Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kwekers purmerend opgelet!!!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kwekers purmerend opgelet!!!!!

    Korting op 420shop
    Kwekers in purmerend dit is in u gemeente deze week gebeurd.
    http://purmerend.nl/content/vliegtui...source=dlvr.it

    #2
    Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

    Hebben ze in BE ook al gedaan, in rastervorm heel de nacht een stad scannen, omwille van zogezegde warmtelekken op te sporen omwille spaarzaamheid van energie en om te zien of je energiezuinig huis en isolatie hebt ik geloof daar geen kloten van, ze brengen de mensen niet op de hoogte en wat dan nog als je huis geen goeie isolatie heeft ze kunnen niemand verplichten van beter te isoleren.
    Net zelfde met die smartmeters, die dienen enkel om de leverancier en de overheid van info te voorzien, heeft niks te maken met energiebezuiniging, alsof mensen ineens minder gaan verbruiken door een slimme meter of alsof leveranciers ineens jou kunnen verplichten van anders energie te verbruiken.
    Big Brother is't, ni meer of minder.

    Comment


      #3
      Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

      Als ze maar de thuis kwekers gerust laten..

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      -

      Comment


        #4
        Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

        Dat is dus vraag 2.
        Word dit niet gewoon voor andere doeleinden gebruikt dan beweerd?
        Ik zou tog even een spaarlamp aanzetten ipv hps
        Just to be sure

        Wachtend tot se hier ook gaan rondvladderen

        Comment


          #5
          Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

          En ik mn t neon pas weg gedaan.. en ipv 250w, 600w opgezet dat is klote.. Hopelijk zijn ze hier in BE al voorbij waar ik woon :p

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
          -

          Comment


            #6
            Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

            ze komen toch voor niets hangen gewoon weer een nieuwe op

            Comment


              #7
              Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

              Tneon? Heb er zeker 3 2x75w nodig dan.. toch iets te veel.. toch ff zoeken wat ze hier in BE van plan zijn

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
              -

              Comment


                #8
                Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

                Heb je geen bureaulamp over?
                voor een dag kan dat geen kwaad toch gewoon in de gate houden wanneer zo iets gaat gebeuren lampen uit bureaulamp aan hebben ze ook geen lichtstress.
                (btw ook een goeie tip als je non hps foto's wilt maken overdag)

                Zoals ganjax al zei belgie hebben ze al gehad dusja dont worry grow happy

                Comment


                  #9
                  Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

                  Bureaulampen, tl lampen, spaarlampen genoeg! Maar heb gelezen dat ze in mn regio overal al binnen gevallen zijn, en al toch al redelijk wat gevonden hebben. Dus die gaan nu de komende tijd niet veel meer doen denk ik/hoop ik.
                  Wat jij zegt. Dont worry, grow happy.

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                  -

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

                      De vlucht vindt plaats tussen 2 uur na zonsondergang en zonsopgang
                      Vluchten waren dus grofweg rond 19:30 en 09.30 op 3 en 4 februari.

                      Dit soort vliegbewegingen met doel informatie te vergaren vind trouwens regelmatig plaats.
                      Dit keer was de SVP de opdrachtgever maar er zijn in Nederland alleen al meer dan 100 bedrijven die drones inzetten.
                      Kwalijker is dat er nog geen specifieke wetgeving voor is.

                      (ja een oplichtende garage op foto's valt niet op.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

                        Combat vliegen met een drone ! lijkt mij wel wat , 25 cc motor werkt als kleine schredder , weg met die plastic rommel en piepschuim , ouwe hobby maar weer op pakken !

                        Comment


                          #13
                          Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

                          Geen specifieke wetgeving betekent ook dat je die dingen neer mag halen zonder toestemming.
                          Veel mensen hebben een zonnebank (op zolder). Wij ook. Dat is 4x400W dus schoftelijk warm. Bij mijn vriendin is dat 35x100W aan TL. Als ze daar je deur voor gaan platlopen omdat ze het 'verkeerd interpreteren' dan is er iets goed verkeerd met de wereld.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            (ja een oplichtende garage op foto's valt niet op.
                            96CBDE9D-EA8D-6214-9AAAC04163265C06.jpgarticle-1039768-021D72E800000578-165_468x326.jpgarticle-2120626-12570DDD000005DC-927_468x286.jpgdit filmpje is vragen om moeilijkheden) lijkt mij niet meteen voor een inval te moeten vrezen. Maar ik neem aan dat als ik voor 5000W lampen in mijn garage laat stromen dat ik iets minder gerust zou zijn.

                            Nu, de beste stuurlui staan aan wal in mijn geval, maar ik ken een beetje van techniek en fysica af.

                            Comment


                              #15
                              Re: Kwekers purmerend opgelet!!!!!

                              Zo iets was er een tijd terug ook hier in mijn buurt. Maar dan politie hellys. Bleven maar rond circkelen.. En nee, er was niks aan de hand.. Dit hebben ze 3 dagen lang gedaan..
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X