Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlaams Belang Jongeren: opiniestuk over cannabis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vlaams Belang Jongeren: opiniestuk over cannabis

    Korting op 420shop
    http://www.knack.be/nieuws/belgie/le...on-124584.html

    #2
    Re: Vlaams Belang Jongeren: opiniestuk over cannabis

    hoe bedoel je .. 'out of the box' DENKEN ..
    hoe bedoel je .. staats"KUNDIG" kader ..

    ofte .. wat had je verwacht?

    Comment


      #3
      Re: Vlaams Belang Jongeren: opiniestuk over cannabis

      Ik vind dat deze man legitieme zorgen onder woorden brengt. Niet alles is op feiten gestoeld, maar het is ook een opiniestuk. Hij heeft het volste recht om zich zorgen te maken en dat te ventileren. Ook de sneer naar pro-cannabis verenigingen doet me deugd. Het liegen aan beide kanten moet eens ophouden. Wij mogen dan persoonlijk geen drugsprobleem hebben, 77000 mensen in Belgie hebben dat wel. En daar moet je niet omheen draaien, dat kost gewoon veel geld. De schrijver vergeet alleen dat die kosten gedekt worden, en nog eens 300 miljoen opleveren als cannabis door de staat gefixt wordt. Zijn doel was misschien dat we dit zelf inzien door erover na te denken.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Vlaams Belang Jongeren: opiniestuk over cannabis



        Goed gezien.

        Maar blijft dat die 77000 verslaafden allemaal op een hoopje gegooid worden.

        1) hoeveel zijn er daarvan zuiver cannabis?
        2) hoeveel "vrijwillige" opnames zijn er? Als ik de keuze had tussen naar de cel gaan of een kuurtje doen, ik koos het laatste.

        Dat is gewoon fundamenteel oneerlijk.

        Comment


          #5
          Re: Vlaams Belang Jongeren: opiniestuk over cannabis

          En dan niet te vergeten: verborgen verslaafden, verslaafden aan medicijnen etc. Die worden ook niet meegerekend.
          De mensen die dus voldoende geld/middelen en hersencapaciteit hebben om hun verslaving - zonder problemen op sociaaleconomisch vlak - vol te houden. Die belanden niet in de cijfertjes, jointjedraaien.nl zit er vol mee: 30.243 geregistreerde leden, die allemaal zelf een plant willen kweken (50+ gr per jaar) om zichzelf te voorzien in hun 'verslaving' (= in mijn optiek meer dan 3 joints per week).
          Dat is iets minder dan de helft van het totaal aantal geregistreerde verslaafden in BE.

          Oneerlijk? Nee, de pro-cannabis kant doet precies hetzelfde. De hele cannabisdiscussie is gebouwd op een fundamenteel leugennetwerk. De pot die de ketel verwijt en andersom.
          Onethisch, wetenschappelijk incorrect en immoreel? Dat zeker! Maar de schrijver is ook een politicus, wat had je verwacht?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Vlaams Belang Jongeren: opiniestuk over cannabis

            hoord hier mss ni thuis maar ja ,

            ik zelf hou me dus niet bezig met politiek !!

            enige wat ik wel zou willen weten is , welke partij zich nu eigenlijk is een beetje zen best doet op gebied van cannabis in belgie !!

            groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #7
              Re: Vlaams Belang Jongeren: opiniestuk over cannabis

              als je 50gram cannabis rookt per jaar ben je dan verslaafd? wow! ik kom zelf maar aan een 30gram perjaar en ik rook mijn wietje waneer ik zin heb. en soms rook ik 2 tot 3 weken niks.
              Als ik al ene bak pils leeg drink op een heel jaar is dat al veel voor mij.
              maja roes middelen gebruik je beter niet. en als je het dan toch wil doen, dan hoop ik voor de mensen dat ze weten wat ze doen.

              Comment

              Bezig...
              X