Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

    Korting op 420shop
    Een nieuwe drug, een concentraat van marihuana, doet de ronde in de VS en wint aan populariteit onder jongeren. Met straatnamen als 'wax', 'butter' en 'honeycomb' bevat het goedje, dat op lipbalsem lijkt, de potentie van vijftien tot twintig joints. Het betreft een brouwsel van wietolie en butaan. Bij de aanmaak van de drug durft het al eens foutlopen: ontploffingen in huislabo's zorgen voor lelijke brandwonden.

    Volledige link:
    http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...n-zorgen.dhtml

    'Nieuw' noemen ze dit dan in de krant

    BHO olie bestaat nu toch al wel een tijdje denk ik.
    Dat het een heuse trend was onder stoners in de VS en er regelmatig een keuken ontplofte wist ik ook al.

    Mij lijkt het niks die wax, voor medicinale gebruikers bij extreme pijnbestrijding kan het zeker nuttig zijn maar voor recreatief gebruik lijkt het me te sterk.
    Zijn hier mensen die ervaring hebben met BHO olie?
    Is er ook iemand iemand die ongeveer weet hoe lang dit al gedaan wordt? Gewoon uit nieuwsgierigheid

    #2
    Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

    Stuur ze (demorgen) een mail dat hun artikel achterhaald is Of nog beter, stop met het lezen van de kranten en blokkeer hun ads.

    Onderaan het artikel gaan ze ook nog eens verder over "Synthetische drugs".

    Onlangs overleed een 16-jarige jongen in de staat Iowa na het innemen van NBOMe, een nieuw synthetisch tripmiddel.
    Verder geen woord waarom al die synthetische drugs op de markt zijn gekomen, namelijk: Het illegaal maken van bestaande drugs.

    reefer_madness3.jpg
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

      Heb ik ook gelezen. Ach ja

      Comment


        #4
        Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

        Mij lijkt het niks die wax, voor medicinale gebruikers bij extreme pijnbestrijding kan het zeker nuttig zijn maar voor recreatief gebruik lijkt het me te sterk.
        Zijn hier mensen die ervaring hebben met BHO olie?
        Is er ook iemand iemand die ongeveer weet hoe lang dit al gedaan wordt? Gewoon uit nieuwsgierigheid

        Comment


          #5
          Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

          Klopt Flintstoned,

          Het is hoe je gebruikt en niet misbruikt e

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

              Klopt LR2,

              mensen moeten hun grenzen kennen. Het gaat om het relax gevoel niet om compleet van de kaart te zijn.

              Comment


                #8
                Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

                druppeltje olie onder de tong is voor veel mensen wereld van verschil. je ken ook naar de pillenboeren lopen.

                Comment


                  #9
                  Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

                  @ Flintstoned, inderdaad goede toevoeging.

                  @ LR2. Dat je tolerarantiegrens verschuift heb ik onlangs nog aan de lijve ondervonden. Na een maand geen joint gerookt te hebben besloot ik een dikke amnesia toeter te draaien zoals voorheen een dagelijkse gewoonte was.
                  Ik kan je vertellen dat ik in jaren niet zo stoned ben geweest En een onhoudbare vreetkick dat ik er van kreeg.
                  Ik blow om te relaxen, maar nu mijn tolerantie voor THC drastisch lager is, is het niet meer dezelfde ervaring.
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

                      hbo o of wax neem je pa als je fronaalbwabben zijn volgoeit. rest my case.

                      Comment


                        #12
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment


                          #13
                          Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

                          tsja dan kunnen er nogal wat mensen hier effe wachten tot sint juttemis eh ghehehehe


                          AALLEEEJUPPAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH

                          Comment


                            #14
                            Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

                            @ LR2. Dat je tolerarantiegrens verschuift heb ik onlangs nog aan de lijve ondervonden. Na een maand geen joint gerookt te hebben besloot ik een dikke amnesia toeter te draaien zoals voorheen een dagelijkse gewoonte was.
                            Ik kan je vertellen dat ik in jaren niet zo stoned ben geweest En een onhoudbare vreetkick dat ik er van kreeg.
                            Ik blow om te relaxen, maar nu mijn tolerantie voor THC drastisch lager is, is het niet meer dezelfde ervaring. [/QUOTE]

                            Haha JD
                            Ja ik ondervind dit ook als ik zelf een week geen gerookt heb en plots rook ik weer eentje dat die eerste altijd zwaar aankomt lol. En die vreet buien soms amaai zenne. In de ochtend het zuur hebben omdat de avond ervoor veel chips en dergelijke opgevreten zijn. En deze keer geen rupsen zenne lol

                            Comment


                              #15
                              Re: Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

                              ik vind het maar vies spul en vind de smaak net zo belangrijk als het effect

                              Comment

                              Bezig...
                              X