Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis voor honden?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis voor honden?

    Korting op 420shop
    Hoe medische marihuana je zieke huisdier kan helpen



    wat vinden jullie hiervan? ooit wel eens een hond gehad die wiet at?
    Last edited by Jointjedraaien; 14 July 2014, 14:40. Reden: Originele bron?
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: Cannabis voor honden?

    Wel al eens een hond gezien die een flink stuk spacecake ophad, die zijn poten schoven in alle windrichtingen, beestje was volledig het noorden kwijt.
    Heb die eigenaar toen het plat van mijn hand op zen smoel gegeven.
    Nu mits juiste dosering van medische wiet in een tinctuur ofz zie ik een zieke hond er wel baat bij hebben, net als een mens.

    Comment


      #3
      Re: Cannabis voor honden?

      Ik wilde het eigenlijk stilhouden tot de resultaten meetbaar zijn. Maar op het moment behandelt een kennis van me haar hond met cannabis-boter. Het beestje heeft botkanker, overal uitzaaiingen en loopt ontzettend slecht. Energie heeft de hond nog genoeg, dus om de ontsteking te drukken en de kanker te doen stoppen, hebnem we besloten om cannabis te proberen. Vooralsnog geen resultaat. De dosering is ongeveer 0,010 gram THC per dag. De hond zelf gaat daar niet gek door doen. Hopelijk helpt het iets, zodat het beestje tot zijn dood vrolijk kan blijven rondrennen. Akelig gezicht om zo'n vrolijk beest met een klomppoot te zien struikelen de hele dag. Maar ik ben er nog niet over uit of ik het juiste doe, dieren drogeren is niet mijn ding. Liever een spuitje, maar dat wilde het baasje niet.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Cannabis voor honden?

        Nou lr2 geen dieren drogeren?
        Ik heb het wel gedaan en mijn trouwe djebbie heeft daardoor nog 2 jaar kunnen verder leven en ze kon weer lopen.Ze had het aan haar heupen en de dokter zei dat ze zoveel pijn had en daarom niet meer wou lopen,ik kreeg toen oxycodin voor mn rug ,en we hadden de keuze zelf iets proberen of een spuitje.Nou ik gaf haar een kruimel per dag daarvan en na inname ze lag in de mand.Een uur nadat ik haar dat had gegeven,trippel trippel op het laminaat en ze had geen pijn en heeft haar leven waardig af kunnen sluiten.Ze is uiteindelijk
        14 jaar geworden.En geloof me ik ben een dierenliefhebber,dieren zijn zuiver,en nemen geen pose aan maar zijn eerlijk en oprecht.Na jaren heb ik weer een mechelaar en als ik haar zo kan redden dan denk ik geen twee keer na.Zij is in middels ook al weer 9jaar,en hoop dat ze nog heellang bij ons is.

        Comment


          #5
          Re: Cannabis voor honden?

          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Ik wilde het eigenlijk stilhouden tot de resultaten meetbaar zijn. Maar op het moment behandelt een kennis van me haar hond met cannabis-boter. Het beestje heeft botkanker, overal uitzaaiingen en loopt ontzettend slecht. Energie heeft de hond nog genoeg, dus om de ontsteking te drukken en de kanker te doen stoppen, hebnem we besloten om cannabis te proberen. Vooralsnog geen resultaat. De dosering is ongeveer 0,010 gram THC per dag. De hond zelf gaat daar niet gek door doen. Hopelijk helpt het iets, zodat het beestje tot zijn dood vrolijk kan blijven rondrennen. Akelig gezicht om zo'n vrolijk beest met een klomppoot te zien struikelen de hele dag. Maar ik ben er nog niet over uit of ik het juiste doe, dieren drogeren is niet mijn ding. Liever een spuitje, maar dat wilde het baasje niet.
          Beter cbdwiet nemen.

          Comment


            #6
            Re: Cannabis voor honden?

            Dat weet ik ook wel Mway, maar ik ga geen planten kweken omdat andere mensen terminaal zieke beestjes hebben. Sowieso kweken voor een ander, is voor mij een no-go. Kunnen ze zelf doen, en zelf betalen . Ik had toevallig wat polm liggen, waarvan ik een botertje heb gedraaid en ik kon wat missen. Hoeveel THC/CBD (qua verhouding) daarin zit, weet ik niet.
            Maar het blijkt een beetje te werken, de zwelling is wat gekrompen, maar niet veel.

            En dieren drogeren, tsja, iedereen moet het zelf weten hoor. Maar ik heb er persoonlijk geen prettig gevoel bij. Zelfs niet als het werkt in positieve zin.
            Want dieren kunnen die beslissing niet maken, je weet niet wat zo'n beest denkt en voelt. Ik heb ook honden meegemaakt die begonnen te kwispelen als ze een trap kregen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Cannabis voor honden?

              Als mijn hond in een doorn loopt komt ie naar me toe en geef me zijn poot om het eruit te halen.
              Dieren willen ook overleven.
              En mensen die een hond schoppen laat ik daar maar niets over zeggen.

              Comment


                #8
                Re: Cannabis voor honden?

                Eerst mijn hondje eten, dan ikzelf en dan pas de plantjes

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                De katten hun keuze staat vast, lol https://www.youtube.com/watch?v=eJ65UPTjmGw

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis voor honden?

                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabis voor honden?

                    Of deze, de dolfijnen met hun visje.

                    https://www.youtube.com/watch?v=msx3BAhIeQg

                    Comment

                    Bezig...
                    X