Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Walk for legalization

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Walk for legalization

    Korting op 420shop
    http://www.voc-neder...WD-25102014.jpg

    Nu is het moment om onze stem te laten horen. Nu is het moment om onze ballen te tonen. Ik wil inzet zien en geen excuses. Zet
    25-10-2014 in je agenda want dit is de dag dat Nederland ons zal horen.

    JD stand the fuck up en maak een vuist tegen leugens!

    Wil je bekend staan als een loser en onder contract staan van de duivel of wil je geschiedenis schrijven en behandeld worden als een echte man?

    Gerechtigheid mensen, STA OP en vecht voor je vrijheid! Jij bent diegene die bepaald over je eigen lichaam en niet de duivel!

    Tot dan strijders!

    #2
    Re: Walk for legalization

    Dan ben ik liever een loser.

    Comment


      #3
      Re: Walk for legalization

      2 lozers en een cola graag
      Ik ben belg, dat is mijn uitvlucht

      Comment


        #4
        (eg)uleert ben ik zelf !

        Maarrr, wel respect voor jullie acties.
        Nog twee vraagjes daarover...
        Wat betekend LWD, en in welke stad is die wandeltocht ?

        De coffeeshops doen er tenminste wat aan als Ivo weer een maatregel aankondigt, ze gaan niet zitten afwachten.
        Ivo en consorten hebben ook wel door dat het eerst geregeld moet worden, zonder coffeeshops is de beer los.
        Daarom zijn ze druk bezig met regels verzinnen en nadenken hoe ze het gehele circuit in handen van de geneesmiddelengiganten kunnen schuiven.
        In de toekomst krijg je de bestanddelen alleen nog in een pilletje.

        ...Alhoewel, als de Coffeeshops er niet zouden zijn, en iedere Nederlander mag 3-4 plantjes binnen kweken is dat ook opgelost, of is dat 'n te hoog hippie-gehalte ?
        Hadden we als thuiskwekers ook maar zo'n actief clubje wat voor onze rechten opkomt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Walk for legalization

          +50k aan donaties, en in plaats van lobbywerk en actieve politiek, moeten stoners en medigebruikers maar een stuk naar de pomp lopen. Meer middelvingers vanuit het VOC heb ik niet nodig..
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Walk for legalization

            Beetje jammer aan de reacties hierzo. Maargoed ieder heeft zo zijn eigen recht op een mening. Vind het maar slappe hap vergeleken met WF members.

            Bepaalde figuren moeten dan ook niet janken als ze hun hobby dadelijk helemaal niet meer kunnen uitvoeren of worden beschouwd als een zware harddrugs crimineel en ook zo worden aangepakt door de overheid.

            Comment


              #7
              Re: Walk for legalization

              GreenHulk, ik ben het met je eens dat wij als cannabisgebruikers te weinig onze stem laten horen.

              Maar op het wietforum loopt ook niet alles op rolletjes.

              Ik heb bij Doede de Jong op WF aangedragen om de crowd funding te visualiseren met een geld thermometer.

              Afgezien van het feit dat hij afgezeken werd door diverse lieden, zijn integriteit in twijfel werd getrokken en ook nog werd geconfronteerd met leedvermaak, door Al Green cum suis, vond ik het bedroevend hoe weinig er werd gedoneerd.

              Overigens reken ik me niet tot de slappe hap, want ik verberg mijn mening niet onder een korenmaat, ongeacht richting wie dan ook die tegen me ageert.

              Dat doe ik hier niet, ook al leidt dit soms tot toorn van een moderator en dat deed ik op het wietforum, onder een alter ego, ook niet.
              Last edited by Kwasimodo; 15 October 2014, 17:56.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

              Comment


                #8
                Re: Walk for legalization

                Zolang discovery channel en de playstation het nog doen moet je inderdaad niet teveel actie verwachten hoe jammer dat ook is,een hoop bombarie van achter het toetsen bord en klaar,zo gaat dat met de meeste demonstraties en bijeenkomsten al geloof ik dat er bij Doede in leeuwarden tijdens zijn rechtszaak wel redelijk wat volk was.
                Spijtig genoeg zijn er natuurlijk een hoop broodkwekers die niet willen dat er ook maar iets veranderd.
                Als een ieder die gewoon puur kleinschalig voor eigen gebruik kweekt of dat nu medicinaal is of ter ontspanning eens onder die steen vandaan kruipt en er nietzo geheimzinnig over zou doen is het binnen notime normaal en geaccepteerd en is er eentje roken hetzelfde als er eentje drinken.
                Het beeld dat enkel mensen met rasta haren blowen moet weg,zonder dat je het weet rookt je advocaat of je dokter of de slager op de hoek ook wel eens een joint.

                Comment


                  #9
                  Re: Walk for legalization

                  Mijn huisarts rookt wel eens een joint.
                  Hij krijgt van mij wiet, omdat hij zich niet in een coffeeshop durft te vertonen.

                  Maar inderdaad, Urban alien, zodra ik op het WF het standpunt innam dat kleinschalige wietteelt eigenlijk legaal zou moeten zijn, werden er fiolen van toorn over me uitgegoten door broodkwekers.
                  [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                  mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                  Comment


                    #10
                    Re: Walk for legalization

                    Dat zijn figuren ala Amnees en Johnny nog wat. Vervelende figuren zijn het. Waarvan Amnees al een keer behoorlijk lang gebanned was maar blijft doorgaan...

                    Comment


                      #11
                      Re: Walk for legalization

                      Ja top maar denk dat het beter is om even de vraag van QNQ te beantwoorden,waar wat en wanneer?,zaailand?top ik kan het niet en googlemaps ga ik het niet vragen,mensen dom houden prima maar laat dat aan de staat of aan vervelende figuren over aub.

                      Comment


                        #12
                        Re: Walk for legalization

                        Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien View Post
                        Ja top maar denk dat het beter is om even de vraag van QNQ te beantwoorden,waar wat en wanneer?,zaailand?top ik kan het niet en googlemaps ga ik het niet vragen,mensen dom houden prima maar laat dat aan de staat of aan vervelende figuren over aub.
                        Niet zo bijdehand doen. Als je wilt weten open je de link en lees je wat en wanneer. Ik ga hier ook niet vragen wanneer ik mn ontkiemde zaden in grond moet duwen.

                        Google is je beste vriend want het is toch echt duidelijk.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Walk for legalization

                            Oorspronkelijk geplaatst door GreenHulk View Post
                            Niet zo bijdehand doen. Als je wilt weten open je de link en lees je wat en wanneer.
                            Heb je die link zelf al eens goed bekeken ? LWD Walk for legalisation. Ik weet niet wat LWD is, daarom vraag ik dat.
                            De locatie wordt niet genoemd op de link naar dat plaatje.
                            Zaailand, nooit van gehoord.
                            Is er ergens een nieuw land gesticht wat ik even gemist heb, of misschien staat LWD voor Limburgse Wiet Dealers ofzo, en is het ergens in Limburg ?

                            Bepaalde figuren moeten dan ook niet janken als ze hun hobby dadelijk helemaal niet meer kunnen uitvoeren of worden beschouwd als een zware harddrugs crimineel en ook zo worden aangepakt door de overheid.
                            Dus als we jullie acties niet steunen, moeten we ook niet janken straks ?
                            Da's een rare uitspraak, je zou het bijna als dreigement kunnen lezen.

                            De acties van het VOC zijn volgens mij voornamelijk op de coffeeshops gericht. Ze doen niets voor de hobbykweker.
                            Daarom heb ik er geen belang bij.
                            Bovendien vind ik het niveau van sommige woordvoerders te laag om indruk te kunnen maken.

                            Succes ermee.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Walk for legalization

                              De indruk die jij nu zelf maakt komt bij mij nu erg laag over QnQ.

                              Moet ik jullie handje dan ook maar vasthouden als jullie naar de wc gaan? Jezus christus zeg gebruik eens een keer jullie verstand en haal die joint eens een keer uit jullie mond.

                              Leer eens denken zonder maar eens alles voorgekauwd te krijgen....! Als jullie toch niet komen reageer dan niet in deze topic aangezien er niets wordt toegevoegd.

                              LWD : Leeuwarden.

                              Zaailand in Leeuwarden..

                              Limburgse wiet dealers... Zucht

                              Comment

                              Bezig...
                              X