Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaadjes in de wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Blaadjes in de wiet

    Dat plaatje van LR2 lijkt op buitenwiet die ik graag kocht van een vriend. Die ene euro per gram was het best waard.

    Comment


      #17
      Re: Blaadjes in de wiet

      Dat 'hoopje treurigheid' gaat voor 15 euro de straat op heb ik me laten vertellen. Begrijp me niet verkeerd hoor; goede buitenwiet is heerlijk maar soms lelijk. Wiet die duidelijk na drie-vier weken bloei geoogst is daarentegen, geniet mijn afkeur.

      Daar moet ik wel eerlijk aan toevoegen: ik heb ooit zulk uitziende Powerplant gerookt, en daar heb ik van genoten als een nymfomane op een sybian.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Re: Blaadjes in de wiet

        Vijftien euro!? In mijn stam-shop hebben ze niets boven de 12, en dan heb je top-of-the-line wietjes.

        Dat zou toch verboden moeten zijn, dat dat soort zooi voor die prijs verkocht mag worden!?

        Comment


          #19
          Re: Blaadjes in de wiet

          volgens mij is dat lokwiet LR2, afkomstig uit een naar politierecept opgezette kweekruimte met dito schema...

          straatwiet zie ik hiero nooit, wel wat er bij leu thuis verhandeld wordt. Voor de 5 a 6 euries de gram die men doorgaans rekent val je je meestal geen bult. Apart blijf ik het vinden dat het ALTIJD haze heet, hoe karakteristiek de wiet zelf ook moge zijn.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: Blaadjes in de wiet

            Wat een drama die ''topjes''. Fluffy spul.

            Comment


              #21
              Re: Blaadjes in de wiet

              goed voor ice :p
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment

              Bezig...
              X