee te doen aan WWW

                Ik vind de VOC weinig noemenswaardig qua autoriteit op cannabisgebied. Zij doen precies hetzelfde als Opstelten; zonder onderzoek aannames maken en die als feit verkondigen. Ze mogen dan pro-cannabis zijn, maar het zijn even grote leugenaars als de contra-cannabis beweging. Ik zou er niet trots op zijn wanneer ik als wetenschapper geassocieerd wordt met zulke verenigingen.

                Ik herinner me nog een interview waaruit bleek dat je overlast bij burgers flink was toegenomen door invoering van de wietpas. Alle ondervraagden waren coffeeshophouders en er is geen 'echte' burger aan het woord geweest.
                Je kunt op eenzelfde manier bewijzen dat god bestaat, door enkel zwaar psychotische christenen te vragen of ze hem echt gezien hebben.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...
                X