Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zestiger met "30 jaar ervaring in cannabisteelt" krijgt zeven maanden cel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zestiger met "30 jaar ervaring in cannabisteelt" krijgt zeven maanden cel

    Korting op 420shop

    De eerste plantage werd in augustus 2012 ontdekt toen politie en brandweer in een appartementsgebouw in Vilvoorde op zoek waren naar de oorzaak van een waterlek dat de kapperszaak op het gelijkvloers onder water had gezet. Op de verdieping boven de kapperszaak stootten de agenten en brandweerlui op een plantage van een 18-tal plantjes. De zestiger bekende onmiddellijk dat die zijn werk was. Hij wist dat het betrokken appartement leegstond en had ervan geprofiteerd om er zijn plantjes in onder te brengen.

    Vergeten plantjehttp://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...nden-cel.dhtml

    #2
    Re: Zestiger met "30 jaar ervaring in cannabisteelt" krijgt zeven maanden cel

    Soms, doen mensen zo raar, dat ik het wel een goed idee vind om ze even op te sluiten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Zestiger met "30 jaar ervaring in cannabisteelt" krijgt zeven maanden cel

      tja.. als het een gevaar/probleem word voor anderen heb je het verdiend vind ik. Begin er zelf ook nooit aan zo'n water systeem.

      Comment


        #4
        Re: Zestiger met "30 jaar ervaring in cannabisteelt" krijgt zeven maanden cel

        Ik vind die watersystemen ook veel te gevaarlijk. Ik heb veel te veel ongelukken gezien met wasmachines, overlopende badkuipen en loshangede boilers, dus ik heb ze meteen de deur uitgeflikkerd. Ik heb alleen mijn buitenkraan overgelaten, dus mij kan niets meer overkomen - zolang het niet vriest.

        Comment


          #5
          Re: Zestiger met "30 jaar ervaring in cannabisteelt" krijgt zeven maanden cel

          Ik snap het niet zo..
          Ze stuitten op een kleine plantage op een leegstaande verdieping.
          De man bekende meteen.

          Waarom dan, hoe dan ?
          Hoe kwam die man in de picture dan ?
          Kwam hij net toevallig langs ?
          Lag hij daar te slapen ?
          Appartement stond leeg toch ?
          Of was hij de ook eigenaar van de kapperszaak ? (die wateroverlast had)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Zestiger met "30 jaar ervaring in cannabisteelt" krijgt zeven maanden cel

            Hadden we hier laatst ook niet een (wat opgewonde) zestiger met 30 jaar kweekervaring op het forum?

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: Zestiger met "30 jaar ervaring in cannabisteelt" krijgt zeven maanden cel

              Ja, waar is die gebleven eigenlijk?

              Comment

              Bezig...
              X