Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

    Korting op 420shop
    Onder een bosperceel aan de A28 in Zeist heeft de politie gistermiddag een ondergronds complex van werkruimtes en gangen vol hennep gevonden. Aan de oppervlakte was de wietfabriek, zo'n 30 meter groot, voor voorbijgangers niet te zien. De politie kwam op het spoor van de plantage dankzij een anonieme tip. 2000 wietplanten bleken ondergronds te worden geteeld, via een professioneel aangelegd systeem. Een eigen aggregaat zorgde voor de stroomvoorziening.

    De ingang van het complex bleek te liggen achter een hondenhok, met daarin 'een valse rottweiler'. De wietfabriek ligt in een verpauperd stukje bos, waar enkele oude caravans staan.

    'Ongekend en nog nooit gezien,' reageert burgemeester Koos Janssen in het AD op de vondst van een ondergronds wietcomplex in de bossen. Hij kwam gistermiddag poolshoogte nemen bij het stelsel van gangen en werkruimtes dat de politie nabij de Ericaweg vond.

    Onduidelijk was toen nog wie eigenaar is van de grond. 'De gemeente werkt hier aan het stukje voor stukje opkopen van de grond. Het moet natuur worden, dat straks grenst aan het wildviaduct,' zegt Janssen.

    Door de aanwezigheid van een aggregaat voor elektriciteit, een grondwaterpomp voor bewatering van wietplanten en de hoge kwaliteit van gebruikte apparatuur, schat de politie de ondergrondse plantage in als een professioneel miljoenenbedrijf. Aan de begroeiing op de bosgrond te zien moet de wietfabriek bovendien al enige tijd dienst doen. Hoe lang, moet uit onderzoek blijken. Net als de vraag wie het stelsel heeft aangelegd. Een man werd gisteren bij de caravans aangehouden. Welke rol hij vervulde bij de hennepplantage is ook onderdeel van het onderzoek dat de politie is gestart.

    #2
    Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

    ""The found a portal to another dimansion''

    Ben benieuwd hoe het er van binnen uitziet, aangezien ze het over gangen hebben lijkt het me ook weer geen ingegraven container werk.
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      #3
      Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

      Zo zonde dat je het dan zo goed voor elkaar hebt en dan anoniem verraden wordt.
      respect voor die mensen die zo ver gaan hoor, dat is echt wel werken goor je geld

      Comment


        #4
        Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

        Ik dacht dat deze al op JD stond ergens..

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

          Inderdaad. Is dat niet dezelfde als deze?

          Blijft wel een cool verhaal dat ze zoiets hebben verstopt onder de grond. Een soort guerilla farming in het kwadraat

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

            Een anoniem tip na zo'n goed uitgewerkt plan, gotte be an inside job..
            Wat zonde van al die plantjes

            Comment


              #7
              Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

              Broodkweker noem ik dat
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

                Mexicaanse praktijken! Gaaf!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

                  @belladonna

                  het is zeker een broodkweker, die moet je ook hebben anders zit 90% van de wereld zonder wiet.
                  maar dit is alles behalve een luie kweker hoor.
                  die mensen hebben echt bergen verzet om dit voor elkaar te krijgen en daar heb ik dan toch wel respect voor.
                  dat heb ik uberhaubt voor heel hard werkende mensen, wat voor werk ze ook doen

                  Comment


                    #10
                    Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

                    Dit is toch een stuk beter dan van die aso's die een huis huren en dan de hele boel slopen en stroom stelen? Daar komt de politie dan achter als de boel afbrand, het water bij de benedenburen door het plafond komt of als de stank niet te harden is.

                    Zoiets als wat deze lui gedaan hebben zou gewoon toegestaan moeten zijn, maar dan gewoon bovengronds.

                    Bij Breaking bad hadden ze zoiets trouwens met een meth lab. Hebben ze zeker afgekeken van die gasten uit Zeist

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

                      ik heb hier ook respect voor, doe het maar eens na.
                      gewoon onder de grond en hoppakee.

                      broodkweker ofniet,dan nog respect voor!
                      deze persoon brengt niemand in gevaar!
                      daarom heb ik ook respect voor deze kweker.

                      en dat term broodkweker telkens, ik vind het triest dat ergens waar meer dan 5planten staan er altijd word gepraat van blabla.
                      lang bij na niet iedereen is slecht, denk er altijd om het gaat niet om de planten, het gaat om de mensen zelf!!!

                      ik zie liever een broodkweker die met verstand kweekt en veilig te werk gaat dan een halve stumperd met een paar planten waar het levensgevaarlijk is.
                      als je het zo bekijkt,moet niemand na shops gaan, of zaden kopen, hoe komt de wiet in de shops?

                      hoe komen de zaden op de markt,
                      echter weet de overheid ook wel wat, en volgens mij worden sommige gewoon door de vingers gezien.

                      ik zie liever mensen planten kweken, dan dat ze van andermans hardwerkende geld stelen, of mensen half dood meppen ook nog.
                      en denk zo,de tijd dat de verkeerde mensen met planten bezig zijn,is ook de tijd dat ze niemand anders kwaad kunnen doen, of jatten van meschien wel 1 van ons, of int erste geval mishandelen/zwaar invalide blijven.

                      meningen zijn verdeeld
                      ben het niet met alles eens, maar kan soms wel mensen begrijpen, die het echt zwaar hebben ,en het niet meer zien zitten, plantage beginnen.
                      je zouw maar je kind je huis,je baan alles kwijtraken, voor je kind doe je alles.
                      als je geen andere uitwegen meer hebt.

                      staff

                      Comment


                        #12
                        Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

                        Ja, Stafford, meningen zijn verdeeld...

                        Helaas vindt een deel van de mensen het nodig zijn mening op te dringen aan de rest van de bevolking. Meestal zijn dat christen-fanaten, maar op dit forum zijn het anti-broodkwekers.

                        In MIJN mening is er (net als bij jou) niks tegen broodkwekers: Het zijn mensen die een product leveren waar een ander graag voor betaald. Welke handel is eerlijker dan dat?

                        Comment


                          #13
                          Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

                          als het groeien van mariuhana gewoon legaal zou zijn..zouden de broodkwekers ook gewoon hun werk (legaal) doen, niet hun schuld dat het niet legaal is, ze nemen een enorm risico door het te doen
                          ik zou het niet doen, mja het lukt mij met 5 zaadjes al niet eens momenteel
                          waar ik wel een hekel aan heb zijn de jongens die denken het wel eventjes te kunnen doen, en dan op een manier die gevaarlijk is voor anderen, ondoordacht en daarmee ook het hele telen een slechte naam geven

                          dit filmpje vond ik geweldig, maar heb medelijden met de eigenaar
                          ik vraag me af hoe de politie hier in godsnaam achter is gekomen...

                          Comment


                            #14
                            Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

                            Het blijft een grijs gebied.

                            Maar ik neem mijn pet af voor zo'n prof. kwekerij en zo anoniem is die tip ook weer niet!

                            Ze zouden eens moeten weten hoeveel zeecontainers er in de grond zitten.
                            Veel gestelde vragen over het forum
                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL
                            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                            Comment


                              #15
                              Re: Ondergronds stelsel vol wiet in Zeister bos

                              Zou politie-commissaris Daniel dan toch gelijk hebben, dat Nederland een kweekoppervlak heeft zo groot als de provincie Utrecht? Maar dan ondergronds.

                              Comment

                              Bezig...
                              X