Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

    Korting op 420shop
    Een overwinning voor gezond verstand en het resultaat daarvan: vrijheid! Volgens FOK!
    Zelfs het van nature nogal conservatieve Amerikaanse publiek lijkt nou te snappen dat de ‘war on drugs’ zinloos, contraproductief en gewelddadig is en geweld in de hand werkt. Drugsgerelateerd geweld in Mexico heeft al tot wijdverbreide corruptie geleid en voor tienduizenden doden gezorgd. Sigarettengerelateerd geweld is echter bijzonder matig, ondanks de zeer verslavende werking van de tabak.
    Het is niet erg waarschijnlijk dat blowkickers in Denver nu massaal voor problemen gaan zorgen en dat hun geestverwanten in andere staten van de marihuana afblijven: dat is immers op de zwarte markt nog gewoon beschikbaar. Iemand die in de publieke ruimte een joint rookt is strafbaar en wordt waarschijnlijk gestigmatiseerd. De sociale acceptatie van drugsgebruik is bijzonder matig en alleen dat al zou de zichtbare overlast moeten beperken.
    Laten we allen hopen dat hier van een beweging sprake is die zich zal voortzetten: alle drugs decriminaliseren! Hier zijn in Portugal al goede ervaringen mee opgedaan. Nou de rest van de wereld nog…

    BRON : http://www.vrijspreker.nl/wp/2013/12...nver-colorado/

    #2
    Re: Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

    Laten we het om te beginnen zelf is geen drugs meer noemen en gewoon Cannabis.
    Ik rook Cannabis drugs doe ik niet aan!

    Comment


      #3
      Re: Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

      Comment


        #4
        Re: Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

        Idd Mway:
        Attached Files
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

        Comment


          #5
          Re: Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

          Alcohol.. Dat is DRUGS. its the Evil of the World.

          Marihuana/Cannabis niet.
          Dat is een plant te vergelijken met het varken.
          Alles maar dan ook alles kan gebruikt worden.
          Heel veel mensen kunnen er profijt van hebben...
          Alleen jammer dat overheden nog te graaigraag zijn voor de steekpenningen vanuit grote companies die bang zijn ten onder te gaan aan dat ene plantje.

          Had nooit verwacht veel om een plant te gaan geven.
          Maja het is ook niet zomaar een plant..
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


            #6
            Re: Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

            Last edited by ceBep; 1 January 2014, 02:26.

            Comment


              #7
              Re: Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

              Mijn grootste probleem met alcohol is dat een overgroot gedeelte van de gebruikers blijft volhouden dat het geen drugs en ondertussen wel de blowers en ander soort gebruikers gaat lopen zwartmaken.
              Het is die bekrompen gedachte, Denken dat ze beter zijn terwijl ze net zo ''slecht'' bezig zijn.
              Daarmee komt je edit wel mooi op zijn plaats.
              M'n pa net zoon geval.. Voor hem was blowen hetzelfde als heroine spuiten en moeilijk dat hij er over kon doen.
              Terwijl hij wel zelf elk weekend bezopen thuis kwam met de nodige heisa. Maar niet willen toegeven dat alcohol ook drugs is en op zijn minst ''net zo erg'' is
              Is ook een punt waardoor ik geen contact meer met hem heb.
              De situatie waar ik bespot werd omdat ik blowde door mensen die elk weekend bezat zijn is mij al een paar keer overkomen. je blowt? junk!
              Moet wel zeggen dat ik dan weer uit zoon gristelijke/boeren streek kom waar dat best wel erg is.
              Merk wel dat ze vaak in steden meer openminded zijn en

              laatste bericht wel een beetje onhandig getypt. Tuurlijk is cannabis wel drugs. doelde meer op ''the evil of the world''
              En wat iemand gebruikt mogen ze allemaal zelf weten zolang ze geen overlast veroorzaken. niks vernielen etc.
              Last edited by DenSchimmige; 1 January 2014, 07:30.
              If life keeps putting you down, You better stay high

              Comment


                #8
                Re: Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

                Mijn grootste probleem met alcohol is dat een overgroot gedeelte van de gebruikers blijft volhouden dat het geen drugs en ondertussen wel de blowers en ander soort gebruikers gaat lopen zwartmaken.
                Dit is altijd zo... Volgens blowers is alchol drugs en volgens drinkers is is wiet weer drugs...

                Ik had deze disccuies ook altijd met mij schoon familie.. Wel paar mensen kunnen verandere van gedachten... Maar toch, de meerderheid van die familie ziet me nu nog minder graag
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

                  Cannabis is een medicijn cq veilig genotsmiddel mits niet gekweekt door een eurostarende geldkweker.
                  Dat is mijn uitspraak daar kunt u het mee doen.
                  Beste wensen allen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Laat goed voorbeeld goed doen volgen: de eerste coffeeshops openen in Denver, Colorado

                    Ik schat DenSchimmige op een jaar of 20-25, ik ben 2 x zo oud inmiddels.
                    De tijd dat ik me ergens naar moest voegen, sociaal gezien dan, heb ik achter me gelaten. Vandaar dat ik sinds jaar en dag zelf uitmaak van hoe of wat of waarom en zelfs wanneer.

                    En wat een ander over me zegt of denkt, hij/zij geen contact meer met we wil omtrent deze zaken (of mijn gedrag uitvloeiende hieruit), mijn familie me met de rug aan zou kijken (er zijn enkele, die zijn dus "out of the picture gegaan").... who gives a flying fuck?
                    Ik niet.

                    Comment


                      #11
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...
                      X