Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Link gevonden tussen Cannabis en allergieën

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Link gevonden tussen Cannabis en allergieën

Vermits de meningen naar zowel het onderzoek en de uitslag zover uiteen liggen stel ik voor dat, als er interesse is en er (interessante) vragen zijn aan het adres van de adjunct onderzoeker dr. Ebo ik naar het UZA bel met de vraag of hij interesse heeft voor een interview? Laat weten of er interesse is

Comment

Beetje teleurgesteld... Ieder zijn mening maar als ik voorstel de bron op te zoeken een week geen reply meer
      Best topic sluiten dan maar? Even goede vrienden

Comment

Laat je topic open, wil best weten of hier een uitslag over komt. Wat je wilt makker laters weer
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

No sweat... Heb tijd Hip, ons ma werkt in't zelfde ziekenhuis, kan m wel te pakken krijgen vermoed ik, zou maar erg zijn moest hij zijn resultaten niet delen

Comment

Goe, genoeg geweest!!! Mensen twijfelen aan het onderzoek (LR2) als ik dan mijn deel als journalist wil uitspelen voor JD (uit respect) wordt het stil?!?!?!? Ik zal zeggen, hou commentaar voor jullie zelf als je de waarheid niet wil weten!! We hadden Dr. Ebo eventueel kunnen inspireren voor volgende onderzoeken moest hij weten over de interesse!!!!! Onderzoeken over cannabis zijn zeldzaam (in België) wees dankbaar en moedig de artsen aan!!!!!!!!!! Mod deze discussie is over. Sluiten maar! Heb mijn best gedaan
            Last edited by smoking leo; 30 September 2013, 01:01.

Comment

wist niet dat het debat al was begonnen mensen als ik bovenstaande reactie lees...

Comment

Larie bangmakerij en propaganda !

Lees:
                Op Dropcatch.nl kun je bieden op .nl quarantaine domeinen. Voor de winnaar van de veiling gaan we proberen de domeinnaam te registreren zodra deze vrij valt. Je betaalt uiteraard alleen als dat gelukt is.

Comment

Op Dropcatch.nl kun je bieden op .nl quarantaine domeinen. Voor de winnaar van de veiling gaan we proberen de domeinnaam te registreren zodra deze vrij valt. Je betaalt uiteraard alleen als dat gelukt is.

Dat vind ik interessanter,en weet je waarom ??
                  Omdat het een leugen is,de daadwerkelijke thc percentage,is onmeetbaar.
                  Er komt wel een procent aantal uit,maar deze is een schatting.
                  Omdat veel deeltjes niet eens meetbaar zijn,

Zoals een e.c meter niet de juiste e.c waarde kan aangeven met bio voeding,
                  Waarom ook hier zijn de meeste deeltjes niet meetbaar.
                  En krijg je nooit het juiste getal

Comment

coffeeshopnieuws is óók een propagandamachine pur sang. Net zo eenzijdig als onze overheid. Ook zij publiceren onjuistheden, niet-onderzochte 'feiten' en te snel getrokken conclusies. Zonder pardon. Dat maakt ze geen haar beter dan onze ministeries en het ANP.
                    Ze zijn een van de weinigen die een tegengeluid geven, dat klopt. Maar ook coffeeshopnieuws barst van de bullshit. Lekker blijven liegen tegen elkaar, daar komen we snel verder mee.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Goe, genoeg geweest!!! Mensen twijfelen aan het onderzoek (LR2) als ik dan mijn deel als journalist wil uitspelen voor JD (uit respect) wordt het stil?!?!?!? Ik zal zeggen, hou commentaar voor jullie zelf als je de waarheid niet wil weten!! We hadden Dr. Ebo eventueel kunnen inspireren voor volgende onderzoeken moest hij weten over de interesse!!!!! Onderzoeken over cannabis zijn zeldzaam (in België) wees dankbaar en moedig de artsen aan!!!!!!!!!! Mod deze discussie is over. Sluiten maar! Heb mijn best gedaan
                    Laatst gewijzigd door smoking leo; 14 Uur Geleden om 01:01
                    Omdat we twee weken niet reageren, mogen we geen commentaar leveren? Wat kinderachtig..
                    Je had 'm ook kunnen bellen zonder onze bijval in tekst naderhand, mijn twijfelingen staan immers al genoteerd. Die kun je zo voorschotelen. Ik wil de waarheid best eens weten, maar ik wacht liever op een rapport dan op een telefonisch interview. Tenzij je zelf zin hebt om circa 15 x 4 scores te gaan noteren, verwerken en controleren, is een rapport toch handiger. Ook zal de beste man weinig toelichting kunnen geven zonder bronnen aan te duiden. Ik kan zelf 1 bron per minuut telefonisch overnemen, en een klein beetje onderzoek heeft toch gauw 20-40 bronnen als onderbouwing en referentie nodig. Dat wordt een lastig gesprek! Maar als je 'm toch wilt bellen; doe dat dan gewoon! Daar heb je onze toestemming/goedkeuring toch niet voor nodig?
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Geachte LR2 je hebt de tijd om een half uur aan commentaar te schrijven maar niet om mijn voorstel fatsoenlijk te lezen? Het UZA. Ligt achter de hoek, bellen doe je voor een afspraak en vraag of Dr. Ebo het ziet zitten om tekst en uitleg te geven over zijn onderzoek en of hij me dit met de correcte en officiële documenten kan weerleggen! Zo ja ga je er uiteraard PERSOONLIJK heen, luister je naar wat hij te zeggen heeft en vragen of hij kopietjes van de documenten kan meegeven en dan pas heb ik de kans om dit te onderzoeken en checken want moet je weten dat als er in België een dokter afkomt met een gefinancierd onderzoek dat niet blijkt te kloppen hij daarvoor kan aangeklaagd worden en zwaar moeten betalen, rep, beroep kwijt!! ik wou enkel niet al die tijd erin steken als het dan toch niemand interesseert snap je
                      Het is ook niet dat u gefrustreerd bent over jullie politiek dat de rest dit is...
                      OUT

Comment

Jongens het is weer zover,
                        Het debat uur is weer aan de volle gang.

Smoking leo waar wil je heen en waarom word je zo gek??

Dacht je echt dat 1doktor ff wat verschil kan maken met zijn 12.000euro per maand?

Overal zijn labaratoriums,met gigantsch veel onderzoekers,
                        En mensen die getest worden,

Wereldwijd!!

Dacht je nu echt dat 1belg verschil maakt?

Komop alles wat je wil weten is al onderzocht.

Wil je iets goeds doen ga het maar uitvogelen,
                        Of cannabis daadwerrkelijk tegen autisme ook werkt.
                        Zodat de kinderen met het probleem ,later gewoon worden behandeld!
                        En niet met vooroordelen idioot lui en.

Dan bereik je wat en heb je mijn respect.
                        Maar niet voor zoon mieterig onnozel dingetje wat jij wil bereiken.

En dan nog waarom zo uitvallen na lr2??
                        Het is jouw idee,als je er echt iets mee wilt doen begin je bij jezelf.
                        Last edited by stafford; 30 September 2013, 19:07.

Comment

Je hebt gelijk Staff m'n excuses ben gefrustreerd dat k er m'n tijd en (gedetailleerd) onderzoek wou insteken en dan word ik de les gelezen dat het 'hopeloos' zou zijn?! Ben idd niet op JD om discussies te beginnen maar wou m'n steentje bijdragen door het 'nieuws' door te spelen, de rest heb je gelezen. Maar goed, je hebt gelijk... Zal me er niet meer druk in maken. Thx

Comment

Ho ho rustig maar heren! Ik voel me niet aangevallen, noch op mijn pik getrapt. Maar als er even een gebrek aan reactie is, dan worden er onnodig snel conclusies getrokken over desinteresse. Dit blijft een levendig forum waar soms belangrijke dingen achterop raken. Kan gebeuren. Toch? Ik heb een boel van mijn topics, die ik zelf erg belangrijk vind, zien verdwijnen in het archief.
                            Van elkaar verwijten maken, komen we niet verder.

Ik zou graag zien dat je er tijd in stopt smoking leo! En ik vind je voorstel erg goed, ik heb misschien niet goed gelezen; ik ging er vanuit dat je enkel wilde bellen. Daar is geen beginnen aan, natuurlijk. Kwam door dit zinnetje:
                            als er interesse is en er (interessante) vragen zijn aan het adres van de adjunct onderzoeker dr. Ebo ik naar het UZA bel met de vraag of hij interesse heeft voor een interview?
                            en mijn drang om net zo snel conclusies te trekken als Ebo
                            Als je eens met hem om de tafel kunt zitten met 'n kop koffie dan zou daar veel duidelijk uit kunnen worden. Máár de beste man vertelt natuurlijk alléén wat hij wilt/mag vertellen. Als hij niet met datagegevens en methoden komt, dan lijkt het mij verspilde moeite. Ik zou het zonde vinden als je daar tijd in gaat stoppen als je die informatie niet mee kunt krijgen.
                            Hoe denkt hij bijvoorbeeld aan 15 mensen genoeg te hebben om een conclusie te trekken? Hoe zijn externe factoren uitgesloten? Wie financierde dit onderzoek? Wie gaf de opdracht? En als het de UVA zelf is, wie heeft de UVA opdracht gegeven? Aangezien het aantal blowers vrij klein is in de wereld (<14% van de Benelux heeft óóit minstens een maal geblowd), zou onderzoeksgeld inderdaad beter besteed kunnen worden aan belangrijkere dingen, vind je niet? Een maatschappelijk draagvlak vinden voor ditsoort 'link tussen' onderzoek is daardoor erg laag, en de kans op daadwerkelijk uitvoeren van het onderzoek idem. Ik heb zo mijn vraagtekens bij de beweegredenen. Alsook naar de toetsmethode en de bijbehorende data.

Het politieke stuk kun je als apart beschouwen, de tekst is samengevoegd. Dat kan wat verwarrend zijn.

De tijd die ik stop in typen en lezen bepaal ik zelf, trouwens.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

LR2 begrijp je reactie, zal het even laten bezinnen en ik zorg voor repliek...
                              Met de vragen die je net hebt gesteld kan ik iets mee doen... Dank daarvoor grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smoking leo View Post
                                Het UZA. Ligt achter de hoek, bellen doe je voor een afspraak en vraag of Dr. Ebo het ziet zitten om tekst en uitleg te geven over zijn onderzoek en of hij me dit met de correcte en officiële documenten kan weerleggen! Zo ja ga je er uiteraard PERSOONLIJK heen, luister je naar wat hij te zeggen heeft en vragen of hij kopietjes van de documenten kan meegeven en dan pas heb ik de kans om dit te onderzoeken en checken
                                Alsof een dokter dit wil of mag doen omdat iemand het in zijn hoofd haalt van effe een telefoontje te plegen.
                                Vind dat nogal naïef en simplistisch van te denken dat dit zomaar zou gaan, je moet al hemel en aarde verzetten om je eigen medisch dossier in te kijken of een kopie van te krijgen, laat staan dat hij voor de eerste de beste zou doen wat jij hierboven allemaal denkt te verwachten.
                                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

Bezig...
                                X