Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

    Korting op 420shop



    Verder wil Nederlands-Limburg drones gaan inzetten in de strijd tegen de wietplantages in de open lucht, maar daartoe is nog medewerking van het leger nodig, aldus Scholten.

    Ook deze zomer worden akkers in eer bekeken vanuit een vliegtuig. Aan de actie 'het Groene Goud' tegen wietplanten in maisvelden doen 250 boeren met 1100 percelen land mee. Hun akkers worden extra gecontroleerd op wiet.

    Vanwege de lage kosten is het buiten telen van wiet aantrekkelijk. Een plant levert 400 gram wiet op, goed voor zo'n 800 euro, aldus de gemeente Venlo.

    bron hln

    #2
    Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

    Een plant levert 400 gram wiet op, goed voor zo'n 800 euro
    lol pure onzin.

    Comment


      #3
      Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

      Comment


        #4
        Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

        Schatten ze die prijs zo laag? Odd..
        sigpic

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

            Weer zo'n zucht verhaal... De illegaliteit van cannabis wordt gebruikt om meer geld, materiaal en bevoegdheden te krijgen. In plaats van dat ze pleiten voor een structurele oplossing!
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

              Tenenkrommend, dit gezeur over een plant die illegaal gemaakt. is om de katoen boeren te beschermen.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                #8
                Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

                Ik vind het belachelijk (in de krant stond vandaag dat die vliegoperaties 20K per keer kosten) en vraag ik me toch wel hoe het zit qua privacy. Mag iemand zomaar jouw tuin + huis + perceel fotograferen? Die camera blijft immers doordraaien ook al staat die niet boven een veld. Hier het antwoord:
                Okay, dus als zo'n vliegtuigje over mijn huis vliegt, op weg naar een maisveld en ik sta buiten,
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

                  De overheid maakt de regels die ze zelf kunnen overtreden.

                  Ik vind het nog niet zo erg dat google satelliet foto's gebruikt voor google maps en streetview. Ik gebruik de service namelijk zelf ook.
                  Mocht ik er zwaar op tegen zijn kan ik google altijd nog boycotten (hoewel het lastig is zonder geef ik toe).

                  Maar hoe pas je dit toe bij de overheid? Die eerst je geld af neemt om je vervolgens dingen te verbieden, je eigendom af neemt indien je hun regels overtreed, en je desnoods in een kooi stopt als je niet gehoorzaamd.
                  Dit alles terwijl je een slachtofferloos 'misdrijf' pleegt.

                  Is Agorisme de oplossing??
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Ik vind het belachelijk (in de krant stond vandaag dat die vliegoperaties 20K per keer kosten) en vraag ik me toch wel hoe het zit qua privacy. Mag iemand zomaar jouw tuin + huis + perceel fotograferen? Die camera blijft immers doordraaien ook al staat die niet boven een veld. Hier het antwoord:


                    Okay, dus als zo'n vliegtuigje over mijn huis vliegt, op weg naar een maisveld en ik sta buiten,
                    Als je art. 139f Sr. grammaticaal interpreteert dan is het niet zo heel erg moeilijk om tot de volgende conclusie te komen. Als een drone foto's maakt en je staat toevallig in je tuin, dan maakt die drone niet opzettelijk foto's van jou. De drone maakt overzichten en jij staat toevallig in de weg op de foto.
                    Ook als je daar toevallig niet had gestaan, had die drone de foto wel gemaakt.
                    Last edited by Kwasimodo; 5 August 2014, 19:59.
                    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                    Comment


                      #11
                      Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

                      Ze willen alleen maar geld...

                      Comment


                        #12
                        Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

                        Hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahah ahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa *ff adem pauze* hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahah ahhahahahahahahgahhahhahahha


                        -Vlucht MH370 niet terug kunnen vinden kan ik enig zins begrijpen.... (Zaten ook een hoop patent houdende engineers in die net een dag van te voren een nieuwe krachtige microchip uitgevonden die o.a. geschikt waren voor radar doeleinden)
                        -Ze kunnen niet beelden van satelliet gebruiken om te kijken wat er met vlucht MH117 gebeurd is...
                        Maar ze kunnen nu wel satelliet gaan gebruiken om kwekers van t oude medicijn op te speuren

                        Was hier in Nederland nou ook niet pas een regel ingegaan dat de politie op verdenking dat je illegale hebt zitten. ten alle tijden je huis mogen doorzoeken... ook zonder huiszoekingsbevel.
                        Al zou je dit weigeren ben je ook gelijk verdachte en word je aangehouden.
                        Zo'n regel hebben ze in Amerika ook al ingevoerd.


                        Meer berichtgeving waar het leger steeds meer samenwerkt met het leger... o.a. voor het zoeken naar verborgen ruimtes.
                        -Grass Company
                        -Inval op n kamp
                        -

                        Noem mij maar gek maar ik begin nu wel in te zien waar dat op af stormt.. PolitieMacht

                        Rotschild is blij met zijn nieuwe toy (chip) En Rockefeller wil zijn geld hebben (leuke toevoeging JD )
                        Last edited by DenSchimmige; 6 August 2014, 01:27.
                        If life keeps putting you down, You better stay high

                        Comment


                          #13
                          Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

                          Als je art. 139f Sr. grammaticaal interpreteert dan is het niet zo heel erg moeilijk om tot de volgende conclusie te komen. Als een drone foto's maakt en je staat toevallig in je tuin, dan maakt die drone niet opzettelijk foto's van jou. De drone maakt overzichten en jij staat toevallig in de weg op de foto.
                          Ook als je daar toevallig niet had gestaan, had die drone de foto wel gemaakt.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Nederlands-Limburg wil satelliet tegen wietteelt

                            Een drone legt beelden vast met een bepaald doel: verkeerstromen, voetgangersstromen bij evenementen in beeld brengen enzovoort.

                            Er zal altijd enige "bijvangst" bij zitten. Je loopt bijvoorbeeld mee in een groep op weg naar een voetbalstadion, maar je gaat niet naar de wedstrijd maar naar een vriend die in de buurt van het stadion woont.

                            Drones zijn betrekkelijk nieuw en juridisch nog niet ingekaderd.

                            Gewone drones herkennen nog geen gezichten of autokentekens, maar de nieuwste bij defensie in gebruik zijnde drones herkennen die wel.

                            Het juridisch en ethisch aspect zal zich in de "proportionaliteit" gaan afspelen.

                            Wanneer overstijgt het algemeen belang, de veiligheid in en nabij het voetbalstadion het individueel belang, in dit geval de privacy van iemand die toevallig meeloopt met een horde voetbalsupporters?

                            Mogen beelden gemaakt om een voetgangersstroom te monitoren en waarbij toevallig een wietplantage op een dakterras in beeld wordt gebracht voor de ontmanteling van de plantage worden gebruikt? Ik denk van wel.

                            Maar stel dat jij en je vriendin gaan fietsen en in een graanakker gaan jullie je -uit het zicht van voorbijgangers- verdienstelijk maken voor de instandhouding van het ras. Mag een boer, die op dat moment zijn graanakker met een drone inspecteert, beelden waarin jullie in volle actie zijn op internet zetten? Ik denk van niet.

                            Op dit moment wordt er een procedure over een met een drone ontdekte wietplantage in Arnhem "aangehouden". Die drone was daar zo'n 13 weken aan het rondcirkelen geweest. Is het proportioneel om gedurende 13 weken de privacy van duizenden onwetende burgers te schenden om een enkele wietplantage op te sporen?
                            Last edited by Kwasimodo; 7 August 2014, 15:40.
                            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                            Comment

                            Bezig...
                            X