Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

    Korting op 420shop
    De vereniging voor alcohol en andere drugproblemen, kortweg de VAD vindt dat volwassen een joint moeten kunnen roken zonder dat ze daarvoor gestraft worden. En als de overheid het in handen neemt, kan er ook een betere controle zijn. Bijvoorbeeld door de cannabis te verkopen bij apothekers of coffeeshops van de overheid. Toch is er meteen tegenkanting. Bart De Wever, de burgemeester van Antwerpen, vindt zo’n regularisatie immoreel.

    BRON + VIDEO :
    http://nieuws.vtm.be/binnenland/1147...sregularisatie

    #2
    Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

    Immoreel?
    Denken de wijsheid in pacht te hebben en anderen verbieden hun vrijheid te beleven, het recht op roes en medicijn te ontnemen, iedereen voor te liegen en de waarheid omtrent cannabis te verzwijgen. Dat is fucking immoreel!!!

    Comment


      #3
      Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

      De fucking keizer van Antwerpen heeft gesproken.
      We kunnen maar beter doen wat ie zegt, anders kunne we voor een grammetje de cel in

      Comment


        #4
        Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

        Ook grappig dat hij daar nieuwe drugs zegt. Terwijl cannabis wsl ouder is dan alcohol. Springplank naar zwaardere drugs mss? Ja, akkoord. Omdat dealers wsl meer kunnen verdienen aan zwaar heroine verslaafden ipv aan ne student die eens om de zoveel is een zakje wiet koopt voor in het weekend. Ga dat dan tegen door het te controleren. Zelfs in Amerika beginnen ze het in te zien. Wij krijgen hier ne radicale oetlul die het voor het zeggen krijgt. Niks mag nog, alles beboeten.

        Comment


          #5
          Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

          succes, de rest van de wereld legaliseert al

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

              Drinkbare. Bier is nu wel al serieus oud, maar feit is dat cannabis niet nieuw is een ook al honderden jaren gebruikt wordt. Ik wil is een debat zien tussen de wever en Brice de Ruyver.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

                  Democratie stamt ook al van de oudheid. Laten we dat systeem nu niet overhoop gooien omdat er iets niet mag, waar nog altijd de meerderheid tegen is. Is nog geen concreet referendum over geweest, maar als je ziet hoe er gestemd wordt... Ik ben er nu mee gestopt, maar ik heb jaren mijn zin kunnen doen thuis. En zo zijn er nog. Vale, QNQ bv. Ik denk niet dat die zich door de regering gaan laten doen. Je komt enkel in de problemen als je je mond niet kan houden. Voor de rest kan je gemakkelijk thuis een paar planten houden zonder dat ooit iemand dat te weten komt.
                  Uiteindelijk kan de wever daar ook niks aan veranderen. Maar het zou wat leuk zijn om in bijberoep legaal te kunnen kweken. Dan schafte ik mij direct 3 600 watters aan...

                  Comment


                    #10
                    Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

                    Wel Beowulf,

                    ik kan je ergens volgen en ja ok het vergt veel moeite om iets omver te gooien zoals ik vertel en het vergt meer moeite op terug iets op te bouwen zoals ik het vertel maar rome is ook niet op 1 dag gebouwd. Als ik die zaken hier opnoem zie ik de toekomst voor de kinderen van de kinderen van onze kleinkinderen misschien. ik spreek hier niet enkel over wiet kweken enzo maar echt werken voor u eigen eten maar dan wel met de technologie van vandaag. Vandaag worden we verplicht ook al willen we het eigenlijk niet . En eerlijk gezegd ik ga echt niet meer opletten wat ik eigenlijk roep. ik ben er vrij zeker van dat de regeringen het mij lastig gaan maken maar als ik blijf vechten. Ook al ben ik alleen maar ik zal blijven gaan voor de vrijheid terug aan het volk te geven zoals het hoort. Als je in een wereld zou leven waar geld nooit ter spraken zou geweest zijn zou je ook niet soms moeten kweken voor je weet wel. We zouden soms niet de "crimineel" moeten uithangen. Geen schrik meer en gewoon samen bvb werken om naar de ruimte te gaan puur om te gaan ontdekken maar wel op zo een manier dat je je wel kan verdedigen als er iemand slechte bedoelingen heeft. het is allemaal haalbaar en om eerlijk te zijn heb ik een visie en als ik die zou kunnen beginnen uitwerken zou er al veel veranderen. En ja als je kiest voor de weg om te vechten gaan er doden vallen ja maar hadden onze voorouders ook niet beginnen vechten waren we nu allemaal duitsers. het ging over hetzelfde maar anders. Mensen zouden eigenlijk geen schrik moeten hebben om te sterven maar om tot u dood in slavernij te leven en nooit het gevoel te kennen wat echte vrijheid is

                    Comment


                      #11
                      Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

                      Buiten illegale zaken, waar ben je nu belemmerd in uw vrijheid? Ze moesten het in China of Noord Korea horen, daar mogen ze dat zeggen Nee, ik vind het lang niet slecht zoals het nu is. Jij kan gerust uw eigen eten voorzien, waarom niet. En dan mag je nu blij zijn moest er iets met jou of je kinderen gebeuren dat er sociale zekerheid bestaat, wat in uw systeem wegvalt.

                      Comment


                        #12
                        Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

                        Wel al die systemen hoeven niet weg te vallen alleen gewoon niet voor geld. Maak dat deze services allemaal van de staat zijn en zo dus gratis. De mensen die bvb darin werken werken dus voor de staat en krijgen daarin dus ook voedsel van de staats boerderijen. Genoeg voor een volledige maand met nog wat extra. De boeren die het maken en zo hebben zelf landerijen voor hun eigen voedsel en daar mag niet aangekomen worden van de staat want het is voor die persoon nodig om te overleven. geen belastingen want alles is toch gratis. het enige dat er goed moet afgesproken worden zijn de wetten. En die zijn eigenlijk niet zo moeilijk. gewoon 10 wetten en we kennen ze allemaal heel goed. Dat zijn de enige wetten die er eigenlijk nodig zijn om zoiets op te bouwen. Voor de rest zorgt iedereen voor zijn naaste en dit zou kunnen lukken want niemand gaat de nood hebben om te gaan stelen want iedereen heeft gewoon alles wat hun hartje wenst. 1 grote wet is " je zal niet ijdel zijn" Dit wil dus zeggen dat wat iedereen nu momenteel aan het doen is is allemaal ijdel zijn want we willen altijd meer dan een ander door dat geld. geld is wat de wereld ziek maakt. Nu dit is natuurlijk mijn idee en ik verplicht niemand ertoe maar ik vind wel dat het toch stof is dat u kan doen nadenken of we wel in de goede richting aan het varen zijn. Is er misschien toch niets beter dan dit. ik geloof van wel

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Nu ben je niet vrij. Voorbeeld. Jij moet gaan werken want ander kan je u rekeningen niet betalen en heb je de kans dat ze het rap allemaal komen ophalen zonder te verpinken. Dus verplichten ze u om te werken voor geld dat je dan toch terug geeft aan diegene die het u gegeven hebt maar je betaald meer dan wat ze u geven omdat ze anders die grote winsten niet kunnen maken. Dus is eigenlijk dit systeem absurd en onlogisch, enkel voor de rijken en ceo's, banken , politiekers kortom the puppet masters.
                        Er is niet veel verschil dan de slaven van vroeger dus zijn wij nog slaven. Alleen we beseffen het gewoon niet meer omdat we blind zijn gemaakt met al die snufjes en speelgoedjes ( Brood en spelen) Wij kunnen dit omdraaien.
                        Echt vrij zijn betekend iets helemaal anders dan wat we nu leven alleen je moet het kunnen zien.

                        Comment


                          #13
                          Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

                          fuck ben te scheef om nog te volgen. De Wever moet zijne mond houden. hij ziet er zelf altijd coked up uit... de flikker

                          Comment


                            #14
                            Re: Discussie over cannabisregularisatie (VTM VIDEO)

                            Inderdaad matsy, we zijn de moderne slaven. Echte vrijheid bestaat niet meer. Eigenlijk ieder menselijk systeem faalt doordat er geen uniformiteit of standaard in mensen bestaat. Moest ieder hetzelfde gedacht hebben, zou de mensheid er veel mooier uitgezien hebben, dan nu de wereld met zijn geschiedenis lang vol mooie oorlogen en extremisten. De Ik ben de sterkste, machtigste, rijkste en wie weet ik nog wat allemaal drang.

                            Smoke y'all ganja, there will be no wars.

                            Comment

                            Bezig...
                            X