Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er last van manboobs?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie heeft er last van manboobs?

    Korting op 420shop
    .

    Gynecomastie zou naar schatting 33 tot 41 procent van alle mannen tussen 25 en 45 treffen. Eens boven de 50 vergroot de kans op het krijgen van mannenborsten zelfs nog. Hoewel 'moobs' in de meeste gevallen al na een paar maanden opnieuw verdwijnen, blijkt uit cijfers dat steeds meer mannen ze toch chirurgisch laten verwijderen.

    Hormonen
    De abnormale groei van borstweefsel ontstaat door een verstoring van de balans tussen testosteron en oestrogeen. Wanneer vrouwelijke hormonen de bovenhand nemen, reageert het lichaam met de aanmaak van overmatig weefsel. ExperimentenCannabis





    Bron: http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...nborsten.dhtml
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Wie heeft er last van manboobs?

      Geen zever, maar dit is wel een probleem. Misschien niet van cannabis (heb ik eerlijk gezegd geen idee van) doch door zogenaamde xeno-oestrogenen uit de industrie en diverse plastics lopen we wel risico. O.a. bisfenol A dat zit in papflessen voor baby's (!) is zo'n stof. Mij lijkt dat een groter en meetbaarder probleem dan eventuele oestrogeen analogen e.d. in cannabis.

      http://www.milieu-en-gezondheid.be/r...ogenen_DEF.pdf

      Comment


        #4
        Re: Wie heeft er last van manboobs?

        't Is zeker een probleem. Manboobs bedoel ik.
        Als ik eens op het strand lig en m'n bril niet op heb kan het weleens gebeuren dat ik een passant aanzie voor een topless dame.
        Ik moet er niet aan denken. Te meer omdat ik in real life ook vaak zeg wat ik denk.
        "Hey lekker ding" roepen naar een iets te zware wietrokende getinte crimineel is vragen om problemen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Wie heeft er last van manboobs?

          In alles wat we tegenwoordig eten/ in contact mee komen is wel iets ongezonds.. Spuit met een deobusje en je heb meteen kans op 10-tallen ziektes..
          Bijna mijn hele vriendengroep rookt wiet, en niemand heeft last van moobs, integendeel zelfs zitten der genoeg bij die perfect gespierd zijn :p

          Een gissing als je het mij vraagt.. of eerder toeval

          Comment


            #6
            Re: Wie heeft er last van manboobs?

            Gespierd en blowen ? da zie je niet veel vaak mensen die blowen en sporten
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Wie heeft er last van manboobs?

              haha kijk dat bedoel ik.. Ik ben 1m80 ik weeg 75 ik ben gespierd en ik rook 2-3gr per dag, zelfde geldt voor mijn dichte vriendengroep, en niemand van ons kuurt of gebruikt shakes:p
              Ik word net lui als ik niet rook, roken geeft mij de motivatie om alles te doen :d

              Comment


                #8
                Re: Wie heeft er last van manboobs?

                Het ergste vind ik nog: Manboobs zijn helemaal geen probleem. Ze zijn niet mooi in mijn smaak (net zo min als bierbuiken, zweterige navels, kale hoofden, harige oren en grote voeten) maar medisch is er niets mis mee.
                Manboobs worden dus eerst een probleem gemaakt, om daarna wiet weer eens zwart te kunnen maken. Dat een hele bevolkingsgroep van mannen met tieten even in een hoek gedrukt wordt, dat maakt weer niet uit.

                Ik heb niet eens tieten, maar ik erger me kapot aan dit soort "nieuws".

                (Dat vrouwen dan weer beslist wel tieten moeten hebben is trouwens een vorm van achterlijkheid, kleinburgerlijkheid, fascisme en discrimatie - waar ik maar al te graag aan mee doe. )

                20111201-181910.jpg
                Last edited by Blani; 12 December 2013, 12:16.

                Comment


                  #9
                  Re: Wie heeft er last van manboobs?

                  Omg, stel je voor wat voor toekomst wij mannen wel tegemoed gaan!

                  @blani en qnq: de waarheid en top entertainment, geweldig ^^


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Wie heeft er last van manboobs?

                      Haha! Kijk, dat moeten ze nou een keer testen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wie heeft er last van manboobs?

                        Zeker en vast!

                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment


                          #13
                          Re: Wie heeft er last van manboobs?

                          Too much information, Gamm...

                          Comment


                            #14
                            Re: Wie heeft er last van manboobs?

                            ik moest gniffelen

                            Comment


                              #15
                              Re: Wie heeft er last van manboobs?

                              ze beweren ook dat je die manboobs krijgt van kipfilet... als je t mij vraagt is het gewoon opgehoopt vet van de mac donalds
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X