Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis geneest baby

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis geneest baby

    Korting op 420shop
    Wilde hem graag delen,

    http://www.ninefornews.nl/tumor-verd...olie-op-speen/
    Last edited by pjot5689; 5 October 2014, 00:23.

    #2
    Re: Cannabis geneest baby

    Das knap
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Cannabis geneest baby

      Even een totale leek vraag: Als je CBD olie gebruikt, heb je dan ook een effect van de cannabis zelf?
      Of is dit enkel pijn bestrijdend, zonder de effecten van THC?
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Re: Cannabis geneest baby

        Je word niet high of stoned zoals bij echt roken maar je kan er wel nog wat van merken
        Happy gevoel ,honger,...
        Volgens die rzportage op vice
        Wel wonder dat cannabis nu al een tumor kan bestreiden op een veilige manier
        Ook doet het blijkbaar wonderen bij anorexia ,kankertherapie ,chronische pijn ,en mentale ziekten en depresiviteit en....
        Begrijpelijk dat er dan steeds meer naar medicinaal gebruik kan gezocht worden :thumbup:
        Last edited by grinderke; 5 October 2014, 17:01.

        Comment


          #5
          Re: Cannabis geneest baby

          Is dit nou echt waar? Ik wil het kei graag geloven hoor, maar als dit echt zo is dan begrijp ik niet waarom mensen met kanker niet massaal aan de "wiet" gaan? Waarom komt dit niet op het 6 u journaal? Als dat kindje echt genezen is, waarom schreeuwt die dokter dan niet moord en brand dat hij/hun het medicijnen tegen kanker heeft? Of tegen een bepaald soort kanker? Wil niemand boos maken of irriteren maar bij zulke dingen ben ik meestal toch een beetje achterdochtig, want als wiet (in welke vorm dan ook)het medicijnen tegen kanker is, heeft iedereen daar baat bij en kunnen er weer miljoenen door verschillende overheden verdiend worden. En dat willen ze allemaal.
          Grow bitch! Grow!

          Comment


            #6
            Re: Cannabis geneest baby

            Aan een enkele wonderbaarlijke genezing kan geen bewijskracht worden ontleend. (overigens ben ik blij voor het kind)
            Medicijnen worden anders uitgetest.
            Bijvoorbeeld een groep van 100 personen met een bepaalde ziekte krijgt olie toegediend;
            een andere groep van 100 personen, met exact de zelfde ziekte krijgt een placebo (iets wat naar olie ruikt en er op lijkt) toegediend.

            Na een bepaalde periode worden de groepen vergeleken en bij significante verschillen kunnen er voorlopige conclusies worden getrokken.

            Er zijn allerlei variaties mogelijk:
            -blijft de grootte van de tumor gelijk;
            -neemt de grootte af;(remissie)
            -verdwijnt de tumor geheel;(volledige remissie)
            -komt de tumor terug of niet (is de volledige remissie tijdelijk of permanent)

            Overigens wel een bizar idee voor recreatieve gebruikers: die gebruiken dan een kankermedicijn als genotmiddel.
            Last edited by Kwasimodo; 7 October 2014, 15:19.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment


              #7
              Re: Cannabis geneest baby

              Klopt, Daar had ik niet aangedacht. Maar dan nog had ik meer ophef verwacht omtrent deze genezing. Als er een mogelijk medicijn voor bepaalde ziektes word gevonden of ontdekt dat hoor je dat toch wel via het nieuwe en dergelijke, hier niet? Net als nu met de ebola virus, ze hebben waarschijnlijk iets gevonden tegen ebola en dat haalt het nieuws dan weer wel. En wiet is drugs maar als dat kanker zou kunnen genezen dan maakt het de niet blowende burger denk ik niet meer uit dat het wiet is (of een aftreksel ervan). Maar net als ieder ander ben ik blij voor het kindje en de ouders.
              Grow bitch! Grow!

              Comment


                #8
                Re: Cannabis geneest baby

                Als het echt werkt dan zou het toch gewoon in een klinische proef aangetoond moeten kunnen worden? Probleem zal wel weer zijn dat dat niet mag.

                Vraag me ook af of die vader niet de gevangenis in was gegaan als die baby het niet overleeft had. Al zijn de regels in deVS natuurlijk anders en hoefde Jomanda uiteindelijk ook de gevangenis niet in nadat ze met ingestraald water probeerde om Sylvia Millecam te genezen van borstkanker.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis geneest baby

                  I'ts All about the money daarom niet .....
                  Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                  Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                  (running)

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabis geneest baby

                    Dat kan ook door een universitair ziekenhuis gedaan worden. Die doen het toch niet (alleen) voor het geld.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: Cannabis geneest baby

                      Ik wacht ook nog op de eerste klinische bewijzen. Er zijn inmiddels net zoveel - nee, meerTegenargument
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...
                      X