Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

    Korting op 420shop
    Agenten hebben dinsdagmorgen 11 mannen en vrouwen gearresteerd in een hennepkwekerij in het Friese dorp Langedijke.


    Dat meldt de politie.
    Het elftal was bezig met het knippen van henneptoppen in een woning aan de Klokhuisdijk toen de politie daar binnenviel en in totaal ruim 25 kilo aan toppen in beslag nam.De arrestanten zijn tussen de 16 en 47 jaar en komen uit Langedijke, Leeuwarden, Oosterwolde, Sintjohannesga en Joure. Uit onderzoek moet blijken wat ieders rol in de zaak is.
    Alle kwekerij-apparatuur is in beslag genomen, net als een bestelbus, een auto, drie motoren en een quad.


    Bron: http://www.nu.nl/
    sigpic

    #2
    Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

    Zonde van de toppen

    Comment


      #3
      Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

      Friesk!

      Comment


        #4
        Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

        voor 25kg toppen zou je toch gaan denken aan een knipmachine...
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

          Knippen in de kwekerij is ook niet handig.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

            Idd qnq een van de domste dingen die je kunt doen zeker als je een grote kweek heb staan!

            25 kg nat of droog als het nat is word je mooi genaait voor 25 kilo

            Comment


              #7
              Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

              droog is het vast ook wel iets meer dan 30gr

              BTW : als die 25kg afkomstig was geweest van 4 buitenplanten hadden ze het wel in kunnen leveren, maar er geen straf voor gekregen...
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

                Zoo zonde
                Met vriendelijke groet,

                OwnedNL

                Comment


                  #9
                  Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

                  Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                  BTW : als die 25kg afkomstig was geweest van 4 buitenplanten hadden ze het wel in kunnen leveren, maar er geen straf voor gekregen...
                  Hangt er wel een beetje vanaf hoe professioneel die kweek dan gebeurt. Als je mensen inhuurt om te helpen knippen heb je alweer een afgevinkt checkboxje tegen je. Speciaal cannabis voer en/of een bewateringsinstallatie erbij en je bent alsnog de haas.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

                    nee ik bedoel eigenlijk als ze je pakken met 25 kilo natte wiet kun je wel even aftellen voor 25 kilo hun maakt het niks uit of het nu nat of droog is.

                    als het dan nog zou indrogen kom je uit op zon 6 kilo uit het is wel een verschil of ze je aanslaan voor 25 of voor 6.

                    groetjes

                    Comment


                      #11
                      Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

                      Ik moet er wel aan toevoegen dat ik niet uit de tekst op kan maken of er ook daadwerkelijk is geknipt waar de plantage was of dat ze op een andere locatie aan het knippen waren. In de tekst staat wel dat er goederen zijn meegenomen, maar ik kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld een quad of wat motoren niet tussen de planten staan dus dat er misschien 2 locaties waren.
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

                        Sommige mensen vragen er gewoon om. Deze mensen ook.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Farming View Post
                          ik kan me zo voorstellen dat ... er misschien 2 locaties waren.
                          Zat ik ook aan te denken. Je hoort toch wel vaker dat ze op meerdere plekken tegelijk binnenvallen om de hele organisatie in een keer op te rollen.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #14
                            Re: Elf aanhoudingen bij Friese hennepkwekerij (25kg toppen)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                            Zat ik ook aan te denken. Je hoort toch wel vaker dat ze op meerdere plekken tegelijk binnenvallen om de hele organisatie in een keer op te rollen.
                            Inderdaad nog niet zo heel lang terug hadden ze hier in de buurt ongeveer 12 locaties tegelijk binnen gegaan van een groep kwekers dat hier actief was. Het is namelijk ook een kleine moeite om er achter te raken waar er nog meer wordt gewerkt als je eenmaal 1 iemand van zo'n groep op het spoor bent.
                            sigpic

                            Comment

                            Bezig...
                            X